Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Dwars grietje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Dwars grietje Empty
BerichtOnderwerp: Dwars grietje   Dwars grietje I_icon_minitimezo jul 09, 2017 11:44 pm

Ik werd wakker omdat ik Ni heel zacht ritmisch voelde bewegen. Opende mijn ogen en zag dat ze op haar rug lag en zich haar voorkantje streelde. Ze lachte en gaf me een luchtkusje en knikte aanwijzend richting haar onderkantje. Ik richtte me op, pakte haar hand opzij, deed haar benen iets verder uit elkaar, boog me voorover en likte teder de plekjes die zo-even nog door haar vingertjes werden bespeeld. Ze was erg nat. Een lekkere geur en smaak had mijn Ni. Ze trok haar benen helemaal omhoog met haar knieën tegen haar borstjes. Ik draaide haar lijf een kwartslag terwijl ze op haar rug bleef zodat ik naast het bed geknield goed haar hele onderkantje kon bewerken. Ik begon haar zacht en intens traag te likken. Stevig mijn tongpuntje steeds even traag in elk openingetje duwend. Ik voelde dat ze genoot. Ik ging door met het afwisselend likken en bewerken van haar openingetjes.
Ik bewerkte haar zo een lange tijd waarbij ik haar een paar keer hevig voelde schokken. Op die momenten hield ik alleen mijn lippen stil tegen haar schaamlipjes aan.
Ze werd helemaal rustig van de behandeling.
Wil je nog even slapen liefje, vroeg ik.
Ja, mag dat?
Dat is goed, ik ga even een lekker ontbijtje maken en dan roep ik je.
Wat ga je maken vroeg Ni.
Nasi goreng
Lekker! Warm! En maak je het wel een beetje pittig.
Ik gaf haar een kusje en vertrok naar de keuken.
Ik was bijna klaar met het maaltje en had haar niet horen binnensluipen. Ineens beet ze me heftig in mijn arm en sloeg met een kussen op mijn hoofd.
Jij lelijke griet, heb ik je net lekker verwend en nu bijt en sla je me. Ze rende om de keukentafel heen en riep: jij bent te oud en kunt me toch niet inhalen. De stoel viel om en ze rende naar buiten het strand op. Ik rende achter haar aan, maar ze was sneller. De afstand werd groter. Plots struikelde ze en kon ik haar grijpen. Ik sleurde haar mee naar binnen zette de stoel recht, legde haar over de knie en gaf haar een flink pak slaag op haar blote billen.
Auw, auw riep ze.
Oh je smeekt nog niet om genade! En ik gaf nog een paar ferme tikken.
Ik zal lief zijn miauwde ze zachtjes. Ik hield op en kuste haar rode billetjes. Ik pakte wat kokosolie van de tafel en wreef teder haar billetjes in. Ze voelden warm en sensueel in mijn handen. Kom zei ik, ga op bed liggen dat is fijner, dan zal ik je billetjes lekker masseren.
Ik had haar billetjes en rug tien minuutjes gemasseerd en hoorde haar maag knorren.
Kom liefje het eten is al lang klaar, we kunnen eten.
Nee je moet me de hele dag masseren, ik wil niet eten!
Maar ik wel zei ik en stond op. Ze greep mijn arm en wilde me vasthouden, maar ik pakte haar stevig vast en nam haar mee naar de keuken en zette haar met haar billen op tafel.
Hé zei ze dat flesje kokosolie! Gebruik je dat om jezelf te masseren en ze wees naar mijn opgewonden staaf.
Dat eten kan wachten zei Ni. Ik wil eens zien hoe je dat doet.
Je hebt me net op mijn billen geslagen, dus ik mag iets terugvragen van je.
Ik zie dat je staafje opgewonden is en nu moet je hem zelf masseren en ik wil kijken.
Je moet blijven staan! En zal ik je een paar tikken op je billen geven? vroeg Ni, zou dat helpen, maar ze wachtte niet op antwoord en greep een vliegenmepper en sloeg meteen fel. Daar! zei ze dat helpt zie ik.
Inderdaad verhoogde die tik mijn opgewondenheid. Een tweede felle tik op mijn andere bil kreeg ik.
Schiet op een beetje zei ze ik heb honger.
Maar net zei je … meteen riep ze eroverheen: dat was zonet, maar nu je me niet de hele dag wilde masseren, neem ik wraak. Een derde en vierde felle tik sloeg op mijn billen en ik maakte haast.
Goed zo zei ze toen ik klaar was.
Dien het eten maar op en was eerst je handen.
Wat jij zei ik. Beetje dominant grietje spelen. Schep jij nu mij maar op en ik ging op de stoel zitten.
Ze keek me aan en lachte. Ja liefje zei ze ik ben liever je brave hulpje dan dat ik je domineer. Maar je moet wel goed voor me zorgen en je vond het wel even fijn hè die tikken.
Ja zei ik. Het was fijn en ik zal goed voor je zorgen.
We aten lekker samen en gingen daarna naar het strand waar we ons de hele ochtend vermaakten met knuffelen, stoeien, in de golven springen en een beetje zonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dwars grietje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: