Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 huiselijkediscipline.com

Ga naar beneden 
+5
Strafhand
minime
puk
peter1z
aphrodite<3
9 plaatsers
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimema okt 31, 2016 6:34 pm


Zijn ze er mee gestopt? Sad

Waarom??!!!


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedi nov 01, 2016 6:59 pm

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedi nov 01, 2016 10:00 pm

Ik heb geen idee, maar vind het ook heel erg jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimewo nov 02, 2016 1:57 pm

De beste man van de website is toch ook actief hier op het forum? Zou echt heel graag willen weten of de site nog terug komt...of dat hij voor altijd weg is..
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimevr nov 04, 2016 1:30 am

Via een omweg ben ik uiteindelijk toch weer op de site terecht gekomen. Dit staat er:

Geocities, waar de HD site gehost wordt gaat per 26 oktober uit de lucht.
Dit houdt in dat we vanaf deze datum een paar dagen uit de lucht zijn.
We zullen echter op heel korte termijn terug zijn, op een nieuw adres. Vanaf dat moment zal iedere bezoeker vanaf het huidige adres automatisch doorgeschakeld worden naar de nieuwe lokatie en kunt u ons nieuwe adres aan uw favorieten toevoegen. (Mensen die van ons een update attendering krijgen, worden automatisch op de hoogte gehouden).


Ik ben opgelucht, haha. De site komt dus wel weer terug maar dan op een andere server! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimevr nov 04, 2016 7:58 pm

Ik denk dat ik een teleurstellende mededeling heb: de HD-site is voltooid verleden tijd.
De site heeft ongeveer 10 jaar online gestaan. De laatste jaren ontbrak de inspiratie om de site van een update te voorzien.
Uiteindelijk heb ik besloten, mede uit kostenoverwegingen, de site offline te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimevr nov 04, 2016 11:34 pm

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad  tissues

en alle leuke verhaaltjes dan? waar gaan die blijven? Ik wil dat de site weer gewoon terug komt :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimeza nov 05, 2016 12:17 am

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimeza nov 05, 2016 11:44 pm

De HD site was voornamelijk tekst toch? Daar moet toch wel ergens een gratis hosting voor te vinden zijn - ik kan me niet voorstellen dat het gehele pakket nou erg groot is. Het was toch 1 van de meer informatieve sites over onze afwijking.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimezo nov 06, 2016 10:58 am

Ik denk dat je voor elke domeinnaam moet betalen... Tekst of plaatjes of filmpjes maakt dan niet uit volgens mij, het is de domeinnaam waar je voor betaalt, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimezo nov 06, 2016 11:30 am

Ik heb gekeken op mijn computer, of ik verhalen hierover heb opgeslagen in word-tekst, maar dat valt tegen.
Op Fetlife zijn er mensen die zich introduceren, deels in verhaal vorm, zie ook ander bericht.
https://fetlife.com/groups/2513/group_posts/1443559?page=5#group_post_comments_container
Succes met zoeken en vinden van verhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimema nov 07, 2016 11:00 pm

ooooh Peter wat jammer!!! Ik begrijp je overwegingen best maar het is toch wel heeeeeeeeeeeeeel zonde. In ieder geval bedankt voor al je bijdragen de afgelopen jaren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedi nov 08, 2016 8:05 pm

minime schreef:
Ik denk dat je voor elke domeinnaam moet betalen... Tekst of plaatjes of filmpjes maakt dan niet uit volgens mij, het is de domeinnaam waar je voor betaalt, toch?
Yep pretty much( afhankelijk van je hostingplan )
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedi nov 08, 2016 8:11 pm

Voor een domeinnaam moet je inderdaad dokken. Een wordpress accountje dan? Of is dit soort schunnigheid aan hun niet besteed?
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedi nov 08, 2016 10:23 pm

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedi nov 08, 2016 11:46 pm

isis schreef:
In ieder geval bedankt voor al je bijdragen de afgelopen jaren!

Hier sluit ik me bij aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimewo nov 09, 2016 9:48 pm

Och wat jammer, ik las er graag en ook de verhalen vond ik heerlijk om te lezen, maar helaas jammer, maar het is niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitimedo nov 17, 2016 2:44 pm

puk schreef:
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad  tissues

en alle leuke verhaaltjes dan? waar gaan die blijven? Ik wil dat de site weer gewoon terug komt :pouty:

Als je het googled kom je wel hier op uit: http://www.geocities.ws/peter1z/menu.htm#

Maar als dat hele geocities eruit gaat weet ik niet hoe lang dit nog blijft. Misschien kun je wel wat verhaaltjes opslaan die je graag wil bewaren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





huiselijkediscipline.com Empty
BerichtOnderwerp: Re: huiselijkediscipline.com   huiselijkediscipline.com I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
huiselijkediscipline.com
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: