Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 12:31 am

lovingdiscipline schreef:
nooit over de knie gelegd
Het lijkt me trouwens geweldig om een "spanking-maagd" (als je begrijpt wat ik bedoel: nog nooit gespankt dus) haar aller-allereerste spanking mee te laten maken... drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 1:09 pm

Mag jij niet! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 3:22 pm

W schreef:
lovingdiscipline schreef:
nooit over de knie gelegd
Het lijkt me trouwens geweldig om een "spanking-maagd" (als je begrijpt wat ik bedoel: nog nooit gespankt dus) haar aller-allereerste spanking mee te laten maken... drunken

Mag jij misschien niet volgens Dawn, maar heb ik gisteravond gedaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 3:58 pm

dawn schreef:
Mag jij niet! tongue
Heb ik al wel eens gedaan hoor dawntje! Alleen was dat geen spanko...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 4:09 pm

Mag jij nu niet meer dan, W. En jij mag het wel, hoor, annemiek. Of moet ik nu zeggen: Annemiek? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 5:59 pm

Please don't!

Wink

Die kleine letter bevalt me prima
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimeza jun 26, 2010 11:06 pm

dawn schreef:
Mag jij nu niet meer dan, W.
Ik mag alles hoor dawn. Wat ik zelf besluit om niet te doen staat helemaal los van mogen of niet mogen. (Ik heb soms de fantasie dat als ik met een Daphnetiepje meerij of mee op loop, dat ik me dan gewelddadig aan haar vergrijp. Is wel een leuke fantasie! Twisted Evil En het mag dus... Twisted Evil En misschien doe ik het zelfs wel eens een keertje, als de fantasie me te sterk wordt. Wie zal het zeggen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 12:07 am

ik denk dat dat nu juist bij uitstek iets is dat niet mag. In juridische zin. Je moraal ga je misschien zelf over. Als jij vindt dat zoiets in moreel opzicht mag... Sja.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 12:13 am

Ah, in juridische zin! Daar had ik helemaal niet over nagedacht... Nu ja, misschien maar goed dat het tot nu toe bij een fantasie gebleven is dan. Laten we maar hopen dat ik voldoende zelfbeheersing kan blijven opbrengen. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 12:21 am

Ik hoop het ook voor degene(n) met wie jij altijd meerijdt... affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 12:26 am

dawn schreef:
Ik hoop het ook voor degene(n) met wie jij altijd meerijdt... affraid

Wel verdorie, ik heb geen auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 12:35 am

Um. Ik voel me een beetje schuldig dat ik me door mijn fantasietje heb laten meeslepen in een draadje van een "nieuweling". Dat is toch niet erg aardig naar haar. Kan evt. een moderator of zo de boel ergens anders neer zetten, zodat het hier over de brave lovingdiscipline kan blijven gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 3:58 pm

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 5:40 pm

Haha ik klikte op dit topic en ik zie opeens een bekend draadje voorbijkomen... huh?! Maar ik vond het niet erg dat je mn intro hijackte W, geeft meteen een goed beeld hoe er wordt omgegaan met elkaar op t forum (en een idee van jouw twisted mind, maar dat terzijde Twisted Evil )
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitimezo jun 27, 2010 9:59 pm

roflol Touché
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag   Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wdiaanse mijmeringen op een warme zomerdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Warme hand zoekt..
» Open versus gesloten forum
» Spankable

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: