Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ruzie

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Ruzie   Ruzie I_icon_minitimedi maa 02, 2010 2:32 pm

Van de week kregen wij ruzie net toen we leuk wilden gaan spanken... Helpt niet voor je subgevoel... en ook niet om nu eens lekker te gaan meppen, blijkbaar. (Op zich opvallend: ik krijg juist altijd wel zin om te slaan als ik boos ben... tongue )

Aanleiding voor de ruzie was een mislukte grap: ik had een instrument zoek gemaakt en Alex vond het vervelend. Onzinnig, eigenlijk. Zal eigenlijk wel iets anders geweest zijn. Het weer of zo.

We hebben het ook weer goed gemaakt, gelukkig. Wink

Wel opvallend: ik was boos maar kreeg nog klappen, dus ik nam me voor NIETS meer te laten merken. Ongelooflijk dat je het dan voor elkaar krijgt nergens meer op te reageren, zowel verbaal als lichamelijk. Maakt het voor de spanker niet leuker, natuurlijk. En voor jezelf eigenlijk ook niet. Meuh. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:34 pm

O ja, dat is erg herkenbaar. Vooral toen ik een relatie met had speelde dat bij mij ook wel. Als ik echt boos was wilde ik niet geslagen worden, wilde ik ook niet dat hij stopte, werd ik nog bozer als hij dat toch deed en weigerde ik een kik te geven. Het lukte me dan als een plank te blijven liggen met een uitdrukkingsloos gezicht en geen kik te geven.
Voor mijn partner was de lol er dan snel af,

Gelukkig heb jij het weer goed gemaakt dawn. Bij ons is het na zo'n ruzie wel eens gebeurd dat er maanden daarna niets meer gebeurde Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:50 pm

Oef! Shocked

Nee, gelukkig heb ik sindsdien ook al weer gkleurde billetjes gehad... rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie I_icon_minitimezo maa 07, 2010 2:39 am

O jee, herkenbaar. Crying or Very sad Zulke ruzies heb ik een tijd lang bijna dagelijks gehad. Oorzaak? Mijn ex was niet echt dominant, maar wilde het wel zijn... en ik speelde het spelletje soms mee, maar vaak ook niet, het is gewoon niet altijd leuk met iemand te spelen die zo onzeker en onhandig is (sorry). Maar als ik niet wilde kwam er dus ruzie. En werd hij agressief. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruzie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruzie   Ruzie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruzie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: