Dus hier zijn jullie allemaal! Wat een mooi vormgegeven forum. Graag kom ik ook weer meedoen, al is de tijd dat ik dagenlang achter de pc kon zitten voor forum ende chat lang achter mij.
Voor wie mij niet kent of wie mij vergeten is:
Ik ben annemiek, 30 inmiddels, en woon in het mooie grauwgrijze Rotterdam. Een aantal jaar geleden, toen ik in mijn studie zo ver was vastgelopen dat ik stoppen overwoog, ben ik begonnen met begeleiding. Ik merkte direct vooruitgang, vooral omdat er nu iemand was die over mijn schouder meekeek, en ik het me niet meer kon veroorloven te doen alsof ik meer deed dan ik deed. Dat en de juiste dopamine-regulerende medicatie en ik ga als een trein. Een stoptrein, dat wel, maar ook via Den Haag Mariahoeve kom je in Amsterdam
Inmiddels ben ik al bijna 2 jaar bij mijn huidige begeleider, ook bekend bij een aantal van jullie, en dat gaat erg goed.
Ik woon samen met een schat van een dominante man, met wie ik ook de grotere wereld van de bewust ongelijke relatie-mogelijkheden ontdek. Ik werk als leraar op een VMBO school, studeer in de avonduren en in het weekend en ik heb weer een bandje karate bijverdiend.
Zo, nu ga ik even snuffelen. Jullie zijn lekker bezig geweest.
Kuskus
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: annemiek zo apr 04, 2010 12:59 pm
Hee annemiek,
leuk dat je ons gevonden hebt, veel lees en postplezier hier op Klaproos
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: annemiek zo apr 04, 2010 1:05 pm
Welkom annemiek! En nee, ik was je nog niet vergeten.
Sleep je begeleider ook eesn hierheen, dat is ook veel te lang geleden. Hij heeft misschien wat aanmoediging nodig. Hoe goed ben je met een paddle??
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: annemiek zo apr 04, 2010 1:23 pm
Ha annemiek, welkom!
En, was jij die fan van Buffy, of haal ik nou mensen door elkaar? En welk vak doceer je?
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: annemiek zo apr 04, 2010 3:00 pm
Heeej annemiek!
Leuk dat je er bent!Welkom welkom!
Lees en post maar fijn!
X
dawn
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: annemiek zo apr 04, 2010 11:01 pm
Van harte welkom!
Ik kan mij, net als W, herinneren dat jij een Buffy fan bent en er staat mij ook iets bij met "figging".
Wij hopen nog veel van jou op dit forum te mogen lezen.
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: annemiek zo apr 04, 2010 11:29 pm
Damn... leuk om te weten hoe je herinnerd wordt. Naughty, buffy en figging. Wie had dat nog durven dromen...
Onderwerp: Re: annemiek ma apr 05, 2010 9:31 am
Als je maar weet dat jij de schuld bent van dat ik de héle Dollhouse heb gekeken...
Onderwerp: Re: annemiek ma apr 05, 2010 9:57 am
Trouwens, die buffy referentie was alleen maar om te weten of ik de juiste persoon voor me had.
Hoe ik je me herinner is hoe prachtig je urmde over Victor's knie. Of hoe je tweestemmig zong met simone, en hoe mooi dat klonk.
Of dat je mee zou doen in mijn jaren vijftigklasje (na wat aandringen ), maar dat je al bij Daphne weg was voor het zover kwam. Dat spijt me nog steeds, trouwens.
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: annemiek ma apr 05, 2010 1:55 pm
W schreef:
Als je maar weet dat jij de schuld bent van dat ik de héle Dollhouse heb gekeken...
Tuurlijk. En zo hoort het ook.
W schreef:
Hoe ik je me herinner is hoe prachtig je urmde over Victor's knie. Of hoe je tweestemmig zong met simone, en hoe mooi dat klonk.
Of dat je mee zou doen in mijn jaren vijftigklasje (na wat aandringen ), maar dat je al bij Daphne weg was voor het zover kwam. Dat spijt me nog steeds, trouwens.
En hier word ik zo verlegen van dat ik maar niet reageer
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: annemiek ma apr 05, 2010 11:07 pm
annemiek schreef:
En hier word ik zo verlegen van dat ik maar niet reageer
En dat is op zichzelf al een reactie, of niet.
Overigens is het mijns inziens altijd wel interessant hoe het geheugen werkt en hoe je herinnerd wordt.
Dat is echt voer voor psychologen
yun Meeloper
Aantal berichten : 63
Onderwerp: Re: annemiek di apr 06, 2010 11:41 pm
hey miekje,
EIndelijk ben je daar dan weer. We missen je wel hoor je moet niet zoveel studeren meis!