Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Subben

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Subben Empty
BerichtOnderwerp: Subben   Subben I_icon_minitimedi maa 02, 2010 2:51 pm

Subben is voor mij, zelfs als ik een pak slaag krijg, niet atijd vanzelfsprekend. Er is het een en ander nodig om mijn subgevoel te bereiken. De sfeer is belangrijk, de setting, de blik, de stem en de woorden van mijn Dominant, de aanraking, de klappen, enzovoort. Soms duurt het heel lang voor het er is, soms is het er met een opmerking, een opgetrokken wenkbrauw, een hand in je nek onmiddellijk. De ene keer kom je er tijdens een sessie maar moeilijk in, de andere keer komt het op een volstrekt ongelegen en ongerelateerd ogenblik ineens naar boven.

Waar ga jij van subben?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Subben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subben   Subben I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:30 pm

Net als dawn kost het me soms best wel moeite. de sfeer en setting zijn erg belangrijk. een strenge stem, bij mijn haar, oor of nek gegrepen worden helpt erg! Vooral strengheid afgewisseld met liefheid doet het bij mij erg goed.
En het ineens wisselen van toon. zo zit je gewoon over koetjes en kalfjes te praten en dan ineens verandert zijn blik en stem, ja dan kan ik me ineens heel subbig voelen. Gelukkig maakt hij er nooit misbruik van (of hij merkt het niet want tenslotte is het een man) want op zo'n moment zou ik bijna alles doen wat hij me vraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Subben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subben   Subben I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:40 pm

Ja, strengheid gecombineerd met lief doet het bij mij ook heel goed. Dan kan hij me niet alleen raken met zijn klappen, maar ook met woorden. Soms ben ik dan al in tranen voor hij is begonnen met slaan.

Ook als ik denk dat hij al klaar is en we gewoon zitten te praten en ik dan ineens binnen een paar seconden weer over de knie lig, raak ik in submodus. Of gewoon alleen aankijken al, maar dan word ik verlegen ( en voel ik me heel klein) en ga ik glimlachen. Waardoor hij dan denkt dat het nog niet genoeg was, omdat ik nog kan lachen. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Subben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subben   Subben I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:46 pm

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Subben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subben   Subben I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:47 pm

leentje schreef:
En het ineens wisselen van toon. (...) Gelukkig maakt hij er nooit misbruik van (of hij merkt het niet want tenslotte is het een man) want op zo'n moment zou ik bijna alles doen wat hij me vraagt.

Dat ken ik ook. Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Subben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subben   Subben I_icon_minitimedi maa 02, 2010 9:40 pm

ergerlijk soms he dawn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Subben Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subben   Subben I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Subben
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: