Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Schoolopdracht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stouterd1987
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Schoolopdracht Empty
BerichtOnderwerp: Schoolopdracht   Schoolopdracht I_icon_minitimevr maa 01, 2019 4:26 pm

Eerste x! Ben benieuwd wat jullie van dit verhaal vinden!

Anja komt thuis van haar werk. Zoals gewoonlijk gaat ze even aan de poets en begint alvast aan het eten zodat dit alles ver klaar is als Kim thuis komt van school.

Als het half 5 is gaat de deur open en komt Kim het huis binnen. “Hoi mam!” galmt er door de hal en Anja loopt op haar af en geeft haar een kus. “Hoi lieverd, fijne dag gehad op school?” Als kim zich bukt om haar tas neer te zetten geeft haar moeder haar twee aanmoedigende tikken voor de broek. “Kom naar de kamer, het eten is bijna klaar.” Kim wrijft even over haar bips en loopt achter Anja aan. “Ja, zeker een leuke dag. Hadden geschiedenis van mevrouw Emerson, die kan altijd zo mooi vertellen!”
Anja glimlacht en vraagt Kim waar ze het dan over gehad hebben die dag. Kim begint uitgebreid te vertellen. “We hebben het nu over de 20ste eeuw en dan vooral de verschillen met hoe het nu is. Bijvoorbeeld hoe dat op school ging en hoe gezinnen thuis andere gewoontes hadden dan nu.” Anja vindt het interessant en vraagt door, welke verschillen kwamen dan aan bod... “Uiteindelijk hebben we het vooral over straf gehad. Hoe dat vroeger op school en in de opvoeding ging. Daar hebben we ook een opdracht bij gekregen mam.”
“Oh ja?” Zegt Anja. “Vertel, wat mogen jullie dit keer doen?”
Kim bloost een beetje. “We moeten met onze ouders praten over hoe er nu gestraft wordt en hoe dat vroeger ging en wat beter is. En daar moeten we ook een praktijk project bij verzinnen. Dus dat wil ik dan wel met jou doen mama!”
Anja glimlacht. “Wat leuk Kim! Je mag alles vragen natuurlijk en dan verzinnen we een leuk project!
“Bedankt mam! Zullen we na het eten gelijk beginnen?” Anja stemt in en zegt tegen Kim dat ze maar al lekker haar pyjama aan moet doen en dat ze dan beneden in de woonkamer aan de slag gaan. Kim gaat naar boven en doet haar pyjama aan. Altijd lekker om een broek van zon zachte stof aan te hebben. Daarna gaat ze naar beneden en kruipt lekker bij mama op de bank.

“Nou schat, we moeten het dus hebben over straf? Vraag maar raak!” Anja kijkt haar dochter aan met een glimlach. Kim begint met te vragen hoe dit vroeger bij Anja thuis ging. “Nou Meis, je kent je oma hè, die kan best wel streng zijn. Wij hadden vaste regeltjes en overal hoorde een standaard straf bij.” Kim kijkt haar moeder met grote ogen aan. “Wat voor regeltjes en straffen dan mama?”
“Nou Kim, oma was daarin nogal ouderwets. Straf betekende eigenlijk altijd billenkoek. Dat kon zijn met de mattenklopper maar ook vaak met een houten lepel of haarborstel.”
Kim kijkt haar moeder met open ogen aan. “Was oma echt zo sadistisch? Waarom niet gewoon een pak voor de broek zoals je bij mij altijd doet?”
Anja kijkt Kim lachend aan. “Kom op schat, wees eens eerlijk. Als ik je voor straf klappen voor je broek geef, doet dan echt goed pijn?” Kim lacht “daar heb je een punt mam, soms mag je wel wat strenger zijn hoor.” Anja zegt dat haar moeder daarom gewoon wat harder was en dat straf voor de billen gewoon het beste werkt. Alleen was de vader van Kim het daar niet mee eens. Kim kijkt haar moeder verbaasd aan. “Tja schat als het aan mij lag had ik je wekelijks met de billen bloot over de knie gelegd voor een stevig pak slaag.”
Kim kijkt haar moeder bedenkelijk aan zegt dan, “mam, ik denk dat je gelijk hebt. Je bent niet streng genoeg geweest en je had me wel regelmatig slaag moeten geven... ik heb wel een idee voor een praktijkopdracht!”
Anja zegt dat Kim nu goed moet oppassen wat ze zegt, maar is natuurlijk benieuwd naar het idee van de opdracht. “Vertel Kim!”
“Nou mam, als test ga je mij een heropvoeding geven. Wij houden 2 maanden de regels en straffen van oma aan en als mijn gedrag beter wordt doen we dat een heel jaar, deal?” Anja kijkt haar dochter vol ongeloof aan maar zegt dan..”als jij dat wil dan heel graag! En dan nu snel die dikke houten lepel uit de keuken halen want dan beginnen we ook gelijk jongedame!” En bij die uitspraak duwt ze Kim omhoog gevolgd met 5 ferme petsen voor haar pyamabroek.

Auw kreng! Roept Kim als ze met haar handen naar haar billen gaat en de lepel gaat halen. Anja laat haar op strenge toon weten dat het niet slim was haar zo te noemen net voor haar eerste echte pak slaag. Kim geeft haar de lepel. “Nou mama, laat maar eens zien hoe een echte strenge mama een pak voor de billen geeft dan!”

Anja lacht maar zegt dan streng “hup, over de knie dan jongedame!”

Kim bukt een beetje aarzelend voorover. Anja pakt haar hand en helpt even “kom, kont omhoog en stil liggen meis!” Dan ligt Kim netjes bij mama over de knie met haar bips strak gespannen in haar dunne pyamabroek. Al snel volgen de eerste ferme petsen en de hand van haar moeder komt snel en hard op haar billen neer. Nu lacht Kim nog, maar ze begint al wat met haar kontje te wiebelen. “Ja dame, dat is wat anders dan die paar tikjes die je vroeger kreeg hè... en we zijn nog lang niet klaar!” Anja pakt de lepel van de tafel en wrijft met de platte kant over de pyamabroek van Kim. “Ben je er klaar voor schat?” Kim wordt een beetje zenuwachtig, maar zegt dan “mam, ik verdien dit waarschijnlijk al jaren dus geef me maar een echt pak slaag.” Meer hoeft Anja niet te horen en met een luide klets komt de lepel voor het eerst in haar leven op de billen van Kim. Kim schrikt en de pijn schiet door haar rechterbil. Dit is veel erger dan ze had verwacht. Ze duwt zich omhoog en wil opstaan. Dan wordt Anja streng en drukt haar dochter terug omlaag over haar knie. “Nee meisje, je hebt om straf gevraagd en nu ga je slaag krijgen ook!” Ze klemt Kim met een arm om haar middel stevig vast en begint rake klappen uit te delen met de lepel. Kim begint te spartelen en er komen kreetjes van pijn. Na een stuk of 30 stevige klappen stopt Anja en wrijft opnieuw over de broek van Kim. “En wat vind je van je eerste keer straf kimmetje?” Kim wrijft zelf even over haar kont en zegt dan dat ze nu wel genoeg heeft gehad. “Dat dacht ik niet Kim, billen bloot jongedame!” En met een vlotte beweging trekt Anja de broek en onderbroek van Kim tot op haar knieën.

Wordt vervolgd...?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoolopdracht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: