Billenkoek nodig?
Hoi iedereen,
Mijn naam is Casper. Ik ben 25 jaar oud en een bijna afgestudeerde student.
Ik heb voor zover ik weet al een fascinatie voor spanking en heb me er sinds mijn 18 de ook steeds meer in verdiept.
Sinds deze tijd heb ik ook ervaring opgedaan in het geven ervan aan verschillende meisjes en vrouwen.
Heb jij moeite met je studie en moeite met discipline en gaat studeren niet zoals je graag wil neem dan contact met mij op voor ondersteuning.
Ook als je geen studente bent maar wel een pak op je billen wil mag je contact met mij opnemen.
Ik geef namelijk billenkoek aan meisjes/vrouwen tot 30 jaar. Dit kan in zowel een begeleidende rol als een vriendschappelijke rol en voor allerlei redenen of als het gewoon wilt ontvangen.
Ik ben in principe niet op zoek naar een seksuele relatie maar puur een billenkoekgerelateerde band of billenkoekgerelateerde afspraken.
Natuurlijk is het belangrijk om elkaar eerst via de mail wat beter te leren kennen.
Dus ben jij op zoek naar iemand die jou over de knie kan nemen voor een goed pak billenkoek en zoek je een vertrouwd iemand neem dam contact met mij op.
Mail dan naar: komoverdeknie@outlook.com
Groetjes Casper