Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Sportbegeleider

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimeza nov 19, 2016 12:33 am

Ik heb ook wel een paar fantasieen en 1 ervan ik dat je een afspraak hebt met je persoonlijke sportbegeleider.
In het begin kom je heel braaf opdagen en maar op een gegeven moment wordt je laks en houd je je niet meer aan je afspraak.
Dan kom je hem tegen in een snoepwinkel en pakt me dan bij mijn arm en sleurt me mee naar buiten en neemt me mee naar zijn auto en dan naar zijn flat.
De rest kan je raden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimeza nov 19, 2016 1:58 pm

Ja, ik denk dat ik in grote lijnen het vervolg op deze aardige fantasie wel kan raden.
Aan wat voor sport denk je?
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimeza nov 19, 2016 4:17 pm

Fitness Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimevr nov 25, 2016 1:35 pm

*kim* schreef:
Fitness Very Happy

Ai, jammer, hiervan weet ik niets af.
Ik had gehoopt op iets ouderwets als fietsen, zwemmen, wandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimevr nov 25, 2016 9:59 pm

hihi, wandelen doe ik ook veel met mn hond, maar dat was nou net niet mijn fantasie, maar laat horen waar dacht je aan? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimedi nov 29, 2016 12:52 pm

*kim* schreef:
hihi, wandelen doe ik ook veel met mn hond, maar dat was nou net niet mijn fantasie, maar laat horen waar dacht je aan? Very Happy

Ik zou willen weten of je iedere dag fietst; en voor welke ritten je de fiets neemt en voor welke een ander vervoermiddel. Vermoedelijk rijd je naar de fitness per fiets, of . . . . .?
Ik ben nieuwsgierig naar wat je per dag fietst, dus verwacht ik een overzicht.
Op enig moment wil ik wel ongeacht de weerssituatie een forse tocht uitzetten, waarbij ik je –in cognito- halfweg opwacht met een stempelpost om te controleren of je passeert. Ik verwacht ook eerlijk antwoord op de vraag, of je onderweg snoep hebt gekocht.
Etc!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimedo dec 01, 2016 9:49 pm

Een stempelpost nog wel. Shocked
Het lijkt de elfstedentocht wel Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimevr dec 02, 2016 12:58 am

Fantaseer nog lekker even verder samen... ik mag deze fantasie wel Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimema jan 16, 2017 5:55 pm

Nou meestal ga ik naar de sportschool met de auto Very Happy , het ligt aan de andere kant van de stad en meestal heb ik geen zin om er naartoe te fietsen.

Ik met bepaalde weersomstandigheden zou ik zeker proberen om te kijken of er te smokkelen valt.
spotman
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimedo jan 19, 2017 9:15 pm

*kim* schreef:
Nou meestal ga ik naar de sportschool met de auto Very Happy , het ligt aan de andere kant van de stad en meestal heb ik geen zin om er naartoe te fietsen.

Ik met bepaalde weersomstandigheden zou ik zeker proberen om te kijken of er te smokkelen valt.
spotman

Naar de sportschool met de auto [met een glimlach erbij, ook dat nog!]? Om daar in een gebouw binnen te fietsen? Erheen fietsen lijkt me sportiever en dus beter.

Ik zou wel een overzicht willen hebben van je vervoer te voet of per fiets naar  werk / school / winkel / etc, zeg maar: het aantal kilometers per week of per maand; om een startsituatie te weten, een “nulmeting”. Van daaruit kunnen we een trainingsprogramma afspreken.

Weersomstandigheden? Kunnen die een rol spelen? Zo vaak hebben we geen ijzel of windkracht 11.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitimedi feb 21, 2017 10:30 pm

Haha Strafhand, als ik s´avonds ga sporten dan ga ik zeker met de auto, ik houd er niet van om in mijn eentje door het donker te fietsen naar de andere kant van de stad.
In de zomer is wat anders. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sportbegeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sportbegeleider   Sportbegeleider I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sportbegeleider
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: