Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 best raar

Ga naar beneden 
+2
gralin
taya22
6 plaatsers
AuteurBericht
taya22
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

best raar Empty
BerichtOnderwerp: best raar   best raar I_icon_minitimezo jan 08, 2017 9:52 pm

Maar waar. Sinds ik mijn subgevoelens via deze site op de juiste plek heb weten te plaatsen, merk ik dat ik nieuwsgierig ben geworden naar het uitbreiden van mijn subgevoelens. Tot nu toe ben ik een keer of 5 over de knie gegaan, meestal omdat ik mijn huishouden niet op orde had. Tot nu toe is dat altijd met de hand op de blote billen gegaan, maar stiekem merk ik ook nieuwsgierigheid naar meer. Het schijnt zo prettig te zijn om het met erotische gevoelens te vermengen en eigenlijk lijkt het me ook retespannend om vastgebonden te worden en geblinddoekt. Tot nu toe is over de knie voor mij echt een straf geweest en dat ik deze gevoelens heb verward mij een beetje. Zijn er mensen die mijn gevoelens snappen? En hoe zou ik hier iets mee kunnen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

best raar Empty
BerichtOnderwerp: Re: best raar   best raar I_icon_minitimema jan 09, 2017 8:21 am

Hoi taya,

Er zijn genoeg mensen die dezelfde gevoelens hebben als jij. Hoe je er iets mee kan doen? Leer mensen kennen, ga naar meetings, ga chatten.. wie weet kom je zo iemand tegen waarmee je op dat vlak een klik voelt en kan je samen gaan experimenteren.

Good luck!
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

best raar Empty
BerichtOnderwerp: Re: best raar   best raar I_icon_minitimedi jan 10, 2017 12:51 am

Hoi Taya,

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben ook sinds kort weer voor het eerst over de knie gegaan, en ik ben ook erg nieuwsgierig geworden naar het uitbreiden hiervan. Ik voel mij als een kind in de snoepwinkel, ik wil alles proeven!

En wat Gralin zegt, dat zijn de manieren om gelijkgestemde mensen te ontmoeten. Ook zou je een oproepje kunnen plaatsen op de contactpagina of zelf op oproepjes van anderen reageren. Veel succes, ik hoop dat je iemand ontmoet waar het mee klikt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

best raar Empty
BerichtOnderwerp: Re: best raar   best raar I_icon_minitimedi jan 10, 2017 1:25 am

Ik heb na mijn spankingdroom in vervulling te laten gaan ook andere dromen, o.a. bondage, gekregen en na een tijdje in vervulling kunnen laten gaan.
Proeft alles, en behoudt het goede, zoals mijn moeder zou hebben gezegd.

Als je meer interesse hebt in andere BDSM hoekjes kan ik je aanraden een kijkje te nemen op Fetlife en in groepen oproepjes te plaatsen, dat heeft mij aan de touwtjes geholpen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

best raar Empty
BerichtOnderwerp: Re: best raar   best raar I_icon_minitimedi jan 10, 2017 12:35 pm

Je gevoelens zijn eerder waar dan raar.
Er bestaat strafspanking en er bestaan spankingwensen om opgewonden of ontspannen te worden. Vermenging met erotische gevoelens is niet vreemd.
Dan je andere wensen: vastgebonden worden en geblinddoekt: ik weet niet of je op Fetlife zit; als je daar klikt op de bekende voorkeuren [https://fetlife.com/fetishes#mostpopular], dan zie je bondage en blinddoeken op nummer 1 en 6 staan.
Ik denk dat je wensen vervuld worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

best raar Empty
BerichtOnderwerp: Re: best raar   best raar I_icon_minitimedo jan 12, 2017 4:20 pm

Mijn D´heeft mij bij een 1e keer over de knie gelegd en bouwde het op
Daarna kreeg ik een geschiedenisles over de strafmaterialen en ik kreeg van elke materiaal 1 of 2 petsen op mijn billen zodat ik zou weten hoef of dat aanvoelde.

Mijn je zou dus met je D´kunnen afspreken dat je nieuwsgierig bent naar hoe het voelt om met andere instrumenten gestraft te worden en je zou ook kunnen bespreken dat je het ook wel eens spannend zou vinden dat je vastgebonden wilt worden.
Maak het bespreekbaar, dan wordt de band tussen jullie ook sterker en closer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





best raar Empty
BerichtOnderwerp: Re: best raar   best raar I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
best raar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: