Onderwerp: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 2:38 pm
Natuurlijk wil ik ook een beetje van het voetbal meekrijgen op mijn werk dus zocht ik op google naar een live stream...
De eerste hit: Voetbal kijken 30 zweepslagen
*doet voor de zekerheid de deur maar even dicht, mocht de baas niet zelf zitten te kijken....
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 2:41 pm
En daar plaats je niet eens even een linkje van???
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 3:02 pm
Linkje.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 4:50 pm
En de eerste punten zijn binnen.
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 5:21 pm
Nou, zeg. Hoera.
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 5:35 pm
dawn schreef:
Nou, zeg. Hoera.
Ik word er anders wel vrolijk van .
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 7:03 pm
Yoho!! En zo gaan we door!
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 9:10 pm
Laten we het hopen :-)
Wisten jullie trouwens dat ruim 200 kinderen meer herrie maken zonder die toeter dingen dan met ;-) Maar dat het wel onwijs leuk is om met kinderen voetbal te kijken...
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jun 14, 2010 10:05 pm
En hebben jullie ook overal van die oranje smurfen (of hoe die AH dingen van het moment ook heten) in huis slingeren?
Ja, ik zag bij ons op het werk een groepje mensen kijken, en het zag er erg uit of ze het héél spannend vonden...
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? za jul 10, 2010 4:35 pm
En morgen dan de laatste wedstrijd. Toch wel jammer dat ik niet in Amsterdam woon en tot nu toe niemand zo gek heb gekregen om met me naar de huldiging te gaan kijken.
En hoewel Octopus Paul voorspelt heeft dat Oranje gaat verliezen hoop ik dat hij het nu mis heeft, statistisch lijkt me dat toch wel tijd worden. En nu spoed ik me weer snel naar mijn koele balkonnetje, want na 5 minuten in huis ben ik al zo goed als gesmolten.
mickey Eeuwige wat
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? za jul 10, 2010 4:49 pm
Morgen groot feest want natuurlijk gaat Nederland winnen, een of andere parkiet heeft het voorspeld en daar hecht ik veel meer waarde aan dan aan zo'n stukje calamari. Nu eet ik nooit vis, maar in het geval van octopus Paul maak ik graag een uitzondering
Enne leentje.. moet jij niet gewoon werken tijdens de huldeging?
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? za jul 10, 2010 6:23 pm
Ja wrijf het er maar in mickey, natuurlijk moet ik werken, maar elk excuus............ Wat denk je van: Alle treinen gaan naar Amsterdam, dus helaas......
Ik heb niks met parkieten en ben dol op calamaris, vooral lekker knapperig gefrituurd. Dus ik wil me best over Paul ontfermen.
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? za jul 10, 2010 8:42 pm
Ik dacht dat men van zins was er een algemene vrije dag van te maken? Dus dan kun je zo gaan, leen!
En wat is het HEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTT, hè?
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? za jul 10, 2010 11:51 pm
gut, eerst maar eens winnen, toch.
Heerlijk is het nu op mijn balkon, in de regen.
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 12:28 am
Ik zeg maar zo: rood met geel maakt ook oranje...
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 12:44 am
Nou ik heb mijn oranje rokje maar weer onder in de kast gelegd tot over twee of vier jaar. Maar spannend was het wel!
mickey Eeuwige wat
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 12:46 pm
Het was zeker spannend... Ik heb het hele wk nog niet zoveel gemopper op de scheids gehoord... Die man verdient een enorm pak slaag..
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 3:00 pm
En die octopus ook!
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 5:04 pm
Ik denk dat jullie niet schrikken van een kritische noot.
De meerderheid liep nogal opzichtig te koop met het benadrukken van een favoriet tijdverdrijf. Kranten en televisie-journaals overvoeren je met voetballen en laten geen ruimte voor ander nieuws. Het journaal verdreef een terugblik van Pronk over de genocide bij Srebrenica naar de website; uitingen in welke vorm dan ook van fans leken belangrijker. Dit oranje-nieuws was meestal geen nieuws, want het betrof slechts “voorbeschouwingen”. Waren de verhoudingen en de relativeringen niet een beetje ver te zoeken?
PS: gelukkig waren er bij ons op het werk geen grote t.v.-schermen.
Met opgeluchte groet Rein
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 7:40 pm
Tja Rein ik denk dat je bij de minderheid van 'niet voetballiefhebbers' hoort. Zelf ben ik helemaal geen voetbalfanaat en kijk ik alleen naar de wedstrijden van Oranje. Vooral de sfeer er omheen vind ik erg leuk. Ineens voelen we ons allemaal Hollanders en zaten zelfs mijn Marokkaanse en Turkse collega's met een oranje shirt voor de buis. En vanmorgen waren ze even ontroostbaar als de autochtone collega's. Laat ons lekker eens in de vier jaar eens lekker gek doen! En met plezier kijken naar een elftal wat echt wel een leuke afspiegeling is van hoe multiculti ook kan zijn!
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700
Onderwerp: Re: Voetbal kijken? ma jul 12, 2010 10:25 pm
Nou, ik ben ook wel blij dat het nu eindelijk klaar is. Tweede plek is toch ook mooi voor zo'n vecht-elftal als dat van Oranje. Dat er trouwens niet zo best vanaf kwam in de internationale pers.