Hoi. Mijn naam is Ilona en ik ben sinds een paar daagjes ´member´. Sinds een hele tijd, mijn vroege jeugd denk ik, heb ik al ideeën over spanking. Nu ik 21 ben moet het dan ´eindelijk´ maar eens gaan gebeuren. Ik heb het een tijd geprobeerd te negeren maar wil er nu toch iets mee gaan doen.
Ik woon in het midden van het land en ik studeer voor de lerarenopleiding basisschool (pabo). Daar heb ik laatst een eerste ervaring gehad wat niet helemaal gepland was. Dat heeft het vuur een beetje aangewakkerd denk ik. Zal binnenkort een advertentie plaatsen als ik er zo´n beetje uit ben wat ik hopelijk zoek. Tot zover ben ik hier een beetje aan het rondkijken en spreken we elkaar misschien wel eens.
Groetjes, Ilona
aphrodite<3 Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 101
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 6:27 pm
Welkom!
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 7:32 pm
Welkom op dit forum over dit bijzondere onderwerp. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt en ons overstelpt met vragen of stellingen of ervaringen. Groet
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 8:17 pm
Welkom! Dit forum staat boordevol informatie, maar stel gerust ook alle vragen die je hebt. En kom zeker eens langs op de chat! (Zie helpdesk voor hoe je op de chat kunt komen.)
*kim* Meeloper
Aantal berichten : 81
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 9:38 pm
Welkom
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: Hallo. vr dec 02, 2016 12:53 am
Welkom hier, succes met je ontdekkingstocht.
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Hallo. vr dec 02, 2016 12:59 am
Welkom!
gralin Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 150
Onderwerp: Re: Hallo. za dec 03, 2016 11:24 pm
welkom hier
mint Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 117
Onderwerp: Re: Hallo. wo dec 07, 2016 3:35 pm
Welkom!