Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 electro

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

electro Empty
BerichtOnderwerp: electro   electro I_icon_minitimema apr 12, 2010 7:30 pm

Het is een beetje een gedoe, met draadjes en vrij technisch...

maar het lijkt me dat een electro-stimulator een geweldig instrument is waar je de grens van pijn en fijn mee kunt zoeken en ermee "spelen"...


ooit wel eens solo ermee geëxperimenteerd - t is echt een gevoel wat je niet kunt omschrijven en in niets kunt vergelijken met wat voor aanraking.

misschien dat dit filmpje er iets van laat zien... http://ads.behindkink.com/imagedb/3972/v/h/320/3972_1.mpg
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

electro Empty
BerichtOnderwerp: Re: electro   electro I_icon_minitimeza aug 28, 2010 2:05 pm

Ik vind electrotorture als fantasie reuzespannend, maar heb er nul ervaring mee.

Eén van de weblogs die ik volg, en die hier aan raakt is:
http://thisgirl.wordpress.com/

Heeft niks met spanking te maken, weet ik, maar wel met electro, dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
lucy
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

electro Empty
BerichtOnderwerp: Re: electro   electro I_icon_minitimezo aug 29, 2010 9:46 pm

Ik sla al op de vlucht voor de electrische vliegenmepper. Manlief vind het leuk om me daar mee te teasen. Het ding is nog nooit in actie gekomen en opzich ben ik daar blij mee. Toch is het iets wat steeds terug oppopt in mijn fanasie en hoofd. Het stelt vast geen sodemieter voor, zo'n stroomstootje maar het is het idee!
Snap je?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

electro Empty
BerichtOnderwerp: Re: electro   electro I_icon_minitimema aug 30, 2010 11:01 am

Ik heb het - in milde vorm - wel eens gedaan en het was zeker spannend en niet onaangenaam. Het is wel een beetje getut met die electrodes en zo... Maar dat heeft ook wel iets van spannende anticipatie.
Het is een heel ander soort pijn dan van spanking, omdat je spieren zo raar samentrekken er van. Maar je kunt er leuke dingen mee, ook pijnloze maar erg triggerende "bubbeltjes" veroorzaken.

Ik was er ook altijd bang voor, maar ik vind het wel degelijk voor herhaling vatbaar. Als de apparatuur momenteel niet ergens diep in een verhuisdoos zou zitten... juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





electro Empty
BerichtOnderwerp: Re: electro   electro I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
electro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: