Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Plaatjes plaatsen

Ga naar beneden 
+3
W
tomaatje
leentje
7 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimeza maa 13, 2010 12:41 pm

Ik kreeg een PM van een lid van dit forum over hoe plaatjes geplaatst kunnen worden in berichten.
Voor wie het zelf nog niet uitgevogeld heeft hier de uitleg (gepikt van een ander forum, met dank aan san van subrosa dank

Voor plaatjes toevoegen heb je 2 opties:
1) Plaatje van internet: kopieer de link en zet deze tussen [IMG ] en [/IMG ] (zonder de spaties maar anders laat ie dit vb niet zien). Kan ook mbv het knopje (9e vanaf rechts) vlak boven het schermpje waarin je typt. Daarop klikken en link kopieren in het schermje wat verschijnt en dan 'ok'.

2) Plaatje uploaden dat op je computer staat: Kies dan de 10e van rechts (upload afbeelding) en dan kun je via 'bladeren' het gewenste bestand opzoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimeza maa 13, 2010 1:44 pm

Dat tweede wist ik nog niet. Leuk dat je eigen plaatjes kunt uploaden. Je moet dan wel alsnog de link die je dan aanmaakt bij imageshack kopieren en via manier 1 hier plaatsen.

Als dankbaarheid voor deze tips een waardebon voor jou: Plaatjes plaatsen Thcoupon13
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimeza maa 13, 2010 1:55 pm

Fijn tomaatje, terrific
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimeza maa 13, 2010 4:42 pm

leentje schreef:
Plaatje uploaden dat op je computer staat: Kies dan de 10e van rechts (upload afbeelding) en dan kun je via 'bladeren' het gewenste bestand opzoeken.
Er zit wel een limiet aan hoeveel megabytes aan plaatjes er per forum mogen zijn geloof ik. Bij heavenforum bedoel ik dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimeza maa 13, 2010 4:50 pm

Dat was voor de galerij. Daarom hebben we die hier niet aangezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimewo apr 14, 2010 3:31 pm

Hallo vrienden,

Kan iemand deze digibeet vertellen hoe je een "avatar", zo heet zo'n afbeelding bij je naam dacht ik (...?!) aanmaakt en plaatst? Dan ga ik dat eens proberen. Graag stapsgewijs, voor deze dommerik, tussen al die ervaren posters.

thanks,
Deepdiver
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimewo apr 14, 2010 5:19 pm

Je klikt bovenaan op "Profiel" en daarna klik je ergens rechtsboven (als je goed kijkt moet het te vinden zijn) op "Avatar". Daarna spreekt het hoop ik vanzelf.

Overigens kan zo'n plaatje niet te groot zijn: "de breedte mag niet meer dan 150 pixels zijn, de hoogte niet meer dan 200 pixels". (Ikzelf heb destijds voor 150 in het vierkant gekozen, denk ik.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimewo apr 14, 2010 5:52 pm

OK, dat ga ik eens proberen.

Zeer bedankt W.!!

groet,

Deepdiver
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimewo apr 14, 2010 8:27 pm

Ik geloof dat het nog niet van harte gaat met die avatar... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimewo apr 14, 2010 8:48 pm

Nee, waar blijft hij nou juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimewo apr 14, 2010 9:59 pm

Ik denk dat hij nog naar een feestelijk plaatje aan het zoeken is. Ik heb al geprobeerd met Google een onderwaterspanking voor hem te vinden, om dat hier aan hem aan te bieden, maar tot nog toe geen succes.

Wel een boel onderwaterseks overigens, dat is er in overvloed.

Nou denk ik dat het ook moeizaam is, onderwater-spanken. Het water zit in de weg, hè. Dus misschien dat dat de afwezigheid van dat soort plaatjes verklaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimedo apr 15, 2010 11:47 am

Lieve W,

Ik kan me niet voorstellen dat jij niet in staat bent om van een gewoon spankingplaatje een mooi spankingplaatje met onderwaterachtergrond te maken. Dus eigenlijk vind ik dat je gewoon aan de slag moet en een mooi plaatje voor deepdiver moet maken...

liefs, elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimedo apr 15, 2010 5:26 pm

Lieve elisa,

Dan kun je je niet voorstellen hoe het in werkelijkheid is, want ik ben niet zo'n held met Photoshop.

Wat ik eventueel wel voor je kan doen is een echte foto van een onderwaterspankingscène maken. Dus als je een keertje mee wil naar een doorzichtige zee (Griekenland of zo), en dan iemand zo gek krijgt om daar onderwater een spanking aan je te geven, dan wil ik daar heel graag een foto voor je van maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimedo apr 15, 2010 8:26 pm

I am working on it, guys....wees een beetje geduldig met deze digibeet.

Ik heb onderwaterspanking wel eens geprobeert, maar dat was niet zo'n succes. Schiet allemaal niet erg op, zal ik maar zeggen, omdat je een dik rubberen pak aan hebt.... en het water zit inderdaad in de weg. Sommigen schrokken zo, dat ze zich spontaan verslikten...

Voordeel, bij onderwater-spanking kan wel zijn, dat je geen commentaar, in welke vorm dan ook, krijgt, want je hebt zo'n ding in je mond. (hebben wij boven water ook wel een variant voor, maar daar komt geen perslucht uit.). Dus elk nadeel hep zn voordeel.

En inderdaad W., ondanks je coaching ben ik er nog niet uit, ik denk dat het een combinatie gaat worden.....

Wordt aan gewerkt dus,

Deepdiver
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimevr apr 16, 2010 2:04 am

Moest even diep graven in ons familiealbum, maar het is dus geluk, et voila.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimevr apr 16, 2010 8:04 am

Goh Deepdiver, ik wist niet dat je zo'n knappe vent was chair fall
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:48 am

Maar het is iig een weliswaar niet zo spankoachtige maar toch erg leuke avatar! terrific
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimevr apr 16, 2010 1:29 pm

Moet je de rest van mijn familie zien....die zijn nog veel knapper.

Niet spanko-achtig, deze avatar, toegegeven. Bovendien zijn er avatars, zoals die van Fleur, waar toch niets meer tegenop kan, daar zijn velen hier het denk ik wel over eens. Dus dan maar een foto van mijzelf in duikpak.
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitimezo mei 16, 2010 11:12 pm

Plaatjes plaatsen Billenkoek


even testen hoor, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukt bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Plaatjes plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatjes plaatsen   Plaatjes plaatsen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plaatjes plaatsen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beetje weird , maar moest dit even plaatsen
» leuke plaatjes
» Gevonden plaatjes
» Eerbetoon aan Wulfram: de plaatjes bij zijn clips
» Eerbetoon aan Wulfram letter A en de plaatjes (ik probeer het opnieuw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: