Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Tomaatje op you tube

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

Tomaatje op you tube Empty
BerichtOnderwerp: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitimevr maa 05, 2010 1:14 pm

Ik kwam vanmorgen tomaatje op you tube tegen kijk maar. Die arme tomaat.

Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje

Aantal berichten : 280

BerichtOnderwerp: Re: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitimevr maa 05, 2010 1:32 pm

lol! Wat een timing! Nu vraag ik me de hele dag af of ik vanavond ketchup word. Ik mag toch hopen van niet. affraid

Iemand zin in sinaasappelsap? Twisted Evil ( jammer dat het geen abrikoos is trouwens Wink )
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitimeza maa 06, 2010 2:56 am

Hey die zag ik elders ook. Cool
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitimeza maa 06, 2010 11:30 am

Ja maar dan met een appel Very Happy. en ik vond hier de tomaat zo vreselijk toepasselijk lol!
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje

Aantal berichten : 280

BerichtOnderwerp: Re: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitimeza maa 06, 2010 1:17 pm

Ja, hij is leuker met een tomaatje. Smile

Kijkt naar zichzelf. Volgens mij ben ik geen ketchup geworden, ik ben nog heel. Wel rood, maar dat misstaat een tomaatje niet. Hij weet helaas het verschil niet tussen tomatenbillen en tomatendijen. Sad
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitimema maa 08, 2010 3:14 pm

Misschien moet je volgende keer zo'n groen dingetje tussen je billen steken, tomaat, dan ziet hij het VAST wel. Laughing

Wat een wreed filmpje trouwens. Wat een zak, die appelsien! :suspect:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tomaatje op you tube   Tomaatje op you tube I_icon_minitime

Tomaatje op you tube
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Roddelhoek-
Ga naar: