Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Beste (web)winkels met spankingmateriaal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sirius-Black
Watje
Watje
Sirius-Black


Aantal berichten : 7

Beste (web)winkels met spankingmateriaal Empty
BerichtOnderwerp: Beste (web)winkels met spankingmateriaal   Beste (web)winkels met spankingmateriaal I_icon_minitimeza jul 01, 2017 1:29 pm

Een ding waar ik soms nog wel tegenaan loop is het vinden van goed spankingmateriaal. Natuurlijk vind je overal goede haarborstels, pollepels en wat al niet meer. Maar een mooie houten paddle voor de dagen dat ik goed wil uithalen met écht spanking-gereedschap, vind je een stuk moeilijker. De kwaliteit van de producten en de winkels wisselt naar mijn mening ook erg. Los daarvan vind ik het ook erg fijn om consumentenervaringen uit te wisselen. Dus welke winkels kun je online vertrouwen? Hoe lang zijn de levertijden? Wat is de kwaliteit? Enzovoort enzovoort.

Dus daarom lijkt me het handig om ervaringen uit te wisselen qua webshops en winkels die meptuig verkopen. Ik zie bijvoorbeeld mensen die spul van Caneiac hebben. Is dat aan te raden? Hoe lang duurt het voordat het er is?

Ik gebruik momenteel een vrij dikke cane van niet-lief.nl. Een prima ding, maar ik wil graag verder gaan uitbreiden. Houten paddles zijn ook een wens.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Beste (web)winkels met spankingmateriaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste (web)winkels met spankingmateriaal   Beste (web)winkels met spankingmateriaal I_icon_minitimema jul 03, 2017 10:03 am

het spul van cane-iac is top, duurt meestal een paar weken. Canes bestel ik altijd bij CoachJ (zie fetlife) niet duur en zeer goede kwaliteit.
Ik heb ook een aantal paddles van woodrage, die leveren binnen een paar dagen en zijn van zeer goede kwaliteit.

Gr

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beste (web)winkels met spankingmateriaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo beste mensen... even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: