Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Reageren

Ga naar beneden 
+3
minime
isis
Delftse Studente
7 plaatsers
AuteurBericht
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Reageren   Reageren I_icon_minitimeza maa 28, 2015 9:01 pm

Ik probeer zo min mogelijk op spankings te reageren. Dit doe ik door stil te blijven liggen, handjes netjes voor me te houden en zo min mogelijk geluid te maken.
Wat doen jullie? Laten jullie de Spanker weten dat het pijn doet of lijden jullie in stilte?

Groetjes Juliëtte
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimeza maa 28, 2015 10:29 pm

Haha..Tsjah...Ik zou willen zeggen dat ik ook zo reageer. Maar lijden in stilte is helaas niks voor mij Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimezo maa 29, 2015 10:11 am

Ik vind het ook moeilijk om me te laten kennen. Sowieso wil mijn vriend wel dat ik stil lig en liefst mijn billen nog ontspannen houd ook (alsof dat mogelijk is Rolling Eyes ). Zelf probeer ik om niet te veel geluid te maken en probeer ik mijn gezicht te verbergen zodat hij niet hoort of ziet hoeveel pijn het doet, of dat ik begin te huilen...
Terug naar boven Ga naar beneden
gladstring
Watje
Watje
gladstring


Aantal berichten : 7

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimezo maa 29, 2015 12:42 pm

ik hang voorover over een stoeltje en probeer ook altijd zo stil mogelijk te blijven en zo min mogelijk te bewegen.
Hoop als ik niet laat merken dat het pijn doet, zij harder gaat slaan.
Af en toe kan ik het niet verbergen, maar dat is is niet erg, want dat geeft haar weer plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimezo maa 29, 2015 4:34 pm

minime schreef:
Zelf probeer ik om niet te veel geluid te maken en probeer ik mijn gezicht te verbergen zodat hij niet hoort of ziet hoeveel pijn het doet, of dat ik begin te huilen...


haha dat doe ik voor de buren Laughing

gladstring schreef:
Hoop als ik niet laat merken dat het pijn doet, zij harder gaat slaan
.

Dus je wil dat ze je harder gaat slaan als het al pijn doet? Explain Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimezo maa 29, 2015 5:21 pm

minime schreef:
Ik vind het ook moeilijk om me te laten kennen. Sowieso wil mijn vriend wel dat ik stil lig en liefst mijn billen nog ontspannen houd ook (alsof dat mogelijk is Rolling Eyes ). Zelf probeer ik om niet te veel geluid te maken en probeer ik mijn gezicht te verbergen zodat hij niet hoort of ziet hoeveel pijn het doet, of dat ik begin te huilen...
Fijn om te horen dat ik niet alleen erin sta.

Ik heb overigens nog niet hoeven huilen van een spanking... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gladstring
Watje
Watje
gladstring


Aantal berichten : 7

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimezo maa 29, 2015 9:46 pm

isis schreef:
Dus je wil dat ze je harder gaat slaan als het al pijn doet? Explain


Ik krijg pas sinds heel kort billenkoek.
Meestal duurt de billenkoek ook niet zo lang, daarom mag het wel wat harder gaan.

Ik zou graag willen weten wat ik het langst blijf voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimewo apr 01, 2015 6:19 pm

Ik vind het juist leuk als het duidelijk is dat een sub pijn heeft.
Als ze ligt te worstelen of au roept, heerlijk. Wakkert mijn sadisme lekker aan. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimewo apr 01, 2015 9:51 pm

gladstring schreef:
isis schreef:
Dus je wil dat ze je harder gaat slaan als het al pijn doet? Explain


Ik krijg pas sinds heel kort billenkoek.
Meestal duurt de billenkoek ook niet zo lang, daarom mag het wel wat harder gaan.

Ik zou graag willen weten wat ik het langst blijf voelen.

Ah op die manier. Heb je al eens tegen haar gezegd dat je graag wat harder wil en dat je dat niet erg zou vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
gladstring
Watje
Watje
gladstring


Aantal berichten : 7

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimewo apr 01, 2015 10:06 pm

isis schreef:
Heb je al eens tegen haar gezegd dat je graag wat harder wil en dat je dat niet erg zou vinden?

Ja heb ik al gezegd, ze slaat ook al harder. Maar ik wil ook dat ze langer doorgaat, daar heeft ze niet altijd zin in.

Wil graag de volgende dag of langer nog de pijn/jeuk voelen, maar weet nog niet hoe je dat het beste voor elkaar krijgt.
Lang zacht of kort heel hard of met wat voor zweep of paddle. Het moet haar niet teveel kracht kosten met slaan.
We hebben nu een paddle
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimewo apr 01, 2015 11:16 pm

Dat is inderdaad lastig. Ik heb zelf ook snel last van mijn schouder, helpt niet mee met deze hobby Wink.

Maar de volgende dag nog wat willen voelen? Een houten paddle werkt dan gegarandeerd. En ik zou eerder voor lang gaan, met een opbouw naar hard, dan kort en heel hard.

Succes Wink Laat weten of de paddle het gewenste effect heeft Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Neill
Beginner
Beginner
Neill


Aantal berichten : 40

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 2:17 am

Lijkt me niet zo heel interessant als de s stil blijft liggen. Je wilt toch wat resultaat hebben voor het harde werk dat je aan het doen bent.... Wink

Maar natuurlijk is dit ook een beetje de dynamiek, de sub wil zich niet zomaar laten kennen en de Dom wil zich toch even kenbaar maken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 9:44 am

Ik weet het niet hoor Neil, veel D's hebben toch een voorkeur voor een sub die zich overgeeft aan de straf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 1:14 pm

Citaat :

Maar natuurlijk is dit ook een beetje de dynamiek, de sub wil zich niet zomaar laten kennen en de Dom wil zich toch even kenbaar maken Smile
Dit...
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 3:03 pm

Mijn vriend wil net graag dat ik stil lig en liefst mijn billen nog ontspannen houd ook. Als ik dat niet doe, dan slaat hij harder tot ik wel ontspan Neutral Moet je eens proberen: ontspannen terwijl er hard met de badborstel op je billen gemept wordt Rolling Eyes

Hij snapt wel dat ik er soms ook ergens behoefte aan heb om te vechten en me te verzetten, dus soms geeft hij me expliciet toestemming om te spartelen zoveel ik wil (wel pas nadat hij me al helemaal klem heeft gezet, zodat spartelen eigenlijk al geen zin meer heeft Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 3:54 pm

isis schreef:
Ik weet het niet hoor Neil, veel D's hebben toch een voorkeur voor een sub die zich overgeeft aan de straf.

Ik kan best spartelen en roepen en huilen en met toch overgeven aan de straf. Als ik namelijk echt weg zou willen zou dat best lukken, maar dat wil ik niet. Dus ik verzet me wel en vindt mijn D(addy) dat best leuk. Misschien zit daar nog een verschil tussen D/s en Daddy/kleintje... geen idee...
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 5:54 pm

minime schreef:
Mijn vriend wil net graag dat ik stil lig en liefst mijn billen nog ontspannen houd ook. Als ik dat niet doe, dan slaat hij harder tot ik wel ontspan Neutral  Moet je eens proberen: ontspannen terwijl er hard met de badborstel op je billen gemept wordt Rolling Eyes
Ontspannen, is dat überhaupt mogelijk na een bepaalde hoeveelheid pijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 7:06 pm

Delftse Studente schreef:
minime schreef:
Mijn vriend wil net graag dat ik stil lig en liefst mijn billen nog ontspannen houd ook. Als ik dat niet doe, dan slaat hij harder tot ik wel ontspan Neutral  Moet je eens proberen: ontspannen terwijl er hard met de badborstel op je billen gemept wordt Rolling Eyes
Ontspannen, is dat überhaupt mogelijk na een bepaalde hoeveelheid pijn?

Ik vind van niet, mijn vriend vindt van wel... Of ja: hij vindt dat ik het maar mogelijk moet maken... pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 7:39 pm

minime schreef:
hij vindt dat ik het maar mogelijk moet maken... pale


Hahahahahaha
roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimedo apr 02, 2015 10:33 pm

minime schreef:
Ik vind van niet, mijn vriend vindt van wel... Of ja: hij vindt dat ik het maar mogelijk moet maken... pale

misschien moet je hem dan eens vragen het voor te doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimevr apr 03, 2015 3:05 pm

Dat heb ik al gedaan, hij wil niet... Flauw hé ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitimevr apr 03, 2015 3:46 pm

heel flauw. Ook niet goed van hem om het dan van jou te eisen: goed voorbeeld doet goed volgen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Reageren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reageren   Reageren I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reageren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: