Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 benieuwd......

Ga naar beneden 
+3
isis
marlou
minime
7 plaatsers
AuteurBericht
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimezo jan 03, 2016 5:55 pm

Wat een hoop mensen hier ondertussen :-) Ik heb nogal moeten scrollen in die lange voorstellijst om mezelf terug te vinden. Naja...dateerde ook alweer van eind februari begin maart 2012. Niet zo verwonderlijk dus.

Zelf ben ik sinds zowat half 2012 (na het overlijden van san) niet meer écht actief geweest binnen ons speciaal wereldje. Na zo'n goed 10 jaar heel erg actief te zijn geweest voelde dat erg onwennig maar goed...in gedachten bleef ik altijd wel heel erg verbonden. De weekends met Altier, fetisch café, Bar X, weekends met het uitdagertjes groep(je) en vooral deze met Peter en lely blijven erg in het geheugen gegrift.

Voor mezelf zijn heel wat dingen veranderd (geen eigen zaak meer, kleinkinderen, etc..) wat het heel moeilijk maakt om nog zélf thuis te kunnen ontvangen...naja ontvangen wél maar ook nog wat beleven is niet meer zo evident zeg maar. In de loop der jaren heb ik toen zowat half Nederland doorkruist met de wagen....heel veel hotelkamers onveilig...(grin) en ook persoonlijke plekjes bezocht.

Ofwel ben ik te oud geworden, ofwel is het verkeer te druk geworden, misschien is het een combi van die twee, maar ik zie het écht niet meer zitten om grote afstanden te overbruggen....halve nachten op de snelweg terug huiswaarts te rijden...maar ik ben en blijf dus wél benieuwd, vandaar :

Zitten er binnen "Klaproos" ook Belgjes ? ... wonende aan de kust of rondom Brugge ?...het zou me erg plezieren mocht dat zo zijn en die mensen zijn ook "in" voor een kop koffie en een babbel zo nu en dan. Het zou me in ieder geval de gelegenheid geven, denk ik, om mezelf weer wat meer verbonden te voelen met ons wereldje want laat ons wel wezen....actief of niet...eenmaal je er ooit van hebt geproefd gaat het nooit meer écht weg, maar ikzelf voel me ondertussen wel een beetje uitgerangeerd....tijd misschien dus om weer es buiten te komen :-)

Ik ben niet zo erg een forum of mail fanaat. Ik hou meer van directe respons zoals een druk bezochte chat maar dat is er nu, denk ik, niet meer dus dan maar zo eens een poging wagen :-)

groetjes,

Gille
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimezo jan 03, 2016 5:57 pm

Hé Gille, welkom terug! cheers

Goed dat je voor jezelf de knoop hebt doorgehakt om toch nog contact met het wereldje te willen onderhouden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimema jan 04, 2016 2:05 pm

thanks ! :-) x
Terug naar boven Ga naar beneden
marlou
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 56

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimema jan 04, 2016 3:50 pm

regelmatig bij jou in de buurt.Toch maar eens bakkie doen dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimema jan 04, 2016 4:26 pm

Hi Gille,

Leuk om weer wat van je te horen!

grtz

Isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimema jan 04, 2016 6:46 pm

bedankt isis enne marlou...je weet reeds langer dat jij en R steeds welkom zijn :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
marlou
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 56

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimema jan 04, 2016 8:04 pm

Ja weet ik.Volgende maand gaan we ws die kant weer op,Dan laat ik je het wel weten oke Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimewo jan 06, 2016 3:24 pm

deal :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimewo jan 06, 2016 10:20 pm

Ha Gille!

Lang geleden Smile Leuk weer eens iets van je te lezen!
Hoop dat er leuke mensen voor je in de buurt zijn.

*knuff*
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimewo jan 06, 2016 10:51 pm

Welkom terug!! cheers
Veel succes er mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
johann
Watje
Watje
johann


Aantal berichten : 13

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimedi feb 09, 2016 5:44 pm

Nou Marlou.... volgens mij is de koffie al behoorlijk koud aan het worden.
Gille schiet wortel kind! alien alien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitimedi feb 16, 2016 1:25 pm

nikske wortel tenzij misschien bij de dame in kwestie :-)
iemand ging me iets laten weten remember ? skype, fb, mail..mogelijkheden genoeg me dunkt :-)
Ik ben nu eenmaal iemand die zich houd aan deals/afspraken :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





benieuwd...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: benieuwd......   benieuwd...... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
benieuwd......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: