Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 mijn fetish?

Ga naar beneden 
+5
annemiek
W
Deepdiver
leentje
R&r(R)
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
R&r(R)
Watje
Watje
R&r(R)


Aantal berichten : 4

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema feb 15, 2010 5:36 pm

Als plassex ook een fetish is dan is dat mijn fetish
Zien plassen is een kick.
Een vrouw ejaculerend klaar zien komen is mijn passie.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:23 pm

Zelf heb ik daar niets mee, Niet zo verwonderlijk natuurlijk als mede oprichtster van een spanking forum. Maar ieder zijn of haar ding natuurlijk. Ben benieuwd wat de fetishes zijn van de andere bezoekers hier.
Behalve spanking dan natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 3:05 pm

Nou, inderdaad toch gewoon spanking, hoor. Maar een daarbij horende "fetish" is toch ook wel een fascinatie met mooie, harde en vooral ronde billen. Ik ben gewoon een echte billenman, kan er niets aan doen. (eh, alleen bij vrouwen dan wel te verstaan!)
Kan zij nog zo mooi zijn en een goed gevulde voorgevel hebben, maar als de achterkant helemaal plat is, dan doet mij dat toch echt veel minder of helemaal niets.

Een vrouw die mooie, ronde billen heeft is voor mij gewoon extra aantrekkelijk. Maar als zij dan ook nog, met die lekker billen van haar, eens een spanko is, ja...dan ben ik in ieder geval helemaal verkocht.

Maar ik ben toch niet de enige?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 3:10 pm

Deepdiver schreef:
mooie, harde en vooral ronde billen
Harde billen? Ik vind juist, hoe meer vlees, hoe beter. Van mij hoeft het allemaal niet zo gespierd te zijn... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 6:01 pm

Ja, toch wel hoor, maar vooral en bovenal rond, zoals een handbal. Die kan ook, juist, in je hand..dus. Ik ga dus voor 2x handbal, hard opgeblazen.

Maar misschien voor jou meer twee basketballen, die zijn aanzienlijk groter....en toch ook hard en ook wel .....rond. Misschien een leuke nieuwe rubriek, "Hoe groot zie je ballen het liefst?" Beginnen wij met een golfbal.....en eindigen wij met de z.g.n. medicijnbal, zo'n ding waar je in de gymles op school vroeger allerlei onmogelijke dingen mee moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 10:11 pm

W schreef:
Ik vind juist, hoe meer vlees, hoe beter. Evil or Very Mad

And we all appreciate you for it
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 10:45 pm

annemiek schreef:
W schreef:
Ik vind juist, hoe meer vlees, hoe beter. Evil or Very Mad

And we all appreciate you for it

Aan de andere kant, als vegetariër vind ik natuurlijk ook hoe minder vlees, hoe beter.

Hoewel een sappige bil, daar mag ik graag in bijten. Hebben de andere mannen hier dat nou ook? En het rare: ze vindt dat niet erg! Blijkbaar doet het niet echt zeer of zo.

(Want spanking, daar heeft ze als vanille een pesthekel aan. Dat doet blijkbaar wél zeer... Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 11:13 pm

Nou W., misschien moeten jij en Annemiek dan maar samen komen, gezien haar reply.
Vegetarier of niet, zou toch iets moois op moeten leveren. Of kennen jullie elkaar ook al.? Die vegetariers zijn volgens mij als het op een sappig bijtje aankomt, toch ook niet zo principieel....terecht overigens!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 11:24 pm

Deepdiver schreef:
Of kennen jullie elkaar ook al?
Ach, kennen, kennen... we hebben elkaar wel eens een hand gegeven. Twisted Evil Bedoel je dat? Want echt kennen, wanneer ken je iemand nu echt?

En ik maakte bij die bijeenkomst een opmerking waar ze erg om moest lachen of zo (waar ik toen weer heel erg van schrok, dat ze blijkbaar luisterde) en iets zei van "inderdaad W!" (zoiets) waarbij ik nog meer schrok, omdat ik die naam alleen maar op het scherm gebruik. Dan is het heel raar om in het echt zo te worden genoemd. Vond ik. Toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimema apr 19, 2010 11:38 pm

Hmm, was dus een beetje schrikken allemaal met Annemiek...jammer, dat wordt dus niets als ik dat zo hoor en toch heb ik het gevoel dat haar billen wel wat van jouw tanden kunnen verdragen. Hoe brengen wij dat toch nog tot stand.. Volgens mij vondt ze je wel aardig, of in ieder geval geestig, dus dat helpt al..
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:08 am

Zeg, willen jullie wel even stoppen in het openbaar over mij en/of mijn billen te praten??

Het is allemaal een beetje genant...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:09 am

Jamaar, Deepdiver, ik ben al voorzien hoor. Keurig monogaam getrouwd en zo.

Ik zou best eens wat in een annemiek willen bijten natuurlijk, maar ik ga daar niet aan beginnen. Ik heb mijn handen al vol aan mijn eigen vrouw Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:12 am

annemiek schreef:
Het is allemaal een beetje genant...
Kijk, daar doen we het voor! Zeg weet je, Deepdiver, die billen van annemiek, hé, die billen, die zijn me toch... massmoon!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:18 am

W schreef:
(...), die billen van annemiek, hé, die billen, die zijn me toch... massmoon!

Eerst zien, dan geloven! Twisted Evil

Wellicht kan annemiek net zo'n persoonlijk plaatje aanmaken als fleur heeft gedaan. Very Happy

Het hoeft niet perse vlak na een gevoelige caning (maar nog natuurlijk wel), maar meer om een beetje een indruk te krijgen.

Ook zonder striemen kunnen we ons dan wel een beeld vormen...

Ik ben nu eenmaal een beetje visueel ingesteld. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:21 am

Had annemiek niet ooit een plaatje in de sfeer van

mijn fetish? Pic_1212974173_14

? Daar staat me vaag iets van bij... “That was then. This is now.”
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:27 am

yup. Wel veranderd misschien.
Ik heb bijna een dag gezocht naar een plaatje op een kaart die ik ooit van mijn karatevriendinnen kreeg.
Een plaatje waar roodkapje de grote boze wolf met een Yoko kekomi geri in zijn ballen trapt.
Niet kunnen vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 2:08 am

Karate...? Dacht ik net dat wij Annemiek zover hadden dat ze zich een keertje in haar billen wilde laten bijten, brengt ze karatevriendinnen mee. affraid
Ja, kijk er zijn grenzen en als wij geen tanden meer hebben, valt er ook niets meer te bijten... albino

Kom, Annemiek, doe het nou voor W., een keertje....., beetje bijten......dat kan hij vast heel goed en volgens van Dale geldt dat ook niet als vreemdgaan.....voor niemand.
< Bijten> (beet, heeft gebeten), 1. inz. de tanden in iets zetten, om te eten of om kwaad te doen, Twisted Evil ; in een appel bijten; "---om in te bijten", gezegd van iets dat er zeer appetijtelijk uitziet, in 't bijz. van een aantrekkelijk vrouwspersoon;>

Dus volkomen officiele handeling....min of meer hetzelfde als in een appeltje bijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 8:52 am

annemiek schreef:
Ik heb bijna een dag gezocht naar een plaatje op een kaart die ik ooit van mijn karatevriendinnen kreeg.
Als je die kaart nog hebt zouden we 'm kunnen scannen...

annemiek schreef:
Een plaatje waar roodkapje de grote boze wolf met een Yoko kekomi geri in zijn ballen trapt.
Ik heb wel een plaatje waar roodkapje de wolf z'n piemel afsnijdt, heb je daar wat aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 9:41 am

Goh, en ik vond het altijd al zo zielig dat ze die wolf gingen open snijden en hem dan stenen in zijn buik stopten! Sad

mijn fetish? Roodkapje_kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 9:57 am

Nah, afsnijden vind ik te ver gaan.
God heeft in al Zijn wijsheid mannen edele delen gegeven zodat ze een duidelijke zwakke plek hebben in noodsituaties.
En die zwakke plek buiten wij uit mocht het nodig zijn. We verwijderen 'm niet.
Bovendien ben ik geen fan van bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 10:00 am

annemiek schreef:
Nah, afsnijden vind ik te ver gaan.
Ik ook! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimedi apr 20, 2010 11:36 am

Snijden, jasses en ook wel erg radicaal. Maar even terug naar Annemiek en haar billen, want daar hadden wij het over toch....al dan niet met de grote boze wolf erbij...
Er was eens een cartoon wat dat betreft....ook ik ga op zoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimeza jun 11, 2011 1:33 pm

Gevonden! Gescand! Een oude topic weer tot leven geblazen!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimeza jun 11, 2011 2:05 pm

roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitimeza jun 11, 2011 8:27 pm

annemiek schreef:
Gevonden! Gescand! Een oude topic weer tot leven geblazen!

Je zou die andere topic weer eens nieuw leven in moeten blazen, annemiek. Die waarin je subje vraagt wat ze verdient omdat ze 6 km te hard heeft gereden. Want we zijn allemaal echt heel benieuwd hoe dat nou afgelopen is.

Hoe dan ook vind ik iets beginnen en het dan niet afmaken óók zeer strafbaar. Foei!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn fetish? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn fetish?   mijn fetish? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn fetish?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kat in mijn rok
» Mijn arts
» Kom over mijn knie!
» mijn fantasie
» Mijn allereerste spankingervaring....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: