Gewoon om eens te vergelijken, zie de min of meer gelijke poll op British Spanking.
Hoeveel zoenen geef je als je een bekende begroet?
Het schijnt nogal te verschillen van land tot land, en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe verschillend de uitkomsten gaan zijn...
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Zoenen ma maa 08, 2010 11:50 pm
Eigenlijk kan ik geen antwoord geven, want het verschilt bij mij van persoon tot persoon, eigenlijk. Maar als het gaat om "gewone" vrienden en bekenden, zijn het er meestal 3, dus heb ik dat maar aangegeven.
Maar: mijn zeer dierbaren begroet ik vaak juist met 1 kus. Mijn Franse vrienden met 2. Mijn Duitse vrienden omhels ik. En met mijn twee beste vriendinnen heb ik een apart begroetings- en afscheidsritueel, waarvan de juiste uitvoering bij het afscheid nemen zwaarder weegt dan bij de begroeting. Anders brengt het ongeluk en zo...
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Zoenen di maa 09, 2010 1:50 pm
Voor mij is drie ook normaal. Maar bij echt goede vrienden tel ik niet.
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: Zoenen wo maa 10, 2010 10:50 am
Zie ik daar dat Rein heeft gestemd???
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Zoenen wo maa 10, 2010 12:05 pm
elsa schreef:
Zie ik daar dat Rein heeft gestemd???
Ja, dat heb je gezien. Bij BSC maakte ik deel uit van een formidabele 35,71%; hier kan ik mezelf moeilijker verstoppen. Rein
Onderwerp: Re: Zoenen wo maa 10, 2010 8:46 pm
Ik was van plan om over een weekje of zo de scores van de een bij de ander te posten en andersom...
De tussenstand is hier iig een stuk saaier dan op BS.
funbun Watje
Aantal berichten : 24
Onderwerp: Re: Zoenen do maa 11, 2010 4:14 am
Ik zoen het liefste op de billen..! Als ze nog gloeien... Zoals bijv. dit meisje doet. Vele malen..! Weer opwarmen en opnieuw zoenen. Kan daar nooit genoeg van krijgen! :-)
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 2:32 am
Dat is inderdaad ook wel heel erg lekker funbun
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 12:15 pm
Over zoenen gesproken, zoenen jullie ook wel eens voor of na een spankingsessie? Voor de troost, zeg maar?
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 3:50 pm
Uiteraard!
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 9:59 pm
Aha!
En hoe zit dat met subjes die wel een begeleider hebben, maar geen liefdesrelatie daarmee?
Want die zullen toch ook wel getroost moeten, neem ik aan?
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 10:11 pm
Natuurlijk en dat gebeurt natuurlijk ook. Een knuffel hoort er gewoon bij, zonder zou het wel akelig zakelijk worden natuurlijk.
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 10:13 pm
Een knuffel is een knuffel, maar ook met zoenen? Maar ik denk eigenlijk dat je dat niet bedoelt.
Ja, een hele goede opvang na een spanking lijkt me essentieel, in wat voor context ook.
Onderwerp: Re: Zoenen zo maa 28, 2010 10:19 pm
En zoenen hoort ook bij knuffelen, maar wel in het nette dan natuurlijk met een getrouwde Dom.