Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 spankingversies van gezelschapsspelletjes

Ga naar beneden 
+3
Marc82nl
summerbrat
minime
7 plaatsers
AuteurBericht
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimeza nov 30, 2013 11:10 am

Ik weet dat er van een heel aantal spelletjes een spankingversie bestaat. Monopolie bijvoorbeeld. Maar helaas ken ik de regels niet. Kolonisten van Catan ook, daarvan ken ik de regels wel: je krijgt klappen voor elk aantal punten dat de D maakt en voor elke actie die de D kan doen. Bij ons wordt dat dan voor elke actie die ik kan doen, want ik ben beter in het spel :p Uiteindelijk is het ook niet belangrijk wat de echte regels zijn, je kunt die altijd aanpassen naar jullie behoeften. Zo hebben mijn vriend en ik een paar dagen geleden spankingdammen gespeeld: voor elke steen die ik kwijt raakte, volgden er 5 klappen. Of ja, dat was de beginopzet... Uiteindelijk heeft hij het hele spel door nieuwe regels zitten verzinnen waarbij ik klappen zou krijgen :p
Wij spelen beiden graag gezelschapsspelletjes, maar we hebben allebei een andere voorkeur bij de keuze van een spel. Sommige spelletjes wil hij niet meer met me spelen omdat ik altijd win :p Door er een spankingversie van te maken, wordt het voor hem dan ook weer leuk, want ik word "gestraft" als ik win. (Eigenlijk vind ik dat ik dan dubbel win, maar hij wint in elk geval ook :p ).
De klappen die volgen bij zo'n spel zijn gelukkig enkel maar met de hand, maar hij slaat wel goed door dan, waardoor ik altijd met heerlijk warme billen eindig. Ik vind het een leuke manier om wat subbie te worden en even wat liefde en aandacht te krijgen in de vorm van klappen op mijn billen zonder dat het in een "serieuze" setting hoeft te zijn. Het is niet "echt", het is maar een spel, maar toch word ik er wat subbie van en voel ik me heerlijk achteraf. Want het is ontspannend om een spel te spelen en veel te lachen en gloeiende billen geven me ook altijd een goed gevoel Smile

Is dit iets wat jullie wel eens doen? Waarom wel of niet? Hoe staan jullie hier tegenover?
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimeza nov 30, 2013 9:39 pm

Ja leuk Very Happy, ik hou wel van gezelschapsspelletjes spelen. Wel zou ik dan het liefst denk ik volgens de regels spelen, als ik win dan win ik. En dan wil ik best een spanking winnen maar dan wel een hele lieve zonder van die nare mep dingen, en als ik verlies tja ach, dan geef ik me gewonnen.


Groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimezo dec 01, 2013 8:14 pm

Het zou mijn hekel aan bordspellen wel een stuk verminderen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mRob
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimewo feb 05, 2014 10:53 pm

Ja ik heb dit ook wel is gedaan. Het maakt sommige bordspelletjes nog interessanter Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimevr mei 22, 2015 9:45 pm

Dit is wel een leuk onderwerp Smile
Ik heb in de loop der jaren een hoop spanking spellen langs zien komen hahaha. Nog leuke herinneringen aan
Maar 1 die ik zeker nooit vergeet is spanking poolen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimeza mei 23, 2015 12:01 pm

Hoe ging dat dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben Hands-on
Beginner
Beginner
Ben Hands-on


Aantal berichten : 26

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimeza mei 23, 2015 12:39 pm

een versie van Spankopoly. Leuk voor een regenachtige middag Wink

spankingversies van gezelschapsspelletjes 206bfht
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimeza mei 23, 2015 3:07 pm

Horen er ook spelregels bij? ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben Hands-on
Beginner
Beginner
Ben Hands-on


Aantal berichten : 26

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimeza mei 23, 2015 10:11 pm

ik ben het boekje kwijt, maar kan er zo een paar bedenken Wink
- Huur! --> wordt: Hier! (jij)!
- Verlaat de gevangenis pas na 25 petsen
- Boetes kunnen ook op andere manieren worden voldaan
- in de 4 hoeken van het speelbord kan je zomaar belanden met je handen op je rug
en over de consequenties bij niet meer kunnen betalen hoeven we het niet te hebben denk ik ;-)

nog meer suggesties ?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimezo mei 24, 2015 12:33 am

Leuk Ben!
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitimema mei 25, 2015 9:50 pm

Hoe dat ging.

Nou eerst moest ik steeds als ik de witte bal erin speelde in de hoek (want dat gebeurde nogal vaak)
Toen werden er opeens steeds meer regels bij verzonnen omdat ik ook een beetje begon te irriteren met tegen de keu stoten enz :-)
Natuurlijk kwam er ook een regeltje bij geen ballen raken of de verkeerde...maar die golden steeds alleen voor mij dus daar was ik t natuurlijk niet helemaal mee eens. Tja dus vond ik dat ik andersom dan ook regels mocht verwijderen als hij het deed.
EN toen bij elk gewonnen potje mocht er door de winnaar een regel bij verzonnen worden of in mijn geval veranderd worden soms...
Maar hij was wel zo slim om dan weer het zo te krijgen dat eigenlijk voor mij altijd ergens wel een tik te verdienen was grrr...

Eigenlijk werkt dit bijna bij alle spellen hoor gewoon met elkaar regels verzinnen ipv de echte regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





spankingversies van gezelschapsspelletjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: spankingversies van gezelschapsspelletjes   spankingversies van gezelschapsspelletjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
spankingversies van gezelschapsspelletjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: