Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Journaalverslaggever in de hoek

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitimewo jul 08, 2015 12:46 pm

Vanmorgen vroeg, NOS-journaal. De zomercolumn kwam dit keer uit Den Haag: de afgelopen jaren zijn Nederlandse scholen strenger geworden. Ze zijn nu strenger dan Amerikaanse scholen, aldus de columnist-verslaggever, Wessel de Jong. Na de column geven presentatrice Annechien Steenhuizen en hij nog een toegift in de studio. Annechien Steenhuizen, staand,  slaat zich met een liniaal in haar hand en Wessel de Jong staat in de hoek, onder het mom van: wij van het nos-journaal zijn ook strenger geworden. Bij een deadline niet halen, treden we streng op.

Direct duidelijk, voor Klaproospubliek, wat er aan de hand is in die scène, toch? Laat niet veel te raden over.

Presentatrice van die journaaluitzending, Dionne Stax, heeft echter geen idee. Ze merkt na de scène op: "Het rook hier al zo vreemd." Dionne is misschien nooit in de hoek gezet? Ze dacht dat Wessel de jong aan het wildplassen was, daar in die hoek.

Helaas. Ze moeten Dionne na de uitzending alles even hebben uitgelegd, want, na een paar herhaalde uitzendingen met haar fout, had Dionne ineens een andere tekst:"En zo is dat" Sprak ze na de scène vanaf toen lachend.

Dionnes fout is niet meer terug te vinden. Was direct van de site. De gewijzigde versie met Dionne heb ik echter nog wel kunnen opnemen. Het lijkt erop dat ik geen filmpjes vanaf mijn computer hier kan plaatsen. Het kan wel als ik hem eerst op Youtube zet, maar daar heb ik dan weer geen ervaring mee. Als ik zin krijg, zal ik misschien toch eens proberen of het me lukt. Die mooie fout zouden we helaas niet kunnen zien, maar wel het toneelstukje.  

Heeft iemand de uitzending gezien, vanmorgen? Je zult het helaas van me moeten aannemen. Bewijs is er niet.

                                                                                                                          Dit was het dan. Op Dionne   koffie
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitimewo jul 08, 2015 2:34 pm

Ik had het filmpje op nos.nl gezien, maar zonder de toevoeging van Dionne. Ik vond het wel een grappig stukje, zo duidelijk als wat. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitimewo jul 08, 2015 5:46 pm

Klik hier ----->          nos-journaal woe 08 juli, 07:00 uur           voor de uitzending van woe 8 juli, 07:00 uur.
                                                                                                                                                                                              (vanaf de 7e minuut)



Dit blijft er niet lang op staan natuurlijk. Morgen werkt de link misschien al niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitimewo jul 08, 2015 11:59 pm

Jaaaa wij hebben het gezien!!! bounce bounce bounce bounce bounce bounce

Ik vond het zooooooooo cool!! We gaan helemaal mainstream jongens Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitimedo jul 09, 2015 2:43 am

Whaha ik zag hem vanmorgen op de facebook van de nos Razz Staat ie nog steeds wel op geloof ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitimevr jul 10, 2015 9:15 am

Ik heb de scene gezien. Ik heb liever, dat Annechien zich voorover buigt in afwachting van een houten lineaal. Maar dit gebaar is een begin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Journaalverslaggever in de hoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Journaalverslaggever in de hoek   Journaalverslaggever in de hoek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Journaalverslaggever in de hoek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In de hoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: