Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 plastic stokkie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitimeza okt 25, 2014 10:04 am

Mijn D. heeft zo'n ding:

plastic stokkie 1403_federwedel_la59841_02_2014_fg_dsc3702_4

slaat dus met de achterkant... echt helemaaaaaal niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitimeza okt 25, 2014 10:27 am

Nee, dat ding ziet er niet leuk uit. Veel te dun en het zwiept vast behoorlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitimeza okt 25, 2014 12:50 pm

Dun en zwiepen, yup klikt goed. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitimeza okt 25, 2014 4:05 pm

He bah, dat ziet eruit alsof het ook erg snijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Hoe dunner des te minder je voelt.   plastic stokkie I_icon_minitimezo okt 26, 2014 12:33 pm

Dit flexibele plastic middel mag dan erg goed kunnen zwiepen maar zal minder gevoeld worden dan een rietje die voldoende dik is en minder zwiept.
De reden is simpel, doordat het dun is en zwiept verliest het al veel van zijn kracht en gebruik je een dik rietje dan wordt de kracht grotendeels overgebracht en zal als veel pijnlijker worden ervaren.
Het dunne rietje klinkt opwindender, het geluid doet al veel voor een spankee en het gaat mij ook om de belevenis samen en niet of je haar zoveel mogelijk pijn toebrengt.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitimezo okt 26, 2014 2:26 pm

nou, ik kan je zeggen, dat deze echt wel aankomt hoor. Hij bijt echt, vooral ook na de tik geeft het een heel venijnige pijn. Paar keer achter elkaar op dezelfde plaats is echt niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Ik geloof je ook wel.   plastic stokkie I_icon_minitimezo okt 26, 2014 2:45 pm

Natuurlijk geloof ik je ook wel maar heb je wel eens met een veel dikker rietje met dezelfde kracht ook klappen gehad?
Mijn spankee beweert dat deze echt gemener zijn, goed dat is haar ervaring!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitimezo okt 26, 2014 10:47 pm

bij mijn weten geen ervaring met een dikker rietje... ik weet vaak niet wat mijn D. gebruikt. Sommige dingen kan ik inmiddels wel herkennen, maar nog lang niet alles. Hij laat meestal niet zien wat hij gebruikt en eigenlijk heb ik altijd mijn ogen dicht als ik klappen krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Het gaat ook niet om enkel pijn.   plastic stokkie I_icon_minitimema okt 27, 2014 8:13 pm

Het gaat ook niet om enkel pijn toe te brengen maar eerder de sensatie die je samen beleefd van het geheel.
Wij hebben ze in het dikke formaat en de dunnere rietjes die heerlijk zwiepen en gemeen klinken maar minder pijnlijk zijn maar heus wel erg pijnlijk aanvoelen als je genoeg er mee krijgt.
Voordeel van plastic lijkt mij dat het sterker zal zijn maar ik geef de voorkeur aan natuurlijke materialen.
Hangend over een kruk ligt zij op de juiste hoogte en kun je staande goed mikken en uithalen waarbij je natuurlijk ook de nodige voorzorg in achting neemt, het moet plezier voor twee blijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





plastic stokkie Empty
BerichtOnderwerp: Re: plastic stokkie   plastic stokkie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
plastic stokkie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: