Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 maatje, Dom(me), Daddy/Mommy...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... Empty
BerichtOnderwerp: maatje, Dom(me), Daddy/Mommy...   maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... I_icon_minitimedo nov 09, 2017 5:06 pm

Ik ben puk, 39 jaar, getrouwd, 2 kinderen. Liefhebber van disciplinaire spanking, Daddydom en ageplay. Al een paar jaar zonder Daddy en ik mis het steeds meer. Mijn man kan me maar heel beperkt geven wat ik nodig heb.
Ik zoek iemand waarmee ik als volwassene goed kan praten, maar die me ook aan de hand mee kan nemen, mijn doelen wil helpen behalen (oa afvallen en zelfstudie) en me klein wil laten zijn. Erotiek is een no-go.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een Daddy, maar Mommy vind ik ook prima. Liefst (iets) ouder dan ik zelf ben. Omgeving Breda, ik kan wel verplaatsen, niet ontvangen.
Ik hou van kletsen, lekker eten, (taarten) bakken, films kijken, fröbelen en muziek maken. Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ben perfectionistisch, behoorlijk eigenwijs en heb tijd nodig iemand te leren vertrouwen. Als kleintje ben ik vooral eigenwijs en ondeugend, maar ook heel lief en aanhankelijk.
Zin om een keer te kletsen of wil je meer over mij weten, pb me dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: maatje, Dom(me), Daddy/Mommy...   maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... I_icon_minitimedo nov 09, 2017 6:26 pm

Dag Puk,
Ik hoop dat je iemand vindt, waarmee je je wensen kunt realiseren. Groet!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: maatje, Dom(me), Daddy/Mommy...   maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... I_icon_minitimedo nov 09, 2017 6:37 pm

Lief, dank je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... Empty
BerichtOnderwerp: Re: maatje, Dom(me), Daddy/Mommy...   maatje, Dom(me), Daddy/Mommy... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
maatje, Dom(me), Daddy/Mommy...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dutch Spank Daddy stelt zich voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: