Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Orde handahaving

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitimedi mei 29, 2018 3:07 pm

Ik heb fantasieën over orde handhaving. Very Happy
Ik heb eens een verhaal gelezen over een politieman die een vrouw een pak slaag gaf in plaats van een boete. Heel spannend. Mijn gedachten gaat alle kanten op.

Ook vind ik het idee dat een rechter billenkoek geeft interessant.

Nog zo een is dat de leerkracht boos moet worden als ik mijn huiswerk niet heb gemaakt. Komt regelmatig voor. Helaas gebeurt er niks. :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
LordThomas
Watje
Watje



Aantal berichten : 9

Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitimeza jun 02, 2018 4:11 am

Helaas gebeurt er niks? Ligt er aan natuurlijk, spankers zowel spankees hebben die fantasie. Er gebeurt niets omdat de leraar wel uitkijkt om een leerling zomaar te spanken, want wellicht word je beschuldigd van fysieke geweldpleging door de ouders van het kind. Maar als de leerlinge 21 is en "stout" dan kan er in overleg gewoon gespankt worden hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitimema jun 04, 2018 8:50 pm

LordThomas schreef:
Helaas gebeurt er niks? Ligt er aan natuurlijk, spankers zowel spankees hebben die fantasie. Er gebeurt niets omdat de leraar wel uitkijkt om een leerling zomaar te spanken, want wellicht word je beschuldigd van fysieke geweldpleging door de ouders van het kind. Maar als de leerlinge 21 is en "stout" dan kan er in overleg gewoon gespankt worden hoor Smile

Daarom is het ook een fantasie. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitimema jul 16, 2018 8:32 pm

Hoezo is het maar een fantasie?
Op Fetlife staat mijn verhaal 'het experiment' van het ministerie van justitie, dienst alternatieve strafvoltrekking! Ik citeer:
"Sinds kort kunnen volwassenen vrouwen verzoeken een korte celstraf om te zetten in een lijfstraf. Tevens wijzen onderzoeken uit, dat deze bestraffing de kans op herhaling van vergrijpen (recidive) vermindert."
De oproep dateert uit augustus 1991, dus het is hopen, dat dit nog steeds geldt.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitimema aug 26, 2019 6:40 pm

Lol Strafhand, het is jou verhaal, dus vast nog geldig 🙃
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitimezo sep 08, 2019 11:57 am

Ja zeker.
Leuke fantasieën doorstaan de tand des tijds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orde handahaving  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orde handahaving    Orde handahaving  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orde handahaving
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: