Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Picture serie

Ga naar beneden 
+4
mint
Saartje
Desiderata85
aphrodite<3
8 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 16, 2016 1:32 am

Wat gebeurt er dus gebeurt als je een te grote mond hebt
Picture serie Tumblr_nt7q5cKLpG1udpp32o1_500Picture serie Tumblr_nt7q5cKLpG1udpp32o4_500Picture serie Tumblr_nt7q5cKLpG1udpp32o3_500Picture serie Tumblr_nt7q5cKLpG1udpp32o2_500Picture serie Tumblr_nt7q5cKLpG1udpp32o5_500
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 16, 2016 1:47 am

Wij hebben bedacht dat medeforummers hier een klein verhaaltje bij mogen verzinnen. Vervolgens mag er een nieuwe foto gepost worden waar dan ook weer een verhaaltje bij verzonnen mag worden. Very Happy Het mag zo kort of zo lang mogelijk worden als dat je zelf leuk vind.
Toch BlackSpanker? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 16, 2016 1:58 am

What she said. talk
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 16, 2016 3:50 am

Zij komt thuis bij haar vriend en begint gelijk een verwijtend betoog over zijn houding, dat hij maar soft is en dat Jack, de vriend van haar vriendin, dat is nog eens eens vent, die heeft sterke handen om te troosten en beschermen, maar ook om te laten zien wie waar staat.
Laat jij ook eens zien dat je een kerel bent!
Zonder aarzelen loopt hij op haar af, kijkt indringend in haar ogen en zegt: schatje, als ik wil leg ik je nu over mijn schoot en geef je een pak op je billen en daar kun jij niets tegen doen!
Waarop zij antwoord: ik denk dat zelfs mijn moeder harder billenkoek geeft dan jij, met je piano handen.
In een flits ligt zij over zijn schoot in een stoel, en verbaasd en verrast accepteert zij haar positie en voelt ze hoe zijn hand hard op haar billen neerkomt.
Eindelijk kan zij ook vertellen en opscheppen tegen haar vriendin dat ook haar vent weet hoe je billenkoek geeft denkt ze bij zichzelf en met een haast onzichtbare glimlach ondergaat ze de klappen.


En dan wil ik ook foto's posten, maar ik krijg dat niet voor elkaar, die komen wat later!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 16, 2016 7:22 pm

Desiderata85 schreef:
Eindelijk kan zij ook vertellen en opscheppen tegen haar vriendin dat ook haar vent weet hoe je billenkoek geeft denkt ze bij zichzelf en met een haast onzichtbare glimlach ondergaat ze de klappen.
Nice goed gebruik gemaakt van de foto's. Good stuff Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimema dec 19, 2016 1:30 am

.[/quote]
Nice goed gebruik gemaakt van de foto's. Good stuff Wink.
[/quote]

Thanks! Ik wilde ook mijn foto serie hier plaatsen, die ik zo zorgvuldig heb uitgezocht, maar ik krijg het tot grote ergernis niet voor elkaar! Via iPad, is dat zo anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimema dec 19, 2016 4:50 pm

hmm... ik kan ook geen foto's plaatsen vanaf mijn telefoon, ben ik net achtergekomen. confused

Je verhaal is wel een leuke aanvulling op de fotoserie!
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimewo dec 21, 2016 8:31 pm

Een linkje naar een foto in verband met auteursrechten. Maar wie weet een leuk verhaal op deze oude bekende!

https://www.google.nl/search?q=james+spader&client=safari&hl=en-nl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwixrcDe44XRAhVBaxQKHVh5AfAQ_AUIBygB&biw=320&bih=460#imgrc=2rh8uM6TVRg8iM%3A
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimedo dec 22, 2016 1:12 am

mint schreef:
Een linkje naar een foto in verband met auteursrechten. Maar wie weet een leuk verhaal op deze oude bekende!

https://www.google.nl/search?q=james+spader&client=safari&hl=en-nl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwixrcDe44XRAhVBaxQKHVh5AfAQ_AUIBygB&biw=320&bih=460#imgrc=2rh8uM6TVRg8iM%3A

The Real Mr. Grey!  drunken

Speciaal voor mint, heb ik een paar stukjes verzameld uit interviews van James Spader en Maggie Gyllenhaal



James Spader looked Maggie in her eyes: “It must be something about me I guess… Nobody knows what happens behind closed doors, do they? I like the dark places, that's what I'm curious about.”

She couldn't escape his glaze.
And then he whispered:  "I always have an ally on every project I do. And this time, my ally is you."

Maggie goes to her room, she can't take it anymore. For a while...

But then Maggie left her room and walked two feet to his, knocked on his door, and he invited her in and offered her a chocolate. That became a sort of S&M-type ritual between us."

He looked at her and said: "You don't have any cold beer yet, do you?"

There was no small talk. He just sat down and started staring at her. She's both taken and taken aback.
James came over and started talking to her and she said, 'I can't talk right now, James. Stay away from me' And then after he finished the spanking, James came over again and I started crying. We just talked about it. He was so cool.'


Maggie Gyllenhaal schreef:
''It's not dangerous to chip away at them a little or see where there are holes in them -- it's necessary. This woman is opened up by this relationship. That has to be legitimate.''


Foto's plaatsen lukt me op de één of andere vage manier niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimedo dec 22, 2016 4:55 pm

Dit verhaal gaat over een meisje die bij thuiskomst haar man in deze positie aantreft (foto 1), hoe gaat het verhaal verder?

Picture serie 63f2f0fe558aa888403779cc3a24d9dbPicture serie E38c24b9c9fc85e7e2581f9f0466130bPicture serie 6202182df521f277463346b3d9a6f457

Bronnen: http://seduc-tion.tumblr.com/ / http://livio69.tumblr.com/ / http://eroticimage.tumblr.com/
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimedo dec 22, 2016 9:20 pm

foto 1

Dit meisje komt nietsvermoedend van een leuke dag met vriendinnen thuis en ziet haar vriend zo op haar wachten
, “moet jij niks vertellen jongedame?” euhm ja dat moet ze zeker, Misschien is ze een beetje over het budget
voor het Kerstshoppen gegaan, Dat ging ze hem heus nog vertellen, met de tijd, Maar goed, hij kwam er dus veel
sneller achter dan de bedoeling was,,,

iemand die het afmaakt? :p (mint? Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimedo dec 22, 2016 9:36 pm

"ehm nee meneer ik weet niet waar je het over hebt" loog sam tegen Rudy. "Volgens mij sta jij te liegen jonge damen!" Bulderde hij. sam dook in een ze had niet verwacht dat hij zo boos zou reageren. "Kom jij maar eens hier, dan zal ik je geheugen eens opfrissen!" Met een soepele beweging trok hij haar over schoot en met een ruk trok hij haar ondergoed uit en sloeg haar jurk omhoog. Pets, pets, pets met flinke kracht daalde zijn handen op sams billen. Tranen schoten in haar ogen van schrik en schaamte. Rudy zette haar weer op haar voeten en keek haar dreigend aan. "Ik vraag het nog 1x. Wat heb je mij te vertellen?" Hakkelend begon ze haar zondes op te biechten.....

Who is next, wie maakt t af?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimedo dec 22, 2016 10:17 pm

"ja dat dacht ik wel, weer veel te veel uitgegeven, terwijl we het hier vorige week nog over gehad hebben"

sam wordt over de bank geduwd. Harde klappen beginnen te vallen op haar billen en zitvlak. De hele tijd word haar hoofd omhoog gehouden aan haar haren, zodat ze niet weg kan duiken en haar gezicht verstoppen, ze wordt gedwongen gedrag confronteren.

Uiteindelijk wordt ze met gloeiend rode billen in de hoek gezet om haar zonden te overdenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 23, 2016 11:50 am

Off topic: WAUW die eerste foto bounce Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimevr dec 23, 2016 5:57 pm

[quote="isis"]Off topic: WAUW die eerste foto bounce Shocked [/quoted]

helemaal mee eens...
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Ik hoop dat deze serie wel te zien is   Picture serie I_icon_minitimezo apr 09, 2017 3:18 am

Picture serie Img_0310
Picture serie Img_0313
Picture serie Img_0312
Picture serie Img_0315
Picture serie Img_0311
Picture serie Img_0314
Picture serie Img_0317
Picture serie Img_0316


Laatst aangepast door Desiderata85 op zo apr 09, 2017 3:39 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Dit keer lukte het!! wie kan vertellen waarom deze dame billenkoek krijgt en waarom deze man de geluksvogel is dat hij dat haar kan geven?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitimewo sep 06, 2017 2:54 pm

Picture serie Fl300810
Picture serie Fl201710

Ik hoop dat het gelukt is om de twee afbeeldingen hier te plaatsen, of op z'n minst de links te zetten...
Vertel me je verhaal... :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Picture serie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Picture serie   Picture serie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Picture serie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: