Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Selfspanking

Ga naar beneden 
+6
hazy moon
Strafhand
Dutch Spank Daddy
dawn
leentje
tomaatje
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedi maa 09, 2010 7:51 pm

Je leest soms wel eens dat mensen doen aan selfspanking. Op zich kan het misschien handig zijn als je Dominant te ver weg woont of zo, maar ik vraag me wel af of dat echt de behoefte vervult. Het lijkt mij toch dat je de interactie mist, het sub worden, de overgave enz. Buiten het feit dat ik niemand pijn zou kunnen doen, ook mezelf niet. Ik zou echt niet kunnen uithalen.

Zouden jullie aan selfspanking doen als je begeleider te ver weg is, of is het geen alternatief? Voor mij zou het denk ik niet werken. No Ik ben wel benieuwd naar wat de redenen zijn om het wel te doen en of het dan bevalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedi maa 09, 2010 8:07 pm

Het lijkt me helemaal niets No Een groot deel van het effect is toch te danken aan de interactie tussen twee mensen. Ik heb best wel lange periodes meegemaakt waarin er geen gelegenheid was om de toch zo nodige "straf" te ontvangen, dan baalde ik wel en moest ik mezelf op een andere manier tot de orde roepen. Maar om dan mezelf te gaan slaan Sad Nee, dan maar liever helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:03 pm

Als puber heb ik het wel eens gedaan en later eenmalig voor een virtuele Dominant, die het geheel leidde. Dat laatste was spannend zo lang als het duurde, maar achteraf was ik er niet blij mee. Door onverwachte omstandigheden moest de sessie ook vroegtijdig afgebroken worden, wat het nog minder maakte. Ik heb daarna besloten dat nooit meer te doen en zeker niet voor iemand anders.

Als puber heb ik het een keer gedaan omdat ik wilde weten hoe het was, denk ik. Ik had er een toneelstukje voor mezelf omheen gemaakt, daarom was het toch nog spannend. Achteraf vond ik mezelf wel raar. Maar ik ging diezelfde avond naar een balletvoorstelling in een achteraf theatertje, waar je op harde houten banken moest zitten. Dat gaf me een behoorlijke kick. En... zulke blauwe plekken en zwellingen als ik toen had heb ik nooit meer gehad - zelfs niet na heftige sessies met de meest ervaren spanker! Dat vind ik achteraf wel grappig en best stoer, al is het meer dan 20 jaar geleden.

Overigens begrijp ik eigenlijk niet hoe ik na die keer nog bang kon zijn dat ik het niet leuk zou vinden als ik ging praktiseren. Ik had het uit schaamte verdrongen, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 9:19 pm

dawn schreef:
En... zulke blauwe plekken en zwellingen als ik toen had heb ik nooit meer gehad - zelfs niet na heftige sessies met de meest ervaren spanker! Dat vind ik achteraf wel grappig en best stoer, al is het meer dan 20 jaar geleden.

Maar dawn, wat voor instrumenten heb je toen op je zelf toegepast. Shocked

Ik denk natuurlijk direct aan het huishoudelijke materiaal, zoals pollepel, haarborstel, mattenklopper, rieten plantenstokje etc. etc. (de HEMA paddle bestond 20 jaar geleden volgens mij nog niet). Very Happy Very Happy

Vertel, vertel, wat was het van dit alles of was er zelfs nog meer ?Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 9:37 pm

Het was slechts een liniaal van 40 cm (niet plat maar een vierkant stokje, zeg maar) die ik ooit op de kleuterschool had gekregen en die me altijd al triggerde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 9:49 pm

De liniaal! Very Happy Very Happy

Hoe had ik die nu kunnen vergeten in mijn opsomming.

Ik heb de liniaal in alle soorten en maten. Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 9:50 pm

Gek genoeg heb ik geen enkele liniaal in huis. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 9:53 pm

Genoteerd voor je volgende verjaardag. Wil je een roze? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 10:12 pm

Liever een paarse bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimewo maa 10, 2010 11:23 pm

En dan ga je zelf voor je birthdayspanking zorgen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedo maa 11, 2010 12:16 pm

leentje schreef:
Gek genoeg heb ik geen enkele liniaal in huis. Razz
Het is erg moeilijk om een houten lineaal van 40 of 50 cemtimeter te vinden in een winkel.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedo maa 11, 2010 8:32 pm

Bij echte tekenwinkels hebben ze ze wel, hoor. En langer ook als je wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedo maa 11, 2010 9:26 pm

dawn schreef:
Bij echte tekenwinkels hebben ze ze wel, hoor. En langer ook als je wilt.
Bedankt voor de tip; ik had tot dusverre slechts in kantoorboekhandels en dergelijke gezocht.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimevr maa 12, 2010 12:03 am

En hoe werkt zoiets dan voor dominanten ...
slaan op een kussen ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimevr maa 12, 2010 12:31 am

BlackSpanker schreef:
En hoe werkt zoiets dan voor dominanten ...
slaan op een kussen ofzo Razz

Nou, oefenen met het slaan met het rietje kan uitstekend op een kussen (ofzo).
Je moet dan wat krijt aanbrengen op het rietje en dan bij voorkeur een donkerkleurig kussen gebruiken.

Dan kun je precies zien of het rietje ook daar uit komt waar het had moeten komen.

Meppen met het rietje is echt een kunst: "The Art of Caning."
Helaas valt het in de categorie "tijdelijke kunst".
Het kunstwerk "fade away" uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
hazy moon
Watje
Watje
hazy moon


Aantal berichten : 2

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimezo maa 14, 2010 7:33 pm

Ik doe wél al jaren aan zelf-spanking.

Als ik mijn vanille partner wel eens vraag of hij me wilt slaan, doet hij dat wel, maar dat is niet leuk. Hij is van nature niet dominant en voelt zich onzeker is die rol. Met als gevolg dat ik moet aangeven wat hij wel en niet moet doen. Met als paradoxaal gevolg dat ik veel meer de dominante positie heb, wat ik juist niet leuk vind.

Mezelf slaan, erbij fantaseren dat iemand anders het doet, en kijken naar de striemen is dan the second best option als je geen spankingmate hebt. Beter dan helemaal niets en best wel opwindend.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimezo maa 14, 2010 8:42 pm

Ik denk dat je gelijk hebt, hazy moon, dat DIY beter is dan dat iemand het doet die het niet luk vind en er ook geen "gevoel" voor heeft. Als je het zelf doet heb je het natuurlijk ook allemaal zelf in de hand, maar dan kun je je wel veel meer overgeven aan je fantasieën, waardoor je meer in de beleving komt.

Ik heb het die ene heel strenge keer gedaan met steeds "iemand" te laten zeggen dat ik er nog honderd bij kreeg. En heb dat geloof ik opgevoerd tot ik de 1000 ha ghaald. (Slik, trouwens). Maar op de een of andere manier kun je je dan wel echt verplaatsen in een situatie bu9iten jezelf. Ik weet ook niet hoe dat werkt.

farao
Terug naar boven Ga naar beneden
hazy moon
Watje
Watje
hazy moon


Aantal berichten : 2

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimema maa 15, 2010 11:22 am

Ja, Dawn, inderdaad kom je beter in de beleving als je zelf een fantasie-situatie bedenkt en je dan zelf spankt, dan dat iemand je spankt die dat gevoel helemáál niet heeft.

Als ik mijn partner 'aanwijzingen' moet gaan geven over hoe ik graag geslagen wil worden en hij dat voortdurend afcheckt, dan lukt het dus juist niet om in de 'sub-mood' te komen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik door-de-dag-heen zeker geen sub ben maar heel zelfstandig. Ik heb echt een fantasie, aanleiding of rollenspel nodig om in opwindende spanking-mood te komen geek
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimezo jun 27, 2010 11:09 am

Ik heb wel eens mezelf klappen proberen te geven, maar ik vond het vooral onhandig, voelde me raar en wenste dat iemand anders het voor me deed. Ik ben dan ook niet zo ver gekomen dat ik werkelijk rode plekken bleef houden. Ik gebruikte trouwens een houten lineaal, altijd al een grote trigger geweest *grin*
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Selfspanking en robospanker.   Selfspanking I_icon_minitimedo aug 09, 2012 6:31 pm

tomaatje schreef:
Je leest soms wel eens dat mensen doen aan selfspanking. Op zich kan het misschien handig zijn als je Dominant te ver weg woont of zo, maar ik vraag me wel af of dat echt de behoefte vervult. Het lijkt mij toch dat je de interactie mist, het sub worden, de overgave enz. Buiten het feit dat ik niemand pijn zou kunnen doen, ook mezelf niet. Ik zou echt niet kunnen uithalen. .

Volgens mij hebben wel meer subjes dat en is er echt wel een markt voor om daar in te voorzien door middel van een spankingmachine.



Als ik de toelichting op de site zo zie, dan is voorzien in al de door jou genoemde mogelijke problemen.
De sub moet van te voren het aantal slagen en de intensiteit daarvan invoeren. Daarna de handen steken in 'time-release handcufs' Die gaan pas weer open als de straf is voltrokken. Wat dat betreft is er ook wel sprake van overgave.

Ik weet wel dat in deze moderne tijd de machines ons steeds meer werk uit handen nemen, maar dit is nu eenmaal een werkje dat ik liever handmatig en ambachtelijk blijf doen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedo aug 09, 2012 9:08 pm

Het idee van een machine lijkt me inderdaad echt niet voor 100% procent voldoen, maar bij gebrek aan beter is het misschien wel een optie. en het idee dat je vast zit is wel triggerend. Maar zou je niet met je been de machine een zet kunnen geven of staat die op zulke stevige pootjes op de grond dat die geen cm verschuift?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Spankingmachine pootje lichten   Selfspanking I_icon_minitimedo aug 09, 2012 9:46 pm

imaani schreef:
Maar zou je niet met je been de machine een zet kunnen geven of staat die op zulke stevige pootjes op de grond dat die geen cm verschuift?

Jij bent heel inventief en berekenend.
Dat probleem zou dan moeten worden opgelost door niet alleen te werken met 'time release handcufs' maar ook met 'time release ankle cufs'.
Hier een voorbeeld van 'ankle cufs' zonder 'time release':
Selfspanking Ankle-cuffs

Of je moet gewoon werken met deze uitvoering van een spankingmachine die nog niet in de handel is uitgebracht.
Selfspanking The%20Spanking%20Machine%20(1)

Zoals je kunt zien is de spankee hier 'well secured'.
No way dat zij zo nog de spankingmachine zou kunnen omtrappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimedo aug 09, 2012 11:14 pm

Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitimevr aug 10, 2012 6:26 pm

Citaat :
Jij bent heel inventief en berekenend.

Dankje, ik heb mn momenten Smile

Die laatste foto ziet er wel heftig uit! ik denk dat ik dan wel lang in paniek zou zijn omdat ik niks zou kunnen bewegen!
En voor die machine heb je iemand nodig die je insnoert, wat een beetje dubbel is want dan kan diegene je toch ook wel zelf slaan?
tenzij t een vanille persoon is, maar die kan t dan waarschijnlijk ook weer niet aanzien dat je klappen krijgt... Rolling Eyes ingewikkeld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Spankingmachines   Selfspanking I_icon_minitimevr aug 10, 2012 6:58 pm

imaani schreef:

ik denk dat ik dan wel lang in paniek zou zijn omdat ik niks zou kunnen bewegen!
Je houdt dus niet van Bondage?
Spanking & Bondage vormen wat mij betreft een mooie combinatie.

imaani schreef:

En voor die machine heb je iemand nodig die je insnoert, wat een beetje dubbel is want dan kan diegene je toch ook wel zelf slaan?
tenzij t een vanille persoon is, maar die kan t dan waarschijnlijk ook weer niet aanzien dat je klappen krijgt... Rolling Eyes ingewikkeld...

Precies, precies, precies!
En als het een vanilla is die waarschijnlijk niet kan aanzien dat je klappen krijgt, kan deze na het insnoerenvan de sub en het programmeren van de spankingmachine de kamer verlaten en andere dingen gaan doen, om pas weer terug te komen als het spankingprogramma is voltooid. Dan kan de sub weer worden losgemaakt.
Zeg maar net zoiets als het programmeren en aanzetten van de afwasmachine en het vervolgens weer ontruimen als het programma klaar is.
Je hoeft daar ook niet bij te blijven wanneer dat programma wordt afgewerkt.

Hier nog een illustratie van een spankingmachine in vol bedrijf. Deze is met een zweepje.
Selfspanking Miela

En op deze afbeelding zijn de benen van de spankee niet vastgezet. Zij kan dus nog wel schoppen maar de spankingmachine kan zij niet bereiken.

Selfspanking Barra%20(3)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Selfspanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Selfspanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: