Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Subspace, subdrop en hormonen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Subspace, subdrop en hormonen Empty
BerichtOnderwerp: Subspace, subdrop en hormonen   Subspace, subdrop en hormonen I_icon_minitimevr dec 09, 2016 10:52 pm

.


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do feb 27, 2020 12:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Subspace, subdrop en hormonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subspace, subdrop en hormonen   Subspace, subdrop en hormonen I_icon_minitimeza dec 10, 2016 3:48 pm

Hey aphrodite, zelf heb redelijk vaak subspace meegemaakt. Subdrop daar in tegen komt me niet echt bekend voor. Wel eens dat een pak slaag tegen viel of dat ik er na nog bozig was, maar depri nog nooit. Lijkt me best heftig!
Subspace is wel chill Smile Maar ook dat kan gevaarlijk worden als de spanker dit niet door heeft. Misschien dat sommige doms ook daarom wel aan dat vreselijke "meetellen" doen, gewoon om in de gaten te houden hoe ver iemand "heen" is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Subspace, subdrop en hormonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subspace, subdrop en hormonen   Subspace, subdrop en hormonen I_icon_minitimezo dec 11, 2016 11:27 am

Wat ik erg vaak heb als ik diep in subspace ben geweest, is dat ik me de dagen daarna niet lekker in mijn vel voel. Dan voel ik me alleen en verdrietig en wil ik enkel maar in een hoekje wegkruipen onder een dekentje. Intussen kan ik dat herkennen als subdrop en dan probeer ik even goed voor mezelf te zorgen, door inderdaad even in een hoekje te kruipen met een dekentje, wat thee en wat chocola :p Weten dat het vanzelf weer overgaat na 1 of 2 dagen helpt ook.
Het shaken en klappertanden wat jij beschrijft, dat heb ik ook soms, maar dat ervaar ik niet als subdrop. Dan moet er gewoon even een dekentje over me gelegd worden en wil ik geknuffeld worden, terwijl ik terugkeer uit subspace. Dat kan best heftig voelen, maar na een kwartiertje of zo is dat voorbij. Nazorg is dan wel belangrijk, maar dat krijg ik sowieso altijd ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Subspace, subdrop en hormonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subspace, subdrop en hormonen   Subspace, subdrop en hormonen I_icon_minitimewo dec 14, 2016 11:35 am

Hi all,

Ik heb subspace ook weleens meegemaakt, het subdrop herken ik niet. Ik moet ook toegeven dat ik het heel subspace niet zo geweldig vind als de meesten....ik blijf er liever bij met mijn hoofd ;-)

Grtz

Isis
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Subspace, subdrop en hormonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subspace, subdrop en hormonen   Subspace, subdrop en hormonen I_icon_minitimewo dec 14, 2016 1:33 pm

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Subspace, subdrop en hormonen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subspace, subdrop en hormonen   Subspace, subdrop en hormonen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Subspace, subdrop en hormonen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hormonen en spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: