Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 --------

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

-------- Empty
BerichtOnderwerp: --------   -------- I_icon_minitimezo jan 24, 2016 10:23 pm

mag verwijdert worden


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

-------- Empty
BerichtOnderwerp: Re: --------   -------- I_icon_minitimedi jan 26, 2016 4:33 pm

Ik wou dat ik middagdutjes mocht doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

-------- Empty
BerichtOnderwerp: ..   -------- I_icon_minitimedi jan 26, 2016 8:16 pm

--


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

-------- Empty
BerichtOnderwerp: Re: --------   -------- I_icon_minitimedo jan 28, 2016 12:30 am

Ik wou dat ik middagdutjes mocht doen, vond isis dus ;-), ik stond gisteren perongeluk ingelogd op Marc zijn account, vandaar de verwarring.
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

-------- Empty
BerichtOnderwerp: ..   -------- I_icon_minitimevr jan 29, 2016 12:41 am

[q


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

-------- Empty
BerichtOnderwerp: ..   -------- I_icon_minitimeza jan 30, 2016 9:18 pm

--


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

-------- Empty
BerichtOnderwerp: ..   -------- I_icon_minitimedi feb 02, 2016 4:27 pm

en.


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:25 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

-------- Empty
BerichtOnderwerp: Re: --------   -------- I_icon_minitimedi feb 02, 2016 7:15 pm

Ikke vin dat jij best wel een strenge mommy hebt hoor...
Leuk dat je beschrijft hoe het bij jullie gaat. Ik vind je verhaaltjes alleen soms wat lastig lezen.
Ik slik regelmatig (dagelijks) paracetamol tegen hoofdpijn, en ga dan gewoon verder, soms lukt het om te rusten erbij, maar meestal niet. Of dat verstandig is, tja... Met kinderen in huis is het vaak niet haalbaar om te gaan liggen, zelfs als ze naar school gaan heb ik vaak teveel te doen. En doordat ik momenteel alleen maar heel moeizaam en met veel pijn, even kan staan en lopen gaan de dingen veel trager dan anders.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vaak (veel) te ver over mijn grenzen ga. Als mijn man in het weekend thuis is, dan houdt hij dat wel in de gaten. Maar door de week is hij gewoon werken en dan ziet hij het vaak pas 's avonds. Soms zegt hij er wat van, heel soms stuurt hij me eerder naar bed of geeft hij me een paar tikken, maar daar blijft het dan bij. Van mijn ex-daddy kreeg ik dan achteraf wel een pak op mijn billen, maar omdat dat pas achteraf kon, was het lastiger om er dan echt wat mee te kunnen. Bovendien vond hij het heel lastig bepaalde situaties, die hier thuis speelden, mee te nemen in zijn straf. Dat is het lastige van een Daddy die verder weg woont.
Nu heb ik geen Mommy/Daddy, helaas, denk dat ik daar best wel wat aan zou hebben op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





-------- Empty
BerichtOnderwerp: Re: --------   -------- I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
--------
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: