Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 off-topic on-topic en de iPhone

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
jennifer
Watje
Watje
jennifer


Aantal berichten : 15

off-topic on-topic en de iPhone Empty
BerichtOnderwerp: off-topic on-topic en de iPhone   off-topic on-topic en de iPhone I_icon_minitimevr maa 26, 2010 12:13 am

Onlangs is mijn leven rijker en vollediger geworden. Ik ben de trotse eigenaar van een iPhone geworden. Pervers als ik ben gelijk op met de gebruikelijke zoektermen gaan zoeken in de programmaatjes die voor de telefoon geschreven zijn. Dat was een teleurstelling. Apple laat ze blijkbaar niet toe. Dus, terwijl mijn fantasie al een dolle tekeer gaat over de mogelijkheden,
ben ik op zoek naar het vanilla applicaties die niet vanilla toepasbaar zijn. Het prikkelt de creativiteit enorm. Hieronder mijn voorlopig resultaat.

off-topic on-topic
  • iSeismo: registreert beweging met een alarm (had ik al een keer eerder gemeld)

  • HelpToDO: een todo lijstje met deadlines en zelf te benoemen motivators (forfeits, mails, treats en bets)

  • Equanimity: een mooie rustgevende timer

  • SotoTimer: een iets andere timer

  • myhomework: een huiswerk agenda, een beetje lomp, spreekt vooral tot de verbeelding, niet erg practisch

  • The Consequences Jar: door te schudden wordt er door het lot een consequentie bepaalt, hou je de telefoon andersom komt er een beloning uit. Jammer dat je niet je eigen consequenties en beloningen in kunt voeren. (daar heb ik al een mailtje over naar de maker gestuurd)

  • iRewardChartLite: kan je sterren mee verdienen voor voltooide taken, zelf helemaal in te vullen


Wie denkt er mee?


Laatst aangepast door jennifer op vr maa 26, 2010 12:39 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

off-topic on-topic en de iPhone Empty
BerichtOnderwerp: Re: off-topic on-topic en de iPhone   off-topic on-topic en de iPhone I_icon_minitimevr maa 26, 2010 12:24 am

Goh, met mijn Iphone heb ik dit soort associaties nog niet gehad Very Happy Ik kijk er alleen wel eens mee naar spanking tube.
Ik zal ook eens gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
off-topic on-topic en de iPhone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oranje topic!
» on topic kledingmerk
» GAVE DAG!!! (off topic)
» Voor de mensen met een Iphone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: