Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Macht en zorgzaamheid

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Macht en zorgzaamheid Empty
BerichtOnderwerp: Macht en zorgzaamheid   Macht en zorgzaamheid I_icon_minitimezo jul 03, 2016 1:36 pm

Mijn spankee stelde mij die vraag net: "Wat is voor jou de kick van een spanking uitdelen?" Ik heb haar het volgende antwoord gegeven. Mooi genoeg beschreven?

"Stoute xxxxx,

Tja, waarom voor mij een kick? Ik weet één ding zeker: als ik dat probeer uit te leggen aan iemand die "not into it" is, hij/zij het toch never nooit zal begrijpen.

Ik denk dat het voor mij voor mij de macht over de spankee is, in combinatie met de mooie (zeg maar: zorgzame) aspecten ervan. Haar het pak slaag aan te kondigen, die strenge preek, de vrijheid om desgewenst (maar eigenlijk: altijd) haar billen te ontbloten, de spankee die haar billen gewillig aanbiedt voor de broodnodige discipline waarvan ook zij weet dat ze die heel hard nodig heeft, de luid klinkende klappen, de billen die onder mijn vlakke hand steeds roder worden (want mooi rood is niet lelijk), haar kreetjes van pijn, maar ook: haar goed te verzorgen, geborgenheid te geven, haar de wetenschap te geven dat als ze stout is ze daarvoor liefdevol maar ook streng op haar billen zal krijgen. Ik vind het altijd een mooi idee als ik, door middel van mijn harde strenge klappen, ervoor gezorgd heb dat het hoofdje van de spankee even helemaal leeg is, tijdens en ook daarna. Tijdens omdat er tijdens de spanking niets anders is dan de klappen op haar achterwerk (ze voelt zich als het ware één groot gloeiend achterwerk, herkenbaar?), erna omdat ze haar doel bereikt heeft: ze is goed gestraft voor haar kleine missers/misdragingen, en alles is vergeven.
Afgezien van het bloot maken van de billen (een must voor iedere spanker, denk ik) kick ik verder niet op vernedering, hoor. Dus in twee woorden: "macht" en "zorgzaamheid". Vandaar waarschijnlijk alleen spanking, geen andere BDSM-varianten, want dan is vernedering veel belangrijker, denk ik.
En verder: ik vind vrouwenbillen nu eenmaal prachtig, vooral als ze mooi roodgloeiend zijn. :-) Zit dus ook wat (zeg maar: een boel) fetisjisme bij.

Get the picture?

Wat is voor jou de kick? Ook die geborgenheid, ook even dat hoofdje leeg, even bevrijd van alledaagse muizenissen? Pijn die na afloop overgaat in "lekkere pijn"? Lekker warm, goede herinnering aan de welverdiende straf? Overgave?

Ik verheug me al op aanstaande dinsdag. :-)

x Yyyyy"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Macht en zorgzaamheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   Macht en zorgzaamheid I_icon_minitimewo jul 06, 2016 1:26 pm

Hallo Sp40anker,
Een mooie en herkenbare beschrijving: macht en zorgzaamheid; misschien is er 'vertrouwen' aan toe te voegen.
Enige voldoening achteraf draagt bij aan de feestvreugde; of die voldoening bestaat uit een leeg hoofd [vaak] of sexuele opgewondenheid [soms?], maakt me niet veel uit.
We stapelen inderdaad misschien enige kinks op elkaar: de schoonheid van sterk verkleurd vrouwelijk achterwerk is moeilijk uit te leggen aan anderen.
Was je vraag bedoeld voor zowel spankees als spankers?
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Macht en zorgzaamheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   Macht en zorgzaamheid I_icon_minitimedo jul 14, 2016 2:36 am

Hoi Sp40anker,

Jou beschrijving over wat spanking je voor beleving geeft is echt ontzettend herkenbaar voor mij. Ik ben zelf ook echt een billenman en spank-minded iemand, en kick er ook ontzettend op wanneer een spankee haar situatie accepteerd dat zij gespanked gaat worden, Vernedering is voor mij ook niet van belang, maar het stukje macht vind ik wel erg tof.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Macht en zorgzaamheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   Macht en zorgzaamheid I_icon_minitimedi jul 26, 2016 11:30 am

Leuk omschreven :-)

Vernedering speelt voor mij toch een wel iets grotere rol in het hele gebeuren, zowel als spankee en als spanker. Maar misschien bedoelen we hetzelfde maar noemen we het anders. Wat jij omschrijft als 'macht':

Citaat :
de vrijheid om desgewenst (maar eigenlijk: altijd) haar billen te ontbloten

lijkt me toch zeker een aspect van vernedering bevatten voor de spankee, de andere kant van de medaille is namelijk dat hij/zij minder vrijheid heeft ;-).

Grtz

Isis

Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Macht en zorgzaamheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   Macht en zorgzaamheid I_icon_minitimewo nov 02, 2016 6:43 pm

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Macht en zorgzaamheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Macht en zorgzaamheid   Macht en zorgzaamheid I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Macht en zorgzaamheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: