Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opnieuw

Ga naar beneden 
+4
Ruben
minime
jongkind
mint
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 3:21 pm

Hallo allemaal!
Ik ben al eerder lid geweest van dit forum samen met mijn toenmalige dom. Wij zijn uitelkaar gegaan en ik ben een hele poos niet meer actief geweest met spanking. Dit omdat mijn huidige partner hier niks voor voelt(de)

Ik ben bewust onder een andere naam hier omdat ik gok dat mijn vorige dom hier nog weleens rondhangt en ik hem niet wil kwetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 3:27 pm

Welkom hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 3:56 pm

Welkom terug dan, mint!

Ik neem aan dat je een vrouwelijke sub bent? Of lees ik dat verkeerd?

Spankinggevoelens kunnen erg moeilijk onderdrukt worden, ik hoop dat je ze door middel van dit forum weer een beetje kunt beleven ;-)

Maar voelt je partner er nu dan wel iets voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 4:11 pm

Hoi minime ja dat klopt vrouwelijke sub. Mijn vriend weet al vanaf het begin dat ik die gevoelens heb en hij gaf af en toe wel eens een tik maar nog nooit een pakslaag. Tot vorige week, zelfs als straf... Het was niet lang maar wel intense. Hij had het er best moeilijk mee, ik zag dat aan alles maar ook voorhem luchtte het behoorlijk op. En toen plots gister uit het niks gaf hij mij al een veel steviger pakslaag. Ik heb dus veel hoop
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 6:56 pm

Dat klinkt goed!

Hoe komt het dat hij je dan plots een pak slaag gaf als straf? En hoe voelde jij je daarbij?

Hebben jullie er achteraf ook nog over gepraat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 7:36 pm

Welkom (terug) Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 7:48 pm

Ehh het was een beetje onwerkelijk het voelde dit keer ook echt als straf en dat heb ik bij mijn ex-dom nog nooit gehad. Ik had echt spijt, niet dat ik dat eerder niet heb gehad maar toch het was heel anders. Kan het niet goed uitleggen.....

We hebben het er zeker er na over gehad. En dat was prettig. Het was een makkelijker gesprek dan eerdere keren omdat hij nu zelf ook zag wat er gebeurde en wat voor effect het op mij had, maar zeker ook op hem. Toch durf ik nog niet te hard te hopen, wat als het na deze twee keer weer stil staat...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 9:59 pm

Ja, dat snap ik wel. Maar als hij zelf inzag dat het je goed deed, zal hij het vast vaker doen. Je kunt hem er ook om vragen als je voelt dat het jou weer eens goed zou doen? En wie weet gaat hij het dan op termijn ook voor zichzelf leuk vinden en niet alleen omwille van wat het met jou doet, maar dat laatste is alvast een goed begin, zo ging het bij mij en mijn vriend ook Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 10:14 pm

Ja? Heb je nu ook echt een HD relatie? Ik hoop dat dat het bij ons iig wel kan worden. Maar er letterlijk om vragen..... Zou het idd misschien gewoon moeten doen. Wel best eng om te doen. Hij snapt iig wel de hints Smile heeft het bij jullie lang geduurd voordat je echt kreeg waar naar je verlangde en waarschijnlijk gewoon nodig hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 10:39 pm

Ja, wij hebben nu echt een D/s-relatie, waar HD deel van uitmaakt.

In het begin is het erg moeilijk: je wil steeds meer, maar je wil hem ook niet dwingen of forceren... Open communiceren over hoe je je erbij voelt en hoe hij zich erbij voelt is erg belangrijk. Het klinkt in elk geval alsof er bij jullie een goed begin is gemaakt! Koester dat, en ja, durf erom te vragen, maar geef hem ook de ruimte en de tijd om alles te verwerken (want het is best heftig om plots iemand te slaan, dat druist tegen al je instincten in).

Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimevr jan 29, 2016 11:45 pm

Ik denk ook dat iemand van buiten deze SM achtige wereld niet
Gemakkelijk zijn eigen vrouw slaat en het zelfs taboe vind om zijn eigen vrouw te slaan .
Hij zal op zijn minst er van overtuigt moeten zijn dat het om liefde volle straf op de blote billen moet gaan en u als vrouw in uw bedoeling moeten begrijpen . Want uw man is van de wereld dat je niet je vrouw mag slaan .

Ik wens u succes met uw man en dat beide het fijn hebben.

Groeten



Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimeza jan 30, 2016 6:02 pm

welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimezo jan 31, 2016 1:40 am

welkom terug
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 12:54 pm

Dank je wel allemaal voor de berichtjes! We hebben het er nog een keer over gehad en ja hij heeft er moeite mee om mij pijn te doen maar zou het zeker niet laten als ik het nodig heb. Hij stelde inderdaad ook al voor dat ik er om moet vragen als het nodig is. Hij gaf zelfs toe dat als het niet voor straf is hij eigenlijk best geil van wordt als hij mij een pak slaag geeft.
Het geen waar hij wel bang voor is, is dat de verhoudingen in de relatie kunnen veranderen. En dat wil hij absoluut niet en ik denk ik ook niet. We hebben het namelijk heel leuk samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
KcirtaP
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 12:59 pm

Hoi mint,

Allereerst welkom (terug)

En zo de reacties en jouw antwoorden lezend denk ik dat het best goedkomt.
Vooral erover communiceren zodat je weet wat je aan elkaar hebt en wat de verwachtingen zijn.

Ik zeg tegen mijn vrouw ook wel dat ze moet vragen als ze een spanking wil, maar dat wil ze niet, vindt ze moeilijk.
Ze vindt dat ik het zelf moet merken, zien aan haar en er naar handelen.

Bijkomend probleem is dat er nog drie kinderen in huis lopen en ik dus niet altijd direct tot fysiek handelen over kan gaan. Dus ik moet het van aanzeggingen doen hebben en consequent zijn daar dan naar te handelen.

Succes!
KcirtaP
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 1:07 pm

Hoi KcirtaP, ook jij welkom!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook lastig vibdt om te vragen en dat hij het ziu moeten zien en handelen. Alleen ik denk dat dat voor in het begin niet handig is. Ik kan er niet vanuit gaan dat hij dat nu zomaar weet.

Wij hebben hier ook een aantal dagen in de week 2 pubers rondlopen van uit zijn vorige huwelijk en dat maakt het inderdaad wel een stuk lastiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 6:39 pm

Dat hij er geil van wordt, kun je ook best gebruiken. Introduceer spanking ook in de slaapkamer, maar dan niet als straf. Strafspankings en gewoon spanking omdat het leuk is, dat zijn twee verschillende dingen. Maar als hij het leuk vindt om je "zomaar" te slaan, dan zal hij misschien vlugger naar een strafspanking grijpen als dat nodig is. Of je een heftigere spanking geven als stressrelease. Ik snap dat het niet altijd gemakkelijk is om erom te vragen, maar dat is echt wel nodig, hij is niet helderziend. Als dat écht te moeilijk is, dan kun je altijd een soort dagboek beginnen, waarin je sowieso elke dag schrijft en wat hij elke dag leest (als je het niet elke dag doet, dan ga je het niet volhouden). Dan kun je daarin schrijven dat je een spanking nodig hebt als dat zo is, dat is minder confronterend dan er rechtstreeks om te moeten vragen. (Misschien is dat ook een tip voor Kcirtap?)

De verhoudingen kunnen veranderen, maar dat hoeft niet per se. Je kunt een spanking best afgebakend houden van de rest van je relatie. Een vast ritueel kan hierbij helpen. Tijdens de spanking is hij de baas, maar ervoor en erna zijn jullie gelijken. Tot de volgende spanking ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 7:45 pm

Dat van die dagboek is inderdaad een goed idee ik ga het hem vanavond voorstellen. Dat het nu een beetje opgang komt is ook omdat ik mijn oude hobby weer heb opgepakt, verhalen schrijven. Die heb ik na een hoop twijfel aan hem laten lezen.

Verder heeft hij sowieso wel wat dominante trekjes (gelukkig). En hij heeft een talent voor spanking, hij kan verbazingwekkend hard slaan met zijn hand. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
KcirtaP
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 8:12 pm

minime schreef:
... (Misschien is dat ook een tip voor Kcirtap?)...

Ha minime, bedankt voor de tip. Ik ga het haar voorstellen. (Niet vandaag aangezien ik net weer overdreven HD heb gebruikt en dat komt dan weer verkeerd binnen.) Daarbij ik ga zo met oudste naar The Revenant en als we dan terug zijn slaapt Renate denk ik al. En ze is nu paardrijden, dus waarschijnlijk zie ik haar alleen nog slapend.

Ik laat morgen of woensdag wel weten of je tip is aangenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimema feb 01, 2016 9:12 pm

mint schreef:
En hij heeft een talent voor spanking, hij kan verbazingwekkend hard slaan met zijn hand. Smile

Geef hem dan maar niet te vlug een houten borstel of zo in handen ;-) (Of net wel... Maar dan moet je erop voorbereid zijn dat dat een stuk heftiger is dan met de hand. En hij kan daar beter ook op voorbereid zijn eer jullie die stap zetten.)

@Kcirtap, wat bedoel je met "overdreven HD"? Ik volg niet helemaal geloof ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimedi feb 02, 2016 12:08 am

Gelukkig heb ik zelf wel behoorlijk wat ervaring en een vrij hoge pijn grens. Al is het allemaal wel wat lang geleden....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimedi feb 02, 2016 3:31 pm

Dat scheelt alweer dan ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimedo feb 04, 2016 2:22 pm

Welkom terug; dat geldt ook voor de anderen die zich hier de laatste tijd hebben aangemeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimedo feb 04, 2016 2:53 pm

Dank je wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitimedo feb 04, 2016 4:56 pm

Heb je hem intussen al een houten haarborstel in de hand geduwd? ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opnieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw   Opnieuw I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opnieuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opnieuw bij klaproos
» opnieuw voorstellen
» Opnieuw voorstellen
» Opnieuw hallo
» Eerbetoon aan Wulfram letter A en de plaatjes (ik probeer het opnieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: