jawel... een stukje kabel. glasvezelkabel om precies te zijn
kennen jullie die vlaggetjes op een kinderfietsje? of stel je een vishengeltje voor; dun, erg buigzaamen zwiept lekker door de lucht....
maar die glasvezel-stokjes hebben het gevaar dat er stukjes vezel afbreken en dat is gevaarlijk (ontstekingen...). bij een kabel zit er een "veilig" laagje plastic omheen. Het zwiept evengoed en t laat een mooi rood streepje na...
celine Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 164
Onderwerp: Re: kabel ma apr 12, 2010 8:47 pm
Het haalt de huid wel open, zo'n ding met plastic rond, en het doet verdomd veel pijn.
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: kabel ma apr 12, 2010 8:54 pm
Dat laatste zal waarschijnlijk Pinks bedoeling zijn, celine. En/of de reden dat hij er een voorkeur voor heeft.
pinkie Meeloper
Aantal berichten : 66
Onderwerp: open ma apr 12, 2010 9:05 pm
nope, het haalt de huid NIET open. het is glad en rond, niks ruw of scherp.
het doet natuurlijk wel gepast AU!
(n.b. heb t wel es uitgetest he!)
celine Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 164
Onderwerp: Re: kabel ma apr 12, 2010 9:30 pm
Onder een kabel versta ik zoiets als een electric-kabel met plastic rond, en die maakt open striemen, toch zeker aan het uiteinde.
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: kabel ma apr 12, 2010 11:07 pm
Wellicht dubbelvouwen, als een riem. Dan heb je geen uiteinden, kun je mooie striemen maken, maar het breekt de huid niet.
Denk ik.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: kabel ma apr 12, 2010 11:13 pm
annemiek schreef:
Denk ik.
Ik zou zeggen: probeer het eens!
Onderwerp: Re: kabel ma apr 12, 2010 11:22 pm
Dat heb ik niet zelf in de hand, schoonheid...
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 12:04 am
Maar als je het nu héél beleefd vraagt... Het valt te proberen, toch? Kabeltje klaarleggen, forumpje aanwijzen, vriendelijk glimlachen, een hand en spanddienst voor wat goodwill, dan zou het toch zomaar kunnen gebeuren? Toch?
En laat ons dan vooral weten of de huid brak.
pinkie Meeloper
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 12:15 am
pinkie schreef:
glasvezelkabel om precies te zijn
celine schreef:
versta ik zoiets als een electric-kabel
Ahum.... need i say more? Je zou bijna zeggen dat dit een smeekbede om billenkoek-met-een-glasvezelkabel is
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 7:46 am
Waarom zo specifiek, als ik vragen mag, Pinky? Wat maakt glasvezelkabel zo leuk?
pinkie Meeloper
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 9:14 am
tja... het ziet er zo onschuldig uit. Kon het toen als een zakelijk ding meenemen - volkomen neutraal ogend, technisch dingetje.....
Maar ondertussen had ik t al wel eens in m'n hand gehad en er voor de grap wat mee gespeeld. Daarmee ontdekte ik dat je er zo mee zwiepen kan - als je het door de lucht haalt hoor je al "Whoooosh" Toen dacht ik; dat zal vast "indruk" maken als je dat op iemand laat neerkomen...
En toen was er iemand die maar steeds aan het rellen bleef, uitdagen, brutaal zijn.... de rest kun je raden
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 9:47 am
yep, klinkt inderdaad wel leuik, ja
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 10:54 am
Ik heb niks met glasvezelkabel, maar dat komt ook omdat ik vorige week twee dagen voor niks op mijn werk heb gezeten omdat de glasvezel kapot was en niemand kon werken.
pinkie Meeloper
Onderwerp: Re: kabel di apr 13, 2010 12:53 pm
zeker iemand een stukje er tussenuit geknipt om te ...........
zonder dollen; heb wel eens gehoord dat in india dat werkelijk gebeurde - daar werd internetkabel gejat om van die vezels kerst-versiering te maken - je kent het wel, wat je bij de bouwmarkt kunt kopen of de marskramer - met van die bling-bling lampjes.