De daphnemeisjes waren volgens mij altijd wel into uitdagingen. Dus kijk hier eens naar!
Misschien iets voor een weddenschapje, hm? Iets voor jou, iertje?
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Uitdaging zo maa 28, 2010 2:15 pm
Hahaha, wat een leuk filmpje. Hier naast mij op de bank hoorde ik het commentaar: "niet echt een nuttig talent, maar wel erg geestig". Ik ga meteen oefenen met 1 boekje en de kwintencirkel of zoiets.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Uitdaging zo maa 28, 2010 2:39 pm
Leuke uitdaging, maar er hoort wel een beloning en sanctie op te staan. Anders is er niks aan natuurlijk
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: Uitdaging zo maa 28, 2010 3:57 pm
Hier moet toch een weddenschap aan te plakken zijn
Wat voor getallen noemt ze eigenlijk op???
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: Uitdaging zo maa 28, 2010 4:24 pm
mickey schreef:
Wat voor getallen noemt ze eigenlijk op???
Mickey, dat kun je niet menen!!! lees de titel van het filmpje anders nog eens...
Over weddenschappen gesproken, ik krijg nog steeds een ontbijtbord van je!
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: Uitdaging zo maa 28, 2010 8:11 pm
Lezen is nooit mijn sterkste vak geweest... trouwens.. wie vertelt me dat het echt klopt???
En dat bordje... eh wat is de verjaringstermijn? Mocht ik een keer aan de overkant van het Kanaal zijn dan kom ik hem brengen
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Uitdaging zo maa 28, 2010 9:52 pm
mickey schreef:
trouwens.. wie vertelt me dat het echt klopt???
Ik heb even gekeken, en het klopt. 99 cijfers achter de komma, plus de drie ervoor is 100 cijfers. Alleen denk ik op grond van hoe ze het zegt dat ze het voorleest. Nou ja, waarom ook niet. En ik denk dat ze die kubus niet helemaal vanaf een willekeurige stand oplost, maar alleen een laatste aantal draaien geeft.