Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 op stap met Ni-Suci

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




op stap met Ni-Suci Empty
BerichtOnderwerp: op stap met Ni-Suci   op stap met Ni-Suci I_icon_minitimezo jul 09, 2017 11:41 pm

Ze viel me op in een groepje jongeren van rond de 25 jaar. Een viertal meisjes en drie jongens. Ze spraken, lachten, zij was duidelijk een middelpunt. Ik keek aandachtig naar haar. Mooi figuur, slank en goed gevormd, mooie bewegingen. Uitdagende ogen en een fijn uitgesneden gezicht. Ineens had ze gemerkt dat ik naar haar keek, heel even keek ze naar me, maakte een zin af tegen degene waartegen ze sprak en keek nogmaals, maar nu direct en een beetje brutaal vragend. Ik glimlachte en merkte dat ze ook neeg tot een glimlach. Ik wenkte haar om bij me te komen. Ze keek vragend verbaast, ik wenkte nogmaals en keek wat streng dwingend. Ze bewoog en legde haar hand even op de schouder van het meisje naast haar, zei iets, knikte in mijn richting en kwam naar me toe.
Mau appa pak, vroeg ze (wat wil je meneer)
Kamu mau ikut jalan jalan sama aku. Zei ik. (wil je met mij samen reizen)
Ze antwoorde: zorg je dan helemaal voor me en geef je me wat ik nodig heb?
Ja zei ik, maar je moet me wel gehoorzamen.
Dat is goed zei ze. Maar je moet lief voor me zijn.
Ja ik zal zeker lief voor je zijn zolang je gehoorzaam bent.
Ze liep terug naar het groepje en zei het een en ander en kwam terug.
Heb je niets bij je vroeg ik
Nee dat hoeft niet, jij gaat voor me zorgen. Hoe heet je, ik noemde mijn naam en zij de hare: Ni Suci, maar zeg maar Ni.
Kom dan gaan we en ze stapte bij me achterop de scooter.
We maakten een mooie tocht langs sawa’s en langs zee. We zwommen samen op een stil strandje dat zij wist te vinden. We hoefden niet gekleed te zwemmen en ze durfde zich te laten zien. Toen we samen op het strand lagen te drogen bewonderde ik haar mooie egaal gebruinde huid. Haar rondingen volgeplakt met zandkorrels, een mooi gezicht. Onderweg kochten we wat extra kleding. Ze wilde een kort rokje en bijpassend bloesje. Meer niet. Ze hield niet van broekjes en wilde de koele lucht steeds tegen haar onderkantje kunnen voelen. Bovendien zei ze, is het veel makkelijker als ik moet plassen. 'S avonds huurde ik een hutje aan zee. We aten lekker in een padang restaurantje en reden terug naar onze hut. Het was al donker, maar over een uurtje zou de maan opkomen. De maan zou over drie of vier dagen vol zijn.
We gaan zo zwemmen als de maan op is, zei ik.
Hoezo 'we', je hebt me niet gevraagd en ze keek me uitdagend aan.
De afspraak was dat je me zou gehoorzamen. Zei ik.
Ja zei ze, maar je moet het wel lief vragen toch?
Oké dan vraag ik je nu of je zo mee gaat zwemmen als de maan op is.
Hmm, nou nee, zei ze en keek guitig/brutaal.
Ah zei ik dan pak ik je zodadelijk gewoon op en neem je mee. Je moet me gehoorzamen.
Plots stond ze op, gooide een kussen naar me en rende de deur uit. Ik rende achter haar aan, greep haar om haar middel en pakte haar op. Ze spartelde en riep dat ik een bruut was. Ik hield haar stevig vast en nam haar mee naar binnen, ging op het bed zitten legde haar voorover op mijn schoot, hield haar bovenlijf stevig naar beneden gedrukt. Met mijn rechterhand schoof ik haar rokje naar boven en gaf twee ferme tikken op elke bil één.
Ai riep ze ai, maar ze bleef spartelen en riep al wat zachter dat ik een bruut was. Ik gaf elke bil nog een flinke tik en voelde het in mijn vingers. Ze liet zich slap hangen en met een lief stemmetje zei ze, natuurlijk ga ik mee zwemmen. Ik wilde alleen dat je me wat voorverwarmde.
Ah dat vraagt om meer??
Mmm nu niet zei ze, ik ben weer gehoorzaam en zal met je mee. Laten we even samen liggen, zei Ni, ik wil met mijn hoofd op je buik liggen en wil je dan mijn hoofd masseren?
Oké, maar eerst een lief kusje.
Terwijl ik haar hoofd masseerde trok ze haar rokje omhoog en streelde zich traag ritmisch. Een paar keer voelde ik haar lichaam zacht schokken. Dan streelde ik met mijn vingers zacht, bijna onraakbaar langs haar lippen.
Ze pakte mij hand en bewoog die langzaam naar een van haar borstjes. Ik kneedde zachtjes haar tepeltje waarbij haar schokjes wat heviger werden.
Een uurtje later was er buiten het magische licht van de maan. Het zeewater was warm en de golven rustig. We lagen samen in het ondiepe water en lieten ons wiegen op de kalme golfslag. Onze billen raakten steeds zacht de zanderige bodem als we omlaag deinden.
Na een tijdje richtte ze zich op en ging naast me zitten en legde haar handen vlak op mijn borst en streelde zacht heen en weer over mijn borst en buik en steeds even wat lager. Ze voelde mijn opwinding en kon het niet laten om er een ferm tikje tegen te geven, hetgeen bij mij nog meer opwinding veroorzaakte. Ze tikte nog een paar keer fel met de bovenkant van haar wijsvinger.
Stond op en ging wijdbeens over me heen staan. Ik moet plassen zei ze. Vind je me stout als ik nu over je plas?
Ik ging wat rechterop en leunde op mijn ellebogen en billen nog half in het water.
Ja zei ik erg stout, dat kost je straks rode billen. En met dat ik dat gezegd had spoot er al een flinke straal tegen mijn borst.
Ik bracht meteen mijn tong in haar straal om te proeven.
Je vindt het lekker hè zei ze.
Dan krijg ik zeker geen rode billen van je, vervolgde ze pruilend.
Dat ik het lekker vind betekent nog niet dat het niet stout van je is.
Ik denk wel dat je straks met warme billen moet slapen. Oh zei ze dan moet ik ze nu meteen al vast koelen en ging nadat ze uitgeplast met haar billen op mij zitten zodat mijn opgewondenheid tussen haar billen omlaag gedrukt werd en mijn billen tegen de grond. Ze schoof wat traag ritmisch met de golfslag heen en weer totdat ze voelde dat ik heftig opgewonden werd. Ze sprong op en zei draai je om, koel af, je mag nog niet.
Kom hier zei ik en pakte haar snel om haar middel en sleurde haar omlaag het water weer in.
Draaide haar op haar buik en zei laat je billen zien boven water!!
Ik wil ze warmen
Ze ging op haar knieën en stak haar billetjes zo ver mogelijk omhoog. Met haar vingers streelde ze zich haar bobbeltje. Ik gaf haar traag ritmisch tikjes wisselend tegen haar mooie billen die nat glansden in het witte licht van de maan. Mijn opwinding zette door. Ik hielp mezelf met een hand terwijl mijn andere hand haar billetjes warm en wat rood tikte.
Bijna tegelijk nam onze opwinding toe tot onze climax.
Daarna kuste ik haar billetjes en haar hele onderkantje en likte stevig maar liefdevol al het zeezout uit alle plooitjes van haar hele lijf.
We sliepen heerlijk in elkaars armen die nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
op stap met Ni-Suci
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: