Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 verschillende rollen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
eefje
Watje
Watje
eefje


Aantal berichten : 3

verschillende rollen Empty
BerichtOnderwerp: verschillende rollen   verschillende rollen I_icon_minitimevr mei 30, 2014 11:25 am

Ik ben zelf als ik werk een dominant type, ik bepaal graag wat er gebeurt. Dat is ook de bedoeling, ik heb een klas vol kinderen, de grenzen moeten duidelijk zijn, dan blijft de boel gezellig. Ik bemoei me ook graag met de bezigheden van mijn collega's en het management, maar dat wordt soms wat minder gewaardeerd. Maar op het gebied van spanking heeft de dominante rol niets spannends voor me, ik moet er niet aan denken...
(de rol van sub heb ik ook nog niet lijfelijk ervaren, ben bezig daar verandering in te brengen, maar ik denk er wel graag over)
Ik ben benieuwd, hoe is dat bij jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

verschillende rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: verschillende rollen   verschillende rollen I_icon_minitimevr mei 30, 2014 2:49 pm

Als dominant merk ik dat zo nu en dan een stukje van dat karakter in het dagelijkse leven naar voren komt. Ik neem (op werk bijvoorbeeld) graag de leiding, ondanks het feit dat ik simpelweg geen leidinggevende ben. Ik denk dat het belangrijk is dat je daar af en toe de rem op kan zetten. Gelukkig kan ik dat. Ik heb er ook absoluut geen moeite mee om te luisteren naar mijn (vrouwelijke) baas. Niet meer moeite dan een willekeurige collega. Lijkt me ook wel lastig als je daar moeite mee zou hebben omdat je toevallig deze lifestyle hebt.

Kortom: Ik kan best wat van m'n dominante karakter in het dagelijks leven tonen. Probeer echter niet je eigen opvattingen over dominantie en onderdanigheid op anderen te projecteren. Daar maak je het jezelf alleen maar lastig mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

verschillende rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: verschillende rollen   verschillende rollen I_icon_minitimevr mei 30, 2014 6:12 pm

Het is eigenlijk een verhaal dat je wel vaker hoort: de onderdanige persoon die in het dagelijkse leven buiten HD of D/s, of hoe je het ook noemt, om helemaal geen onderdanig type is. Maar binnen de D/s-relatie dan weer net wel. Controle willen afgeven, even een klein meisje kunnen zijn,... Ik herken het in elk geval.
Het is ook niet zo dat je in alle facetten van het leven op dezelfde manier moet naar buiten treden denk ik. Een persoonlijkheid bestaat uit meer dan 1 eigenschap en afhankelijk van de situatie zal de gewenste combinatie van eigenschappen boven komen drijven. Denk ik dan...
Dus in mijn ogen kan het best zijn dat iemand in de ene situatie leiding neemt, zich heel erg verantwoordelijk opstelt en in een andere situatie dat net even wil loslaten, controle aan iemand anders wil geven.
Ikzelf ben een controlefreak, maar als sub heb ik geen controle, geef ik die aan mijn vriend en dat voelt goed. In een andere situatie mag ik er niet aan denken om zo de controle te verliezen. Bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

verschillende rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: verschillende rollen   verschillende rollen I_icon_minitimevr mei 30, 2014 9:48 pm

Ik sluit me grotendeels aan bij wat minime zegt. Het zijn allemaal stukjes van jou die op verschillende momenten naar buiten komen. Niks mis mee lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verschillende rollen Empty
BerichtOnderwerp: Re: verschillende rollen   verschillende rollen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verschillende rollen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: