Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 leeftijdsverschil sub/D

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimewo feb 15, 2017 5:13 am

Hoi allemaal,

bij dezen even mijn poging het forum nieuw leven in te blazen Very Happy

Ik had een tijdje geleden een advertentie geplaatst, waarin ik op zoek was naar een D. Daarin hanteerde ik een leeftijdsgrens (tot 40 jaar) waar sommige mannen over vielen. Opmerkingen als "oppervlakkig van je dat leeftijd voor jou meer dan een getal is" en "je zult nog wel merken dat jonge dominanten niet de ervaring, noch de autoriteit hebben om je te kunnen begeleiden". consoling

En ik weet ook eigenlijk geen goede reden te bedenken voor die leeftijdsgrens, alleen dat ik mij er niet fijn bij voel (wat natuurlijk een hele goede reden is). Aan de andere kant, tegen Rutger Hauer of Anthony Hopkins als D zeg ik zeker geen nee! Dus misschien beperkte ik mezelf hiermee enorm, door een hele grote groep al bij voorbaat buiten te sluiten.

Ik was wel benieuwd hoe jullie hier over denken. Voor de spankee's, hebben jullie een leeftijdsgrens, als je op zoek zou gaan naar een nieuwe D? En voor de spanko's het omgekeerde, een veel oudere sub, zien jullie dat zitten of mis je dan toch een soort overwicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimewo feb 15, 2017 9:21 pm

Helemaal niet zo raar hoor.. die grens... Ik heb altijd de grens van 35 gehanteerd voor een partner... Maar ja.. dan word je zelf ouder.. dus ik ben wat flexibeler daarin aan t worden. Is ook maar net wie je voor je hebt.. sommige mannen zijn in hun doen en voorkomen een stuk jonger.. dan zegt leeftijd idd heel weinig.

Maar zo wil ik ook echt geen jongere partner. Daar kan ik helemaal niks mee. Ik wil tegen iemand op kunnen kijken. Voelen dat hij mij kan beschermen.. mij iets bij kan brengen/leren.

Dus ouder vind ik beter, maar bepaal toch iedere keer weer zelf waar die grens ligt qua leeftijd.

Die opmerkingen moet je je niks van aantrekken btw.. dat zeggen ze alleen omdat ze niemand kunnen vinden en t niet kunnen hebben dat ze weer afgewezen worden. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimedo feb 16, 2017 4:12 am

dank je gralin, voor je reactie!

Precies zoals je zegt ja, sommige mannen zijn in hun voorkomen en doen en laten een stuk jonger dan de gemiddelde 40+ er, daarom vind ik het lastig om echt een harde grens te stellen. Ook worden we inderdaad zelf ook steeds ouder, waar 40 mij eerst nog heel erg oud leek (ha ha ha) is het nu nog "maar" een verschil van 12/13 jaar. affraid

Ik zou inderdaad ook geen jongere partner willen! Had ook een reactie gekregen van iemand van 20, maar dan zie ik mijn kleine broertje voor me, ha ha ha. Kan mij ook niet voorstellen dat een (veel) jongere partner mij goed zou kunnen domineren.

En die opmerkingen trek ik mij ook niks van aan hoor! Vind het ook wel grappig om te lezen, net als die reacties met alleen een adres en tijdstip. Dat zijn ook echt niet de types waarmee ik zou af spreken of naar op zoek ben, ook al zien ze eruit als Anthony Hopkins! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimevr feb 17, 2017 12:43 pm

Ik wil geen seks of relatie met iemand van 45 (vroeger 40 maar ja, ik word ook steeds ouder:lol: ) dus wil ik er ook geen D/s mee, het zelfde geld voor mensen onder de 25. Lijkt me helemaal niks mis mee hoor, gewoon lekker je eigen grenzen aanhouden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimezo apr 29, 2018 6:22 pm

De vraag is al lang geleden gesteld maar ik wil toch reageren.
Voor mij maakt uiterlijk of leeftijd niet uit. Het liefst wil ik een liefdevolle straf spanking van mijn man. Hij geeft nu vooral harde spankings zonder woorden.
Maar al zou ik in een andere situatie zitten dan zou ik het belangrijk vinden hoe hij het voor zich ziet. En stiekem heb ik dan toch wel voorkeur voor flink wat oudere mannen. Daar heb ik automatisch meer respect voor. Maar als een jonge man precies aan mijn "wensen" zou voldoen dan zou dat ook geen probleem zijn denk ik..
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimezo apr 29, 2018 11:54 pm

Mijn begeleider is ook ouder dan ik ben.
Ik zou ook wel een vriend/partner naast mij willen hebben die ook ouder is.
Daar kan je op hopen maar is soms niet het geval.

Voor mij doet het veel. Dat geeft mij het gevoel dat ik kleiner ben denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitimema apr 30, 2018 2:54 pm

Dat is waar.. maar een jong iemand kan ook heel veel gezag uitstralen. Sommige mannen kunnen zo indringend kijken dat ik de leeftijd direct zou vergeten. Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





leeftijdsverschil sub/D  Empty
BerichtOnderwerp: Re: leeftijdsverschil sub/D    leeftijdsverschil sub/D  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
leeftijdsverschil sub/D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: