Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wispelturig

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wispelturig  Empty
BerichtOnderwerp: Wispelturig    Wispelturig  I_icon_minitimedo nov 14, 2013 1:38 am

Hee allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik wat heb gepost hier (gelukkig ben ik niet de enige Razz), dus dat werd wel weer eens tijd.

Ik zit een beetje met een probleem. Misschien is probleem niet helemaal het goede woord, maar het is wel iets waar ik mee zit. Ik zou hier natuurlijk zitten als ik geen spankinggevoelens had, maar momenteel weet ik echt even niet meer wat ik er mee moet. Het ene moment wil ik niets liever en het volgende wil ik niets van weten en interesseert het me totaal niet. Ik heb dit altijd wel gehad, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik wel een keer een keuze zou kunnen maken tussen wel of niet. Deze tegenstrijdigheden maken me ontzettend in de war en ik weet totaal niet meer wat ik nou eigenlijk wil.

Ik ben wel op een punt gekomen dat ik de volgende stap wil zetten richting een D/s relatie, of tenminste de ervaring (op de goede momenten dus). Op andere momenten ben ik er weer van overtuigd dat ik op een 'normale' manier een 'normale' relatie wil, en wordt ik haast boos bij het idee dat iemand controle over me probeert te hebben. Het probleem is dus dat ik niet kan voorspellen wanneer het weer allemaal omslaat, en het lijkt me voor mezelf en de andere persoon nou niet bepaald een ideale situatie als ik me om de dag bedenk. Ik begrijp het niet eens, hoe kan ik dan van iemand anders verwachten dat hij het wel kan? Dat is gewoon niet eerlijk... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop nog steeds dat het wel een keer over gaat, maar als je advies heb hoor ik het graag.. Smile 

Liefs carlijn

P.s ik ben soms nogal een ingewikkeld persoon, i know Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wispelturig  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wispelturig    Wispelturig  I_icon_minitimedo nov 14, 2013 8:09 pm

Helemaal niet zo ingewikkeld hoor Wink. Ik doe inmiddels al weer 10 jaar aan spanking en heb dit ook. Hele periodes dat ik er niks van wil weten bv. Alleen ik weet wel altijd zeker dat dit bij mijn relatie hoort. En ik kan me heel goed voorstellen dat het een raar idee is dat iemand controle over je heeft, dat heb ik natuurlijk ook. Maar dat is iets wat je met je (toekomstige) partner moet bespreken. Hoever gaat die controle, waar voel jij je prettig bij etc.

Mijn advies zou wel zijn om het iig 1x uit te proberen en om wat verschillende ervaringen op te gaan doen. Anders zul je het nooit zeker weten toch?

xxxxx!

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wispelturig  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wispelturig    Wispelturig  I_icon_minitimevr nov 15, 2013 3:08 pm

Mij komt het ook heel bekend voor hoor. Soms ben ik helemaal into it en soms ook tijden helemaal niet.

In mijn vorige relatie heeft het wel problemen gegeven. Er waren echt jaren dat ik beslist niet wilde en hij wel. Dan waren er ook perioden dat hij niet wilde en ik wel. Gelukkig waren er ook periodes dat we allebei wel wilden:lol: 

In mijn huidige relatie maakt het niet zo veel uit. Net als isis weet ik gewoon dat het bij de relatie hoort. In perioden dat ik er erg veel behoefte aan heb is het niet echt moeilijk om op subtiele wijze ervoor te zorgen dat ik een flink pak slaag krijg. In perioden dat ik die behoefte helemaal niet heb doe ik echt heel erg mijn best om ervoor te zorgen dat ik er geen aanleiding voor geef. Dat vindt hij dan ook wel weer erg leuk en schattig. Dat wil niet zeggen dat er dan nooit geslagen wordt. Onze relatie zit zo in elkaar dat hij op elk moment en voor wat voor reden dan ook kan besluiten o me een pak slaag te geven. Dat klinkt heftig maar eigenlijk valt dat dan ook wel weer mee. Ik hoef er niet over na te denken, het gebeurt gewoon af en toe. En het houdt onze relatie goed en ook wel spannend.
In een D/s relatie geef je wel wat controle weg (maar op vrijwillige basis) maar je krijgt er ook weer een hoop voor terug. Mijn Dom houdt ook niet van afhankelijke typetjes, hij verwacht van mij dat ik het beste uit mezelf haal qua carrière, studie enz.

Een relatie met iemand die er helemaal niets mee heeft is misschien nog wel veel moeilijker. Dat betekent dat je een stukje van jezelf moet wegstoppen en (behalve als iemand heel ruimdenkend is) daar niets mee kan. Dat kan, als de ergste verliefdheid over is, ook heel wat problemen veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Wispelturig  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wispelturig    Wispelturig  I_icon_minitimema nov 18, 2013 1:28 am

Hee, bedankt voor jullie reacties!

Goede nieuws is dus dat ik niet de enige ben, slechte nieuws dat het waarschijnlijk zo blijft Razz Ik denk inderdaad dat je dan maar zo goed mogelijk moet communiceren en er gewoon voor gaan Smile En een relatie zonder hd lijkt me ook niet echt wat nee. Ik denk dat ik me er makkelijker overheen kan zetten als ik geen zin heb, dan als ik wel zin heb. Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wispelturig  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wispelturig    Wispelturig  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wispelturig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: