Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 leefstijlverbetering

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




leefstijlverbetering Empty
BerichtOnderwerp: leefstijlverbetering   leefstijlverbetering I_icon_minitimezo jan 21, 2018 4:31 pm

Hoe gaat het met de goede voornemens die je voor dit jaar hebt gehad?

Een ervaren personal coach wil jou graag helpen met het behalen van je doelstellingen.

Billenkoek is een prima manier om af te komen van de slechte gewoontes. Als jij op zoek bent naar een stok achter de deur om je doel nu wel te halen neem dan contact met me op.


Door middel van het geven van billenkoek op de momenten dat jij dat nodig hebt of verdient zal je je persoonlijk doel behalen.Succes gegarandeerd!

We gaan eerst afpreken op neutraal terrein. We stellen dan duidelijke regels op.

Bij overtreding van de regels van je nieuwe volgt er billenkoek. De manier waarop ik hoofdzakelijk billenkoek geef is over de knie met mijn handen of met een liniaaltje. Ik sla je billen mooi rood, niet kapot. Daarna wordt je in de hoek gezet.

Voor verdere informatie stuur een mailtje naar willem89440@kpnmail.nl of reageer via deze site.
Welke leefstijl verbetering is voor jou belangrijk?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
leefstijlverbetering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: