Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 overwinning

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

overwinning Empty
BerichtOnderwerp: overwinning   overwinning I_icon_minitimema mei 17, 2010 11:10 pm

Niet dat het valt onder mijn spannendste ervaring maar het wel een ervaring, en spannend vond ik hem ook .
Ik heb hem op meer fora geplaatst hoor, dus je kan hem vaker tegenkomen


Gisteravond lag ik al op bed en mijn man was zich aan het klaarmaken om ook te gaan liggen. Ik liep al een poosje om met het verlangen om eens weer aangepakt te worden. Gedurende de afgelopen 2 weken waren er best een aantal dingen die niet goed gegaan waren en waar mijn man mij ook op aangesproken had. Ook had hij gezegd: dat gaat zeer doen.
Maar er gebeurde niets.
Dus gisteravond dacht ik ineens weer aan lana en over wat ze zei dat ze een keer klaar was gaan staan en gewacht had tot Peter binnenkwam.
Ik heb nog staan dubben, maar ben toch snel in de hoek gaan staan toen hij aan het douchen was. Toen moest hij nog tanden poetsen en ik was bijna weer op bed gedoken. Gatver wat voelt dat toch anders wanneer je er staat dan wanneer je erover nadenkt. Ik was bang, bang wat hij er van zou vinden , bang dat hij zou zeggen: vanavond niet kom maar in bed, bang dat hij mij maar raar zou vinden. Kreeg er de zenuwen van. Maar ben toch blijven staan.
Hij schrok toen hij de badkamer uitkwam, want ik stond heel dicht bij de deur in de hoek .
Toen ging hij mij ineens vragen stellen, van waarom sta je hier?, waarom denk je dat je straf verdiend hebt?. Dat is toch even slikken om die vragen te beantwoorden. Het gekke is dat ik toen al bijna in tranen was. Hij pakte mij bij mijn armen en leide mij naar het bed. Duwde mij voorover en zei dat ik op het bed moest knielen. Hij ging achter/naast mij en sloeg de arm over mijn rug heen zodat ik weinig bewegingsvrijheid had. Hij had mij gevraagd waarom ik straf verdiende en ik had verteld dat ik met teveel was weggekomen de laatste tijd.
Hij nam de borstel en begon heel rustig maar voor mijn gevoel hard en somde een paar dingen op die plaatsgevonden hadden, elke keer vroeg hij response van mij. Voor mij was dit een heel heftig gevoel. Toen hij klaar was had hij nog 10 voor mij in petto en die mocht ik tellen van 10 naar 0.
Ik was heel blij dat ik hem gevraagd had en dat hij het wou doen, voelde mij daarna weer nieuw en in staat om weer een nieuwe week te beginnen. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik mijn billen ook een hele poos nadien nog voelde.
Hij heeft ook gevraagd hoe ik van plan was om deze week aan te pakken en dat helpt mij toch ook om beter op te letten.

Kortom ik ben heel blij met mijn man en dat hij het zo opgepakt heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

overwinning Empty
BerichtOnderwerp: Re: overwinning   overwinning I_icon_minitimema mei 17, 2010 11:25 pm

WOW
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

overwinning Empty
BerichtOnderwerp: Re: overwinning   overwinning I_icon_minitimema mei 17, 2010 11:41 pm

Gaaf verhaal! Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

overwinning Empty
BerichtOnderwerp: Re: overwinning   overwinning I_icon_minitimedi mei 18, 2010 12:37 am

Heejjj, wat fijn voor je, spijtebijt! Zie je wel dat jullie er wel komen samen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

overwinning Empty
BerichtOnderwerp: Re: overwinning   overwinning I_icon_minitimezo feb 27, 2011 10:46 pm

Wauw, met recht een overwinning te noemen! Indrukwekkend verhaal Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





overwinning Empty
BerichtOnderwerp: Re: overwinning   overwinning I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
overwinning
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je spannendste ervaring-
Ga naar: