Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vastbinden?

Ga naar beneden 
+3
fleur
Dutch Spank Daddy
W
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimewo mei 26, 2010 10:54 pm

Combineren jullie spanking wel eens met vastbinden? Voor mij is de gedachte daaraan (ik heb er nauwlijks ervaring in de praktijk mee) best wel een turn-on. Het idee dat verweer onmogelijk is gemaakt, denk ik.

Zo ja: wat wordt er dan precies aan wat vastgebonden? drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimedo mei 27, 2010 1:05 am

W schreef:
Combineren jullie spanking wel eens met vastbinden? Voor mij is de gedachte daaraan (ik heb er nauwlijks ervaring in de praktijk mee) best wel een turn-on.
Het idee dat verweer onmogelijk is gemaakt, denk ik.

Zo ja: wat wordt er dan precies aan wat vastgebonden? drunken

Ah, je doelt op bondage!
Als je spanking wat ruimer ziet en ook betrekking laat hebben op flagellatie, dan kan ik de vraag bevestigend beantwoorden.
Het idee dat verweer onmogelijk is, is inderdaad best wel een turn-on. Very Happy

Er zijn diverse mogelijkheden, maar een van de mogelijkheden is dat polsen en enkels ergens aan vast worden gebonden waardoor de bewegingsvrijheid van de sub sterk wordt beperkt en deze dus niet van haar plaats kan komen. Dat houdt de situatie overzichtelijk.

Ik heb een plaatje uit de film "Histoire d'O" bijgevoegd ter illustratie.
Hier heeft het ene subje ("O") net een ander subje ("Yvonne") gemept.
Duidelijk zichtbaar is dat de polsen van Yvonne boven zijn vastgebonden aan een paal.
Haar enkels zijn overigens onder (en dus buiten het zicht van de kijkers) aan diezelfde paal vastgebonden.

Wat ook wel een aardige optie is, dat is dat de sub over de leuning van de bank gebogen ligt en polsen en enkels onder die bank door met elkaar verbonden worden.
Ik heb daarvoor wel eens wat afgedankte stropdassen gebruikt die voor dat doel aan elkaar waren geknoopt.
Die optie biedt overigens nog wat varianten, zoals die van de benen in maximale spreidstand. Very Happy
Ook een leuke variant voor de paringsdaad, maar dat is wellicht wat "off-topic". ExclamationVastbinden? Claire04
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimedo mei 27, 2010 9:32 am

In het kader van het aanschouwelijk onderwijs voor W bij deze nog een illustratie waaruit blijkt wat er dan precies aan wat wordt vastgebonden. Very Happy Vastbinden? Ostaand01

Mooi toch! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimedo mei 27, 2010 10:14 am

Bij deze speciaal voor W nog een illustratie waaruit blijkt wat aan wat moet worden vastgebonden.
Het komt er eigenlijk op neer dat polsen en enkels ergens aan moeten worden vastgebonden.
Er zijn daarbij diverse posities mogelijk! Creatief met Bondage!Exclamation


Vastbinden? Collectievebestraffing


Is jouw vraag hiermede voldoende beantwoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimedo mei 27, 2010 10:13 pm

Voor mij heeft vastbinden zeker ook wel iets. Het is inderdaad je niet kunnen verweren, en overgeleverd zijn aan de genade van de ander. Hoewel ik moet zeggen dat sommigen dat ook prima met woorden kunnen, is het de onmogelijkheid die het hem doet.

Meestal is het dan gewoon handen vastbinden, op mijn rug of gewoon voor (met een riem).
Verder heb ik ook wel allemaal andere posities geprobeerd, idd zoals de laatste foto van DSD hierboven, niet erg ontspannen (maar dat kan ook mijn gebrek aan lenigheid zijn Wink).
Ook wel spannend: over zo'n roeibankje... dan kun je echt helemaal niet meer bewegen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimedo mei 27, 2010 10:35 pm

Ja, ik combineer spanking ook wel eens met vastbinden; ik doe dat niet altijd.
Als ik bondage toepas, doe ik dat aan het eind van een sessie, bv als ik een forse riem of het spaans riet gebruik.
Ik gebruik bij voorkeur de enkel- en polsboeien die je in een SM-winkel kunt kopen. Een lang stuk natuurlijk touw is ook prima. Ik leg mijn partner wel zo gemakkelijk neer over de tafel en bindt haar dan voor en achter vast, dus niet in die moeilijke positie uit het tweede plaatje.
2 onderdanigen aan elkaar vastbinden is ook leuk; dan kun je met een slag van het Spaans riet 4 billen bespelen en bewerken.
Uiteraard ga ik met een onbekende wel eerst na, of vastbinden binnen de grenzen ligt.
Vastbinden gebeurt zodanig, dat je iemand heel snel kunt losmaken in geval van een probleem.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimedo mei 27, 2010 10:40 pm

fleur schreef:
Verder heb ik ook wel allemaal andere posities geprobeerd, idd zoals de laatste foto van DSD hierboven, niet erg ontspannen (maar dat kan ook mijn gebrek aan lenigheid zijn Wink).

Wellicht een idee voor als je weer aan een nieuw plaatje toe bent, hoewel ik jouw huidige plaatje nog steeds voortreffelijk vind. Very Happy

Je schrijft overigens: "Verder heb ik ook wel allemaal andere posities geprobeerd (...)" maar was het de facto niet zo dat jouw Dominant deze met jou heeft uitgeprobeerd. Question

Wat daar ook van zij, ik haal uit jouw bericht dat jij bondage als een toegevoegde waarde bij spanking beschouwt.

Gemakshalve neem ik het begrip "spanking" daarbij ruim en laat ik er ook paddling en flagellatie onder vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimevr mei 28, 2010 1:20 am

fleur schreef:
Ook wel spannend: over zo'n roeibankje... dan kun je echt helemaal niet meer bewegen Smile

Omdat ik altijd wel geïnteresseerd ben in nieuwe bondageposes, ben ik uiteraard direct via Google afbeeldingen gaan zoeken van roeibankjes en heb vervolgens getracht te visualiseren hoe dat nu bondagetechnisch in zijn werk zou moeten gaan.

Ik ben er niet uitgekomen. No Sad Sad

Vastbinden? Roeibankje2 Vastbinden? Roeibankje3

fleur, zou jij ter verduidelijking een afbeelding kunnen posten van hetgeen jij bedoelt? Very Happy

Bijvoorbaat hartelijk dank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 8:45 am

Dan nog maar weer eens even terug komend op vastbinden. De plaatjes van DSD zijn voor mij niet echt een 'turn on', Daar ben ik teveel een puur spanking type voor waarschijnlijk. Ik heb dan ook helemaal niets met de O film, hoewel ik vreemd genoeg het boek vroeger wel erg spannend vond.

Maar bij vastbinden denk ik mee aan iets als ditVastbinden? Ss166
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 8:49 am

Oe, wat een mooi plaatje, leentje!

(is het raar als ik een associatie met iris heb, als ik dit plaatje zie?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:56 am

Dan moet het volgende plaatje leentje, W (en iris?) vast ook wel aanspreken.

Vastbinden? 006zuq

En W, kun jij wat meer vertellen over jouw associaties? Hoeft helemaal niet raar te zijn hoor.
Gooi gewoon maar in de groep.

En leentje, welke plaatjes in het bijzonder van mij vind jij geen "turn on"?
Die van die dames op dat roeibankje bij mijn posting van vrijdag 28 mei 2010?


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op ma mei 31, 2010 9:13 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 2:43 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
En W, kun jij wat meer vertellen over jouw associaties? Hoeft helemaal niet raar te zijn hoor.
Gooi gewoon maar in de groep.
Hm... daar vraag je ook zoiets. Door de schoenen misschien? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 2:57 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Dan moeten de volgende plaatjes leentje, W (en iris?) vast ook wel aanspreken.
Jewel. Lupus en Rigid East en hoe ze verder mogen heten zijn best wel heel erg verschrikkelijk leuk.

Al heb ik zelf meer met handspankings-over-de-knie dan met dat gedoe met rietjes. Maar dat is persoonlijk, denk ik. Ik vermoed dat leentje (en iris?) gráág met het rietje krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 2:59 pm

Enne, nagekomen gedachte, dat meisje van leentje heeft natuurlijk wel een veel feestelijker rokje aan dan die op jouw plaatjes staan. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 7:28 pm

W schreef:
Citaat :
Enne, nagekomen gedachte, dat meisje van leentje heeft natuurlijk wel een veel feestelijker rokje aan dan die op jouw plaatjes staan.

Ja ik vond dat rokje ook wel erg leuk erbij staan. En het lijkt mij ook wel leuk hoor, ier in die positie Very Happy

DSD schreef:
Citaat :
En leentje, welke plaatjes in het bijzonder van mij vind jij geen "turn on"?

Die dames op de bedden in diaper positie, dat is niet echt mijn ding. En de filmster (hoe knap ook) die staande wordt gegeseld. Daar heb ik een erg BDSM gevoel bij. Het is esthetisch wel een mooi plaatje maar verder doet het me niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 8:42 pm

leentje schreef:
En het lijkt mij ook wel leuk hoor, ier in die positie Very Happy
Sterker nog, ik heb iertje wel eens in die positie gezien. Twisted Evil Alleen had ze toen (helaas!) een spijkerbroek aan. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 9:10 pm

W schreef:
Sterker nog, ik heb iertje wel eens in die positie gezien. Twisted Evil Alleen had ze toen (helaas!) een spijkerbroek aan. Evil or Very Mad

En ging die spijkerbroek dan niet tijdelijk uit of op zijn minst gedeeltelijk naar beneden, zodat het achterwerk ontbloot was? Shocked

Spanking & caning associeer ik op de een of andere manier altijd met blote billen. Met het "pak voor de (spijker)broek" heb ik wat minder.
Bij het slaan op blote billen zie je tenminste direct het resultaat en dat kan je er van weerhouden om niet te ver en niet verder te gaan.

Hebben we daar nog geen Poll over?
Wat heeft de voorkeur, het slaan cq. geslagen worden op blote billen of juist op het op de een of andere manier bedekte achterste?
En die Poll dan uitsplitsen naar Dom en Sub.

W, als er nog geen Poll over is zou jij die wellicht kunnen opzetten. Jij bent daar vast veel handiger in dan ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 9:27 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
En ging die spijkerbroek dan niet tijdelijk uit of op zijn minst gedeeltelijk
Nee, kom op zeg, bejje gek! Onze lieve iris is een vreselijk preuts meisje.

Dutch Spank Daddy schreef:
Hebben we daar nog geen Poll over?
Wat heeft de voorkeur, het slaan cq. geslagen worden op blote billen of juist op het op de een of andere manier bedekte achterste?
En die Poll dan uitsplitsen naar Dom en Sub.

W, als er nog geen Poll over is zou jij die wellicht kunnen opzetten. Jij bent daar vast veel handiger in dan ik.
Goed hoor, zal ik doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:26 pm

Off topic:

Wie is het ook met mij eens dat dat hele 'blote billen, want dan kan ik zien wat ik aanricht en ga ik niet te ver' eigenlijk een smoesje is voor Dominanten om lekker naar blote billen te kunnen kijken en ze te voelen zonder dat daarmee het authentieke in gevaar komt?

Ik denk namelijk persoonlijk dat het niet zo bar veel met veiligheid te maken heeft...

En ook: slaan of de broek heeft zo veel minder inpact dan slaan op de blote billen dat dat best wel eens niet zo heel gevaarlijk zou kunnen zijn.

Niet dat dit allemaal erg is natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:28 pm

Het zou ook nog het 'vernederende' aspect kunnen zijn....

Maar veiligheid? Nee, daar geloof ik ook niet zo in...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:33 pm

annemiek schreef:
Wie is het ook met mij eens dat dat hele 'blote billen, want dan kan ik zien wat ik aanricht en ga ik niet te ver' eigenlijk een smoesje is voor Dominanten om lekker naar blote billen te kunnen kijken en ze te voelen zonder dat daarmee het authentieke in gevaar komt?

Tsja, het is natuurlijk een beetje hoe je het brengt, zo van "voor UW en onze veiligheid".
Ik heb er overigens nog best wel vaak veel succes mee gehad. Very Happy tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:34 pm

fleur schreef:
Het zou ook nog het 'vernederende' aspect kunnen zijn.... .

BINGO Exclamation Very Happy tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:37 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Omdat ik altijd wel geïnteresseerd ben in nieuwe bondageposes, ben ik uiteraard direct via Google afbeeldingen gaan zoeken van roeibankjes en heb vervolgens getracht te visualiseren hoe dat nu bondagetechnisch in zijn werk zou moeten gaan.

Vastbinden? Beny-sports-v-fit-13-in-1-multi-adjustable-training-bench

Zoiets (maar dan kun je er ook roeioefeningen mee doen).

Je moet je voorstellen dat het gedeelte wat nu omhoog geklapt is gewoon plat kan, dan op je buik liggen (evt. met het bankje tussen je benen) en met je benen onder die ronde dingen door. handen voor bij de poten vastmaken... riem om je middel et voila!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 10:42 pm

annemiek schreef:
Wie is het ook met mij eens dat dat hele 'blote billen, want dan kan ik zien wat ik aanricht en ga ik niet te ver' eigenlijk een smoesje is voor Dominanten
Goh, aan die manier om het te brengen had ik nog helemaal niet gedacht... Twisted Evil

Nee, mijn voorkeur voor "op de blote" bestaat vooral uit het weghalen van barrières... en dan voor psychisch, denk ik. Het gaat mij er om (denk ik) om haar zich zo kwetsbaar mogelijk te laten voelen. Haar de controle zo min mogelijk laten houden, en dus ook geen zeggenschap willen geven over of ze nog wat decentie mag houden.

Overigens, bij de jaren vijftig school was bij de poëzieles er eentje die al tijdens de les op de blote kreeg. Dat heb ik héél vaak in mijn geest teruggespeeld, sorry, maar het is echt waar.

En ik wil heel graag vragen: weet iemand nog wie dat toen was? Ze moest toen samen met leentje, meen ik. (Of is het mijn perverse verbeelding geweest die mijn geheugen heeft vertekend, en is het helemaal niet echt gebeurd?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitimema mei 31, 2010 11:29 pm

W schreef:
En ik wil heel graag vragen: weet iemand nog wie dat toen was? Ze moest toen samen met leentje, meen ik. (Of is het mijn perverse verbeelding geweest die mijn geheugen heeft vertekend, en is het helemaal niet echt gebeurd?)

Ik ben er niet bij geweest, maar ik denk dat ik de meeste betrokkenen wel ken (ook al was het soms slechts van een kortstondig gesprek tijdens de gemengde bijeenkomst, maar bovenal van hun postings op het oude "Daphne").

Ik gok op "Cloudje".

Ik heb bij mijn "gok" rekening gehouden met hoe de verhoudingen tussen docenten en leerlingen moeten zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Vastbinden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vastbinden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: