Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Een moment van bezinning en ontspanning, even helemaal los van de wereld

Ga naar beneden 
AuteurBericht
P.
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Een moment van bezinning en ontspanning, even helemaal los van de wereld Empty
BerichtOnderwerp: Een moment van bezinning en ontspanning, even helemaal los van de wereld   Een moment van bezinning en ontspanning, even helemaal los van de wereld I_icon_minitimema apr 11, 2016 2:38 pm

Dag allemaal.

'Bezinning, pure ontspanning, even helemaal los van de wereld'. Hebben we allemaal op zijn tijd nodig. Afzien tijdens duursport, massages, etc.; iedereen doet dit op zijn eigen manier. Spanking biedt deze beleving ook. Steeds onrustiger worden, er veel aan denken als de laatste spanking al enige tijd achter je ligt. Dat is niet voor niks.

Spanking is prachtig. Voor mij veel intiemer dan sex. Er moet een band / klik zijn tussen twee mensen om wederzijds 'los te laten' en de beleving optimaal te kunnen delen. Heel andere beleving dan sex.

Ik zoek een leuke, goed verzorgde dame (spankee) met gespreksstof die het bovenstaande begrijpt. Lijkt me weer heerlijk hier met iemand over te kunnen praten, delen, te onderzoeken, te kunnen bezinnen, ontspannen en even helemaal los te komen van de wereld. Geen zwepen, leer, andere hulpmiddelen en sex. Spanking in de puurste variant (voor mij althans).

Ik ben 40, sportief, goed verzorgd, drukke carrière, blond, blauwe ogen. Heb verder een rustig (dominant) karakter, geduldig, luister graag, maar schets ook graag kaders.

Zou erg leuk zijn als ik wat van 'je' hoor.

Hartelijke groet,

P.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een moment van bezinning en ontspanning, even helemaal los van de wereld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Billen zijn om op te slaan
» niet helemaal nieuw hier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: