Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 lichamelijke onzekerheid

Ga naar beneden 
+11
Björn
Tim
TuttiFrutti
sarah
dawn
angelica
W
Strafhand
yun
tomaatje
ivonne
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ivonne
Watje
Watje
ivonne


Aantal berichten : 8

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimewo maa 10, 2010 5:37 pm

Hoi allemaal.

Ik ben nogal onzeker over mijn uiterlijk.
Ik ben niet een van de slankste.
Dat maakt mij vaak onzeker tegenover vreemden.
Heeft iemand van jullie daar ook last van?
Hoe gaan jullie daar mee om?
Ivonne
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimewo maa 10, 2010 8:02 pm

Voor spanko's lijkt me het niet zo'n groot probleem, dan is er more to spank. Wink Er zijn wel meer spankees die niet zo slank zijn, en Doms die niet zo slank zijn. Dus ik ben er niet zo onzeker meer over. Ik heb ook niet het gevoel dat de mensen die ik ken iemand beoordelen op hun figuur.

Bovendien ben ik, met wat hulp Wink , al een aantal kilo's kwijt en daar ben ik vooral trots op. Ook al ben ik nog lang niet waar ik wil zijn, ik heb wel meer bereikt dan wat ik voorheen zonder spanking voor elkaar kreeg. En ik ben vastberaden om mijn doel te halen en te behouden. Spanking kan een goede stok achter de deur zijn dus om je te helpen met afvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimewo maa 10, 2010 8:50 pm

Hoi ivonne

Ik ben ook vaak onzeker hoor, niet zozeer over mn omvang, wel soms over mn uiterlijk en andere dingen.
Ik ben dan ook best verlegen tegenover vreemden, maar ben dat de laatste jaren een beetje gaan verbloemen door juist tegenovergesteld te proberen te reageren. Waardoor ik soms nog een beetje sarcastisch over kan komen denk ik. Veel mensen zeggen dat ik niet verlegen lijk, maar ze weten niet dat ik het vaak doodeng vind om nieuwe mensen te leren kennen. Dus ikg eloof dat ik het verbloemen wel een beetje geleerd heb.
Nu ligt het eraan hoe ik me voel, want op sommige dagen heb ik er moeite mee om met veel mensen te zijn zelfs met mn vrienden kan ik dan al tegenop zien.

Maar goed het is belangrijk jezelf gewoont e accepteren denk en ik denk dat je hier op de site heus niet de enige bent die niet heel slank is, dus wees niet bang ;-) (niet dat ik anderen wil beledigen hoor, jullie weten best dat ik jullie mag dun, dik, lang, kort, gek, gewoon zelfs de eigenwijsjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo maa 11, 2010 12:57 pm

Rein
Hallo Ivonne,
Wat moet ik daarover zeggen, afgezien van wat Yun stelt in haar laatste alinea?
Dat het goed is om jezelf zo veel mogelijk te accepteren zoals je bent?
Dat je persoonlijkheid net iets belangrijker is dan je figuur?
Dat wat mooi heet te zijn erg tijds- en cultuurbepaald is?
Dat je jezelf niet te dik hoeft te vinden, zolang het gewicht je gezondheid niet schaadt en je BMI niet boven de 30 is?
Dat er spankers zijn, die vrouwen niet aantrekkelijk vinden, als of omdat ze slank zijn?
Groet [en aai] van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo maa 11, 2010 2:43 pm

Ja, vaak is het zo dat als je bang bent dat anderen iets vinden, je het eigenlijk zelf vindt. Als je een paar van die overtuigingen over je schouder kunt werpen, heb je er minder last van. Terwijl anderen niet anders reageren. Goed boekje over gedachten veranderen en overtuigingen die je onzeker maken: Ik ben geweldig, jij ook? van Katerina Karanika. Heeft mij wel geholpen om sommige overtuigingen die ik had over mijn schouder te gooien.

Ik sluit me ook helemaal aan bij yun en Rein.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo maa 11, 2010 3:35 pm

Die dame in de sauna waar ik het pas over had was ook best... stevig. Met een dikke buik en zo.

Maar toen ze voor "Hem" op haar knietjes zat (in het stoombad) was de breedte van haar heupen en achterwerk juist geweldig mooi. Verschrikkelijk mooi. Venus van Willendorf-mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimeza jun 11, 2011 6:46 pm

tomaatje schreef:
Voor spanko's lijkt me het niet zo'n groot probleem, dan is er more to spank. Wink

Helaas heb ik het een keer meegemaakt dat het wel een groot probleem was. Het was voor diegene heel belangrijk dat de spankee slank was.. Enkel om die reden is hij gestopt met verdere correspondentie.

Tuurlijk het gaat ook om zíjn beleving en hij moet er ook plezier aan beleven, maar echt een opsteker voor je zelfvertrouwen is het niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimeza jun 11, 2011 8:21 pm

Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Meer dan eens, zelfs. Het hangt er maar helemaal van af hoe de desbetreffende ander daarmee omgaat of het kwetsend is of niet. Ik vind niet dat iedereen elk uiterlijk aantrekkelijk hoeft te vinden. Ik vind zelf ook niet elke man aantrekkelijk, hoewel dat vaak meer met zijn algehele persoon/uitstraling te maken heeft dan bijvoorbeeld met zijn (gebrek aan) omvang.

Ik heb er - toen ik nog zoekende was en na wat ervaringen - altijd wel zorg voor gedragen dat ik zo vroeg mogelijk in een mail- of chatcontact meldde hoe ik er uit zag. In de meeste gevallen merk je dan meteen of dat op weerstand stuit of niet. En dan kun je de eer aan jezelf houden voor je gekwetst wordt.

Hoewel ik over het algemeen niet blaak van zelfvertrouwen over mijn uiterlijk, heb ik me vreemd genoeg bij degenen met wie ik gepraktiseerd heb nooit gegeneerd. En nu heb ik een vent die me prachtig vindt zoals ik ben. Dat is helemaal makkelijk. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimema jun 13, 2011 10:36 pm

Met wie vergelijk je jezelf?

Ongelukkigerwijs wordt ons middels media een onwerkelijk ideaal 'aangepraat'. Ook vrouwen onderling kunnen er wat van. Mannen zitten er vaak niet zo mee. Noch voor zichzelf noch voor de ander.

Ook nog vertelde psycholoog Roos Vonk, dat velen zich niet zo erg druk maken om de ander, maar meer met zichzelf bezig zijn.

Er is niemand, die je zo goed kan afbreken, als je dat zelf kan. Dat doe je dus helemaal zelf. Ik ga er vanuit, dat je goed bent zoals je bent. Accepteer jezelf en wees blij met jezelf. Je mag er helemaal zijn, zoals je er nu bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 11:03 am

sarah schreef:
Met wie vergelijk je jezelf?
Met mijn beeld van mezelf. Met mijn ideaalbeeld van mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:09 pm

Ik ben zelf ook behoorlijk onzeker over (de verhoudingen van) mijn lijf. Ik denk dat het mensen-eigen is om onzeker te zijn over dingen waar anderen een mening over kunnen hebben. Of die onzekerheid nou terecht is verder of niet.. Denk dat dat los staat van met wie je jezelf vergelijkt.. En och, het ideaalbeeld wat geschetst wordt in de media daar voldoen alleen die mensen aan die er bakken met geld mee verdienen. Blijkt maar weer dat het vrij uitzonderlijk is er zo uit te zien, anders kon je er ook niet rijk mee worden..
Ik snap die onzekerheid dus heel erg goed.. En helemaal als iemand je eens op je uiterlijk heeft afgewezen, dat lijkt me echt heel rot Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:10 pm

TuttiFrutti schreef:
En och, het ideaalbeeld wat geschetst wordt in de media daar voldoen alleen die mensen aan die er bakken met geld mee verdienen.
Het grappige is dat de studentes die ik zo rond zie lopen gemiddeld veel aantrekkelijker vind dan wat er in de media vertoond wordt. Maar ja, dat ben ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:15 pm

Sja, ik vind "normale" vrouwen er ook veel mooier uitzien.

En het is ook maar net wat er geschapen wordt als ideaal.. Lang lang geleden, was het ideaalbeeld vrouwen met kleine borsten, brede heupen en een buikje.. Veel gunstiger Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:18 pm

TuttiFrutti schreef:
kleine borsten, brede heupen en een buikje.
Bedoel je zoiets:

lichamelijke  onzekerheid 405px-Venus-und-Amor-1534
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:21 pm

bijvoorbeeld, maar je ziet het in elk geval veel terug in de kunst van toen, ook nog wel met meer buik en meer heup.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:22 pm

Geef 's een voorbeeld? Met een plaatje, bedoel ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:26 pm

Ja zeg, het is láng geleden dat ik kunstgeschiedenis had hoor.. maar goed, even zoeken dan..

lichamelijke  onzekerheid Rubens
bijvoorbeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 1:42 pm

Ah ja, maar dat is Rubens, die staat daarom bekend! Dat ligt aan hem, en niet aan het ideaalbeeld van die tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 2:24 pm

Mja, ik heb geleerd dat ie dat deed omdat dat toen t ideaalbeeld was. Als dat niet klopt moet je bij mn kunstgeschiedenislerares van toen zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 2:38 pm

Maar dan zou 't toch niet een Rubens-type heten, als iedereen dat toen deed? Nu ja. Ik zal toch nog eens naar schilderijen/beelden uit de middeleeuwen van vrouwen met brede heupen en een buikje zoeken.

Want dat is mooi hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 3:27 pm

Ah, hier nog eentje van het schoonheidsideaal uit de late middeleeuwen:

lichamelijke  onzekerheid Tres-riches-heures-duc-de-berry-musee-conde
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimedo jun 23, 2011 8:12 pm

W schreef:
Maar dan zou 't toch niet een Rubens-type heten, als iedereen dat toen deed? Nu ja. Ik zal toch nog eens naar schilderijen/beelden uit de middeleeuwen van vrouwen met brede heupen en een buikje zoeken.
Want dat is mooi hoor.

Ik sta achter deze uitspraak van W.
Ik heb de voorkeur voor het “peervormige uiterlijk van vrouwen”. Maar de bijgeleverde plaatjes doen me niets. Ik ben benieuwd naar het resultaat van W’s zoektocht.
Los daarvan gelden nog steeds mijn opmerkingen van 11 maart hierover.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimevr jun 24, 2011 11:33 am

Okee, dit is niet historisch, maar wel peervormig, en misschien meer je smaak?

lichamelijke  onzekerheid Arschengel400_thumb%5B4%5D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimevr jun 24, 2011 11:34 am

Of wat vind je van deze?

http://pakvoordebillen.blogspot.com/2010/01/portret.html
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitimevr jun 24, 2011 11:04 pm

Ah, nog een hele mooie peerdame. Deze is uit Game of Thrones:

lichamelijke  onzekerheid Emilia-clarke-nude-game-of-thrones-cap-03-830x466
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





lichamelijke  onzekerheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lichamelijke onzekerheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: