Onderwerp: rubriek foto achterwerken? vr maa 26, 2010 1:55 pm
Als het volgende een te gewaagde vraag is, dan hoor ik het wel. Zoals bekend gluur en bericht ik wel eens op buitenlandse sites. BSC heeft een rubriek: “is je achterwerk fotogeniek”? Daarop zijn al honderden foto’s geplaatst, met een link of hoe dat heten mag. Is dat een idee om hiervoor een rubriek te starten? Of vloek ik in de kerk? Met misschien riskante groet Rein
Laatst aangepast door Rein op vr maa 26, 2010 4:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Wat dacht je van Rein W? Al heeft die daar wel een andere naam.
En natuurlijk al mijn medefietsers in de sponsortocht!!!
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: rubriek foto achterwerken? za maa 27, 2010 1:25 am
Ik heb net een account aangemaakt bij britishspanking, maar nu kan ik mijn profiel niet editten zonder betalend lid te worden. Dat is niet echt vreselijk sympathiek vind ik
Maar goed, ik zal eens zien.
lucy Watje
Aantal berichten : 11
Onderwerp: Re: rubriek foto achterwerken? ma aug 16, 2010 11:11 pm
Als ik die eindeloze kilo's zwangerschapsvet , luie-vrouwen-vet, genetisch-bepaald-vet en het vet-voor-crisistijden eraf heb getraind ben ik wellicht zo trots op mijzelf dat ik jullie verblijd met een foto van mijn strakke en slanke billen. Tot die tijd..... NO WAY! (ik ben echt van mening dat dat voor niemand leuk is) Kus
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: rubriek foto achterwerken? di aug 17, 2010 1:50 am
Hoe lang denk je daarover te gaan doen, lucy? En vooral: hoe en hoe intensief ga je trainen? Is het erger dan de singellooptraining? Dan mag je mijn riksja wel lenen. Alleen komt die foto er dan vermoedelijk nooit. Dilemma?
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: rubriek foto achterwerken? di aug 17, 2010 8:29 pm
lucy schreef:
Als ik die eindeloze kilo's zwangerschapsvet , luie-vrouwen-vet, genetisch-bepaald-vet en het vet-voor-crisistijden eraf heb getraind ben ik wellicht zo trots op mijzelf dat ik jullie verblijd met een foto van mijn strakke en slanke billen.
Hoi Lucy, Mensen verschillen. Lichamen verschillen. Smaken [van anderen] verschillen ook.
Wat mij betreft is iedereen in zekere mate trots op zichzelf. Groet Rein