Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat zeg je tegen je sub?

Ga naar beneden 
+10
spijtebijt
yun
W
Dutch Spank Daddy
Strafhand
elisa
leentje
tomaatje
fleur
dawn
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ik spreek mijn sub aan met...
... haar voornaam.
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap21%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 21% [ 9 ]
... voor- EN achternaam als dat nodig is!
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap9%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 9% [ 4 ]
... verkleinwoordjes als meisje o.i.d.
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap30%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 30% [ 13 ]
... vernederende woorden als slet(je) o.i.d.
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap23%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 23% [ 10 ]
... haar speciale subnaam.
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap9%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 9% [ 4 ]
... niets, ik gebaar slechts.
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap2%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 2% [ 1 ]
... iets anders.
Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_lcap5%Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_vote_rcap
 5% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 43
 

AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 07, 2011 1:10 pm

Ik heb er geen ervaring mee. Kan denk ik van alles zijn. Het lijkt me wel wat hebben als je ineens streng met zo'n naam wordt aangesproken, weet je meteen dat je in de moeilijkheden zit. Doet me denken aan mijn kindertijd. Mijn ouders noemden me nooit bij mijn échte naam, ze gebruikten een koosnaampje. Als ze mijn echte naam een keer gebruikten wist ik dat ik serieus in de problemen zat!!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 07, 2011 1:35 pm

Het lijkt mij dat een speciale subnaam iets is in de trant van O uit de welbekende Histoire d'. Zij had neem ik aan ook een gewone naam (ik heb het nooit goed genoeg te lezen om dat te weten, maar er zijn hier vast anderen die dit kunnen toelichten), maar heette vanaf het moment van haar onderwerping "O".

Ik heb ook wel eens gehoord van dames dat ze een speciale naam voor het spel hadden. Soms zelf gekozen, omdat ze dan "iemand anders" waren en zich makkelijker over konden geven en soms opgelegd, vermoedelijk ook ter onderwerping.

Persoonlijk lijkt het mij niets. Het zou voor mij onnatuurlijk aanvoelen, alsof we een toneelstukje spelen en ik in een rol gedwongen werd. Terwijl ik er nu juist zo trots op en tevreden mee ben dat ik ook deze kant van mezelf durf bloot te geven tegenwoordig en zo helemaal mezelf kan zijn. Maar ik kan me voorstellen dat het voor anderen juist extra cachet aan het geheel geeft of extra onderdanig voelt. Ik vind het behoorlijk vernederend en daar ben ik niet zo van, maar ongetwijfeld zijn er ook dames en Heren die daar juist een geweldige kick uit halen.

Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 07, 2011 7:29 pm

Wij hebben niet echt een sub naam afgesproken, maar het komt soms voor dat ik, als ik aan het klieren ben, teruggefloten word met een streng 'annemiek!'. Dat is de naam die ik online gebruik, en onder welke hij me voor het eerst leerde kennen.

Als hij die naam gebruikt weet ik dat het menens is en dat ik uit moet kijken.

Verder doen we heel gewoon hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 07, 2011 9:19 pm

Is dat met je Vriend of met je Dominant?
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 07, 2011 10:58 pm

Dit is met mijn vriend. Mij Dominant spreekt me met mijn gewone naam aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 07, 2011 11:49 pm

Aaah, op die manier. Ik begrijp het. Nee dat doe ik niet. Ik snap wel wat er de voordelen van zijn idd.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 15, 2011 10:31 pm

Mijn D noemt me vaak meisje, maar veel vaker nog jongedame. En verder noemt hij me wel eens bij mn naam. Jongedame werkt voor mij wel het beste denk ik. En als hij me bij mijn naam noemt weet ik ook zeker dat er écht iets aan de hand is..
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 9:12 pm

Famke is Fries voor meisje

ik heb een soort van subnaam, mijn vriend, dan mijn D, noemt me trut, vaak kleine trut, wat voor mij erg goed werkt Smile ik ben niet vies van een beetje vernedering Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Subnaam & Histoire 'O   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 4:26 pm

dawn schreef:
Het lijkt mij dat een speciale subnaam iets is in de trant van O uit de welbekende Histoire d'. Zij had neem ik aan ook een gewone naam (ik heb het nooit goed genoeg te lezen om dat te weten, maar er zijn hier vast anderen die dit kunnen toelichten), maar heette vanaf het moment van haar onderwerping "O".

Als zelf verklaard Histoire d'O kenner kan ik daar het volgende over melden.
O staat voor "Odile".
De schrijfster Dominique Aury, alias Pauline Réage, had de heldin van haar boek oorspronkelijk 'Odile' genoemd, naar een goede vriendin van haar. Maar na een aantal bladzijden vond zij dat zij die arme Odile dat alles niet aan kon doen en heeft zij alleen de initiaal gebruikt.

Overigens is het gebruiken van initialen bepaald niet alleen iets voor subs.
De Amerikaanse president John Fitzgerald Kennedy stond ook en wellicht nog beter bekend onder zijn initialen "JFK'.
Verder herinneren de 'ouderen' onder ons zich wellicht nog wel de televisieserie Dallas (1978-1991).
De oudste en meest Dominante zoon van de familie Ewing die over lijken ging, had de leiding over het familiebedrijf. Hij werd 'JR' genoemd in plaats van 'John Ross'.

Zou 'W' gewoon 'Willem' heten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 4:46 pm

Ik had ergens gehoord/gelezen/opgevangen dat de naam O stond voor haar onderdanigheid, haar openheid en de continue beschikbaarheid van haar lichaamsopeningen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: O   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 5:15 pm

imaani schreef:
Ik had ergens gehoord/gelezen/opgevangen dat de naam O stond voor haar onderdanigheid, haar openheid en de continue beschikbaarheid van haar lichaamsopeningen scratch

Nee, dat waren wel de eigenschappen die zij moest hebben.
Die Nederlandse woorden beginnen weliswaar allemaal met een 'O', maar dat geldt niet voor de originele Franse woorden en daar gaat het tenslotte om.

onderdanig - soumis
openheid - ouvert
lichaamsopening - orifice

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 6:57 pm

2 uit de 3 Wink

ik denk dat het vooral om de symboliek ging van de O, de cirkel, iets opens wat de schrijver van het stuk dat ik bedoelde waarvan ik me niet meer kan herinneren waar ik het heb gelezen/vernomen/gehoord. En die symboliek vind ik wel heel mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zeg je tegen je sub?   Wat zeg je tegen je sub? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zeg je tegen je sub?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tegen jezelf praten
» Bewegen tijdens het slaan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: