Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe zit het dan in publiek?

Ga naar beneden 
+3
annemiek
Dutch Spank Daddy
W
7 plaatsers

Hoe kijk je tegen spanking met publiek aan?
ik ben Dom, en sta erop dat ze ook in publiek met de billen bloot gaat
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap12%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 12% [ 3 ]
ik ben Dom, en ze mag met publiek een G-string aanhouden
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap0%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik ben Dom, en ze mag met publiek haar broek aanhouden
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap4%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 4% [ 1 ]
ik ben Dom, en ze hoeft niet publiek
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap15%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 15% [ 4 ]
ik ben sub, en ik durf zelfs met publiek wel met blote billen
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap31%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 31% [ 8 ]
ik ben sub, en met publiek moet mijn G-string wel aanblijven
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap15%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 15% [ 4 ]
ik ben sub, en met publiek moet mijn broek wel aanblijven
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap4%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 4% [ 1 ]
ik ben sub, maar publiek doe ik niet hoor
Hoe zit het dan in publiek? I_vote_lcap19%Hoe zit het dan in publiek? I_vote_rcap
 19% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 26
 

AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedi jun 01, 2010 8:50 pm

Even een variatie, want die vorige poll bleek me wat te eenzijdig uitpakken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedi jun 01, 2010 10:05 pm

W, jou kennende neem ik aan dat jij, net als ik, voor optie 1 bent gegaan. Very Happy

Ik kwam vroeger regelmatig bij BDSM partijtjes en daar was optie 1 zeer gebruikelijk.

Overigens lijkt het mij wel zo prettig wanneer degene die stemt ook zijn/haar keuze kort toelicht.
Het zijn hier tenslotte toch geen geheime stemmingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedi jun 01, 2010 10:09 pm

Korte toelichting dan maar.

Ik heb wel eens publiek met mijn billen bloot gestaan. Moet kunnen, maar het moet wel een publiek zijn dat ik ken en vertrouw. En absoluut geen kritisch publiek. Het idee dat er iemand een opmerking zou maken over de maat van mijn billen vult me met afschuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedi jun 01, 2010 11:12 pm

annemiek schreef:
Ik heb wel eens publiek met mijn billen bloot gestaan. Moet kunnen, maar het moet wel een publiek zijn dat ik ken en vertrouw. En absoluut geen kritisch publiek. Het idee dat er iemand een opmerking zou maken over de maat van mijn billen vult me met afschuw.

Dank voor de toelichting. Very Happy

Er is zo te zien ook nog een ander subje geweest dat heeft opgegeven er geen moeite mee te hebben om publiek met de billen bloot te staan. Die heeft helaas geen toelichting gegeven en wij weten dan ook niet wie het is.

Ik gok overigens op fleur, want via haar fraaie gestriemde plaatje staat zij toch eigenlijk permanent op dit forum publiek met de billen bloot. Very Happy

Bij wat voor gelegenheid was het trouwens? Was het bij zo'n partijtje in GB van British Spanking?

Wat zou er nu op te merken zijn over de maat van jouw billen?
Bij Karate meiskes stel ik mij overigens voor dat ze afgetraind zijn zonder een grammetje overtollig vet.
Maar ik weet natuurlijk helemaal niets van karate af.
Mijn beeld terzake is grotendeels gevormd door die gespierde meiskes in die scene in de James Bondfilm "Diamonds are forever " in dat prachtige door John Lautner ontworpen Elrod Home in Palm Springs.
En natuurlijk ook door die bloedmooie lijfwachten van het Libische staatshoofd Ghadaffi. Die vormen zo'n beetje zijn handelsmerk.

Hoe zit het dan in publiek? Parksbambithumper Hoe zit het dan in publiek? Libyanbodyguards


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op di jun 01, 2010 11:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedi jun 01, 2010 11:35 pm

grin....

Jij mag me afgetraind voorstellen hoor.
Enne: voeg je meteen een zwarte band toe in je fantasietje, en niet een net beginnende oranje?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimewo jun 02, 2010 12:00 am

Ik wil niet en plein public en mijn Dominante wederhelft ziet dat gelukkig ook niet zitten (nog minder dan ik zelfs). Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimewo jun 02, 2010 10:07 pm

Met publiek vind ik echt fantastisch! Maar idd, wel met string aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimewo jun 02, 2010 10:47 pm

Ik heb gestemd voor het blote publiek; ik bedoel voor bloot voor het publiek.
Publiek is wel een groot woord bij een kwartet, maar volgens de letter van de wet is daar wel sprake van.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedo jun 03, 2010 12:21 am

annemiek schreef:
Enne: voeg je meteen een zwarte band toe in je fantasietje, en niet een net beginnende oranje?

Maar natuurlijk. Je had op Daphne al laten weten welke band je had. Very Happy

Hoe zit het dan in publiek? Kolom2background
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedo jun 03, 2010 1:08 am

Rein schreef:

Publiek is wel een groot woord bij een kwartet, maar volgens de letter van de wet is daar wel sprake van.

Welke wet?

Het publieke is toch datgene wat voor iedereen toegankelijk is en het private wat daar buiten valt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedo jun 03, 2010 8:34 am

Dutch Spank Daddy schreef:
Rein schreef:

Publiek is wel een groot woord bij een kwartet, maar volgens de letter van de wet is daar wel sprake van.

Welke wet?

Het publieke is toch datgene wat voor iedereen toegankelijk is en het private wat daar buiten valt?

Hoi DSD,
Het is geen wet.
Het is een woordspeling.
Met zijn tweeën is privé; dan zijn er semi-openbare bijeenkomsten, bij welk getal is dat? Een grijze grens, vandaar.

Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedo jun 03, 2010 9:02 am

Dutch Spank Daddy schreef:


Het publieke is toch datgene wat voor iedereen toegankelijk is en het private wat daar buiten valt?

Ehm... asl onder publiek 'voor iedereen toegankelijk' valt, wil ik mijn keuze graag bijstellen.
Ik zie publiek meer als: met publiek. Met toeschouwers. En niet zo zeer op een openbare plek ofzo....
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedo jun 03, 2010 12:51 pm

Rein heeft gelijk dat het onderscheid privé/publiek niet heel scherp is.

Wat ik me zelf bij deze vraag voorstelde was "tijdens het spelen van het Daphnespel." Wanneer je met twee stellen in het kader van partnerruil (of hoe dat ook heet) gezellig in bed kruipt en eentje krijgt d'r van langs, dan vind ik dat niet publiek. Maar het hoeft nou ook weer niet op het Centraal Station of bij de ingang van de Albert Heijn, want dat is wel erg publiek. Nee, meer een avondje met een groepje mensen die je min of meer kent, maar niet heel intiem. Zo bedoelde ik die vraag dus.

Dus: wil je dan alsnog je keuze bijstellen, annemiekje? Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimedo jun 03, 2010 1:41 pm

Rein schreef:
Met zijn tweeën is privé; dan zijn er semi-openbare bijeenkomsten, bij welk getal is dat? Een grijze grens, vandaar.

Het woord "publiek" heeft nu eenmaal meerdere betekenissen. Very Happy
Ik plaagde je slechts.

annemiek kan dus gerustgesteld zijn.
Ik had echt niet verwacht dat annemiek in de publieke ruimte zou gaan optreden, maar slechts voor een select gezelschap/publiek. Ik verheug mij reeds nu voor alsdan op een dergelijk optreden.

Met z'n tweeën lijkt mij inderdaad privé.

Drie of vanaf drie lijkt mij een gezelschap (Tres Faciunt Collegium).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Op de markt of bij iemand thuis.   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimewo feb 20, 2013 1:59 pm

W schreef:
Maar het hoeft nou ook weer niet op het Centraal Station of bij de ingang van de Albert Heijn, want dat is wel erg publiek. Nee, meer een avondje met een groepje mensen die je min of meer kent, maar niet heel intiem.
En op de markt?Hoe zit het dan in publiek? 800px-Folsom_2004_Janus_Booth

Het groepje mensen dat op deze foto staat afgebeeld wekt de indruk dat men elkaar min of meer kent, althans dezelfde belangstelling heeft.
Het is hier geen soirée maar meer een activiteit die overdag plaats vindt.
Het is ook niet heel intiem.

En hieronder een afbeelding van een publieke spanking uit de oudheid.
Hoe zit het dan in publiek? 99261368

Het is zo te zien niet op het Centraal Station of bij de ingang van de Albert Heijn, maar gewoon bij iemand (een spanko) thuis.
De aanwezigen wekken de indruk dat zij elkaar min of meer kennen.
Echt heel intiem is het niet, vind ik tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitimevr mei 03, 2013 9:55 pm

Okay dit zeg ik zonder ervaring dus ik beroep me op het recht ooit van mening te veranderen, maar het lijkt me wel heel erg spannend om publiekelijk gespankt te worden. Ik zou dan wel denken aan mensen die ik ken of die er minstens niet raar van staan te kijken (dus niet bij een supermarkt ofzo...). Een klein gezelschap die ook allemaal dezelfde interesse hebben zeg maar. Ik zeg nu ook heel stoer dat ik dan met blote billen zou gaan (!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe zit het dan in publiek? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zit het dan in publiek?   Hoe zit het dan in publiek? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe zit het dan in publiek?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: