Hoi. Mijn naam is Ilona en ik ben sinds een paar daagjes ´member´. Sinds een hele tijd, mijn vroege jeugd denk ik, heb ik al ideeën over spanking. Nu ik 21 ben moet het dan ´eindelijk´ maar eens gaan gebeuren. Ik heb het een tijd geprobeerd te negeren maar wil er nu toch iets mee gaan doen.
Ik woon in het midden van het land en ik studeer voor de lerarenopleiding basisschool (pabo). Daar heb ik laatst een eerste ervaring gehad wat niet helemaal gepland was. Dat heeft het vuur een beetje aangewakkerd denk ik. Zal binnenkort een advertentie plaatsen als ik er zo´n beetje uit ben wat ik hopelijk zoek. Tot zover ben ik hier een beetje aan het rondkijken en spreken we elkaar misschien wel eens.
Groetjes, Ilona
aphrodite<3 Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 101
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 6:27 pm
Welkom!
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 7:32 pm
Welkom op dit forum over dit bijzondere onderwerp. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt en ons overstelpt met vragen of stellingen of ervaringen. Groet
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 8:17 pm
Welkom! Dit forum staat boordevol informatie, maar stel gerust ook alle vragen die je hebt. En kom zeker eens langs op de chat! (Zie helpdesk voor hoe je op de chat kunt komen.)
*kim* Meeloper
Aantal berichten : 81
Onderwerp: Re: Hallo. do dec 01, 2016 9:38 pm
Welkom
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: Hallo. vr dec 02, 2016 12:53 am
Welkom hier, succes met je ontdekkingstocht.
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Hallo. vr dec 02, 2016 12:59 am
Welkom!
gralin Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 150
Onderwerp: Re: Hallo. za dec 03, 2016 11:24 pm
welkom hier
mint Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 117
Onderwerp: Re: Hallo. wo dec 07, 2016 3:35 pm
Welkom!
Ben wel heel benieuwd naar " Daar heb ik laatst een eerste ervaring gehad wat niet helemaal gepland was. Dat heeft het vuur een beetje aangewakkerd denk ik. " wat deze ervaring was
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Hallo. vr dec 16, 2016 12:02 am
Welkom ilona. Heb je al een idee wat je zoekt ongeveer? Soms is er gewoon aan beginnen het beste, en dan merk je vanzelf wat wel en niet voor jou werkt. Beginnen in dit wereldje is toch altijd een ontdekkingstocht.
sandertje Watje
Aantal berichten : 10
Onderwerp: Re: Hallo. zo jan 01, 2017 1:41 pm
Hey Ilona! Welkom!
Toen ik je bericht las kreeg ik direct een spannend gevoel van binnen! Ik ben Sander uit Arnhem en ook 21 en het lijkt me onwijs spannend om met jou een spanking date te gaan doen! Ik zou willen geven maar ontvangen lijkt me ook leuk! Daarnaast ben ik wat dit betreft nog zo groen als gras dus kunnen we samen omtdekken wat we leuk vinden!
Zullen we anders gewoon eens samen chatten en wellicht daarna afspreken om te kijken wat we leuk vinden? Voeg me anders toe op skype: sanderx80.