Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankodisiaca

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 6:43 pm

We weten allemaal dat er voedsel is dat als afrodisiacum geldt. Meestal is ook wel duidelijk waar dat vandaan komt... Neem een asperge of een oester om maar iets te noemen. Heet zou kunnen zijn dat er daadwerkelijk libido- of lustverhogende stoffen inzitten, maar ik verdenk die dingen ervan dat het uiterlijk een grote rol speelt...

Zouden er ook spankodisiaca zijn? Eten waardoor je nu eens echt zin krijgt om te slaan c.q. geslagen te worden. Ik kan me iets voorstellen bij een perzik, bijvoorbeeld... of een abrikoos, natuurlijk, haha.

Iemand ervaring hiermee? weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 9:43 pm

Geen idee, maar ik drink wel vaak brandnetelthee, omdat ik dat zo'n leuk idee vind. Daar ben ik ooit mee begonnen in sauna Fenomeen, maar intussen doe ik het ook wel elders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 9:55 pm

Brandnetelthee is ook nog voor heel veel dingen goed, bij mijn weten, dus dat kan vast geen kwaad. What a Face

Ten tijde van mijn zoektocht heb ik menig Dominant "Slasoep" voorgeschoteld. Een heerlijk en heel makkelijk recept overigens. Maar geen van de Heren begreep in eerste instantie de onderliggende gedachte... Behalve Alex - maar die kreeg het dan ook pas later een keertje, toen hij mij al een beetje kende... roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 10:23 pm

En wat te denken van suikerriet? Very Happy

Zo'n suikerriet stengel ziet er nog indrukwekkender uit dan een de Singapore prison cane en dat is toch best een vervaarlijk instrument.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 10:29 pm

dawn schreef:
"Slasoep"
Dat klinkt wel tamelijk vies, eigenlijk.

Ik denk dat ik meer voor bietensoep zou gaan. Mooi rood! Twisted Evil En dát is nog heel lekker ook.

Spankodisiaca 1_IMGP4718.JPG


Laatst aangepast door W op zo maa 21, 2010 10:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 10:37 pm

Slasoep is errug lekker! En ik ben heel kritisch wat mijn maaltijden betreft... dus... En geen van de Heren heeft zich over de smaak beklaagd!

Het is ook nog vega, trouwens!

Misschien vind je het aantrekkelijker klinken in zijn originele benaming "crème de lettuce"? Maar dat is niet zo spankig... rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimezo maa 21, 2010 11:01 pm

Wat perziken betreft, wat gegoogle leidde me naar een pagina met een klassificatie van zes billentypen. Mijn geliefde heeft zo te zien type "kers" Twisted Evil (Pas op! De plaatjes staan boven de benaming!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitimema maa 22, 2010 1:02 am

W schreef:
Wat perziken betreft, wat gegoogle leidde me naar een pagina met een klassificatie van zes billentypen. Mijn geliefde heeft zo te zien type "kers" Twisted Evil (Pas op! De plaatjes staan boven de benaming!)

W, ik heb jouw instructies nauwlettend opgevolgd en ben aldus uitgekomen op de namen onder de plaatjes.

Ik moet zeggen dat ik ze allemaal wel erg mooi vind, nu geen enkel kontje "overseized" is.

Als ik dan toch moet kiezen, dan vind ik "aardbei" toch net iets minder dan de rest.

Overigens heb ik niets tegen aardbeien en vind ik ze heerlijk om te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Spankodisiaca Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankodisiaca   Spankodisiaca I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankodisiaca
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: