Na jarenlang stiekem meelezen hier vond ik het toch wel hoog tijd worden (lees: heb ik eindelijk de moed verzameld) om me aan te melden en toe te geven: ik ben een spankee!
Switch Watje
Aantal berichten : 18
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 3:49 am
Goed gedaan. Heb ook jarenlang meegelezen. Volgens mij is het een voorliefde die in je zit, hoe je het ook probeert te negeren of ontkennen, de prikkelende gedachte kun je niet uitschakelen. Nog beter om er iets mee te doen, bijv. dit forum. Groeten Switch
machteld Meeloper
Aantal berichten : 54
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 6:13 am
Moedig! Je krijgt er zeker geen spijt van. Ga je het nu ook in de praktijk laten brengen?
Elli Watje
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 1:53 pm
Oeps, nou heb ik mijn naam per ongeluk met een hoofdletter getypt. Kan ik dat nog veranderen? Zie iemand bij mij over de knie niet zo zitten, wil veel liever zelf
machteld, ik heb al wel een eerste ervaring, maar dat was met iemand die aangeeft niet verder te willen gaan dan erotische spanking, hij durft niet door te gaan tot het echt pijn doet maar houdt het bij die grens waarbij je net gaat twijfelen of het nog wel leuk is.
ik wil wel echt verder dan dat en zit nu moed te verzamelen om me op te geven voor begeleiding via de legendarische Daphne website die weer nieuw leven in is geblazen. Dat moet ik natuurlijk wel overleggen met mijn huidige (vanilla) vriend, die van mijn spankingfantasie weet en met wie ik wel aan het experimenteren ben, maar die nog lang niet aan spanking toe is (we zijn ook nog maar pas samen). Terwijl ik júíst nu heel goed begeleiding zou kunnen gebruiken.
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 4:40 pm
Welkom elli (met kleine letter)!
Ik denk dat communicatie met je vanilla vriend vooral heel belangrijk is, je wilt die relatie immers niet stuk maken... En met een beetje geduld kun je misschien ooit spanking met hem delen. Ik dacht zelf ook dat mijn vriend door en door vanilla was, maar intussen is hij op en top D. Het was wel niet altijd gemakkelijk, want eens je uit de kast bent, komen je gevoelens in een stroomversnelling en wil je het liefst ook zo vlug mogelijk eens echt mee maken! Ik zou je aanraden om je er niet zomaar in te storten, maar om goed na te denken over wat je wil (met je vriend, met een externe D, en wat dan precies) en goed te overleggen met je vriend (wat hij ziet zitten, welke kleine stapjes er voor hem aanvaardbaar zijn) voor iets te ondernemen. Succes!
Elli Watje
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 6:40 pm
Volgens mij heb ik de man van mijn dromen gevonden, na er een poosje over gepraat te hebben heeft hij me verzekerd dat we Daphne niet nodig gaan hebben maar dat gewoon met zijn tweetjes op gaan lossen!
[edit:] en ja minime, ik ben het zeker met je eens dat het belangrijk is om goed te communiceren en het nut van kleine stapjes zie ik ook zeker wel in. Ik vergiste me wel in hoe klein die stapjes voor hem moesten zijn en was bang op dit moment meer nodig te hebben dan hij kon geven, omdat ik op dit moment het gevoel heb dat ik een vreselijk potje van mijn leven aan het maken ben en er zelf even niet meer uitkom. Maar hij begrijpt me beter dan ik ooit had durven dromen en we gaan er samen wat moois van maken.
Laatst aangepast door Elli op zo nov 24, 2013 7:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 7:26 pm
Super elli, ik ben blij voor je! Veel plezier in jullie gezamenlijke ontdekkingstocht!
summerbrat Meeloper
Aantal berichten : 58
Onderwerp: Re: Uit de kast zo nov 24, 2013 10:01 pm
Welkom elli, ervaar en geniet vooral van jullie gezamenlijke ontdekkingstocht maar blijf vooral samen communiceren.
Groetjes summerbrat
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Uit de kast ma nov 25, 2013 1:30 pm
Welkom hier!
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Uit de kast wo nov 27, 2013 12:07 am
Welkom hier
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Uit de kast wo nov 27, 2013 11:55 pm
Welkom En super fijn dat je dit kan delen met je man!
Spankking Beginner
Aantal berichten : 41
Onderwerp: Welkom do nov 28, 2013 12:01 am
Welkom elli. Ik hoop dat je het fijn zult hebben op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Spankking.
Kythana Beginner
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: Uit de kast do nov 28, 2013 12:03 am
Hey hey!
Ik ben ook nieuw hier! Ik hoop dat jij het even fijn vind hier als ik.
Groetjes, Kythana.
Elli Watje
Onderwerp: Re: Uit de kast za nov 30, 2013 1:07 pm
Bedankt voor het warme welkom allemaal!
lovinglydisciplined Meeloper
Aantal berichten : 51
Onderwerp: Re: Uit de kast do dec 19, 2013 6:55 pm
Welkom elli! Fijn om te horen dat je dit kan delen met je wederhelft! Ik hoop dat jullie heel veel plezier gaan beleven samen.