Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankingmodel

Ga naar beneden 
+2
leentje
Roel
6 plaatsers
AuteurBericht
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimewo jul 14, 2010 11:33 pm

Wie is jullie favoriete spankingmodel.
Zelf vind ik Samantha Woodley wel leuk. Ze is erg knap en heeft een mooi kontje.
Verder is ook Shannon Carson favoriet, vanwege haar opstandige karakter en haar grote mooie billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimedo jul 15, 2010 12:44 am

Waarschijnlijk hebben vooral de mannen onder ons een favo spankingmodel. Mij maakt het niet zo veel uit welk meisje geslagen wordt Razz Ik kijk meer naar het jongetje dat slaat. En zoals ik al eerder ergens heb vermeld is mijn favoriete spanker Dallas.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimevr jul 16, 2010 11:40 pm

Het meisje "emma" van girls-boarding-school. Denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimevr jul 16, 2010 11:50 pm

Ik heb - als vrouw - ook wel degelijk mijn voorkeuren voor bepaalde modellen. Dat heeft misschien ook wel te maken met hoe ze er uit zien, maar meer met hoe ze zich gedragen. Ik houd niet van geschreeuw of fake of al te veel verzet. Mijn favo model is ook van girls boarding school, een blonde, maar ik weet niet hoe ze heet. Maar die snift altijd zo schattig en kan best wat hebben. Ik heb nu even geen tijd een plaatje/filmpje erbij te zoeken, maar dat houden jullie nog te goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimevr jul 16, 2010 11:55 pm

Ja, graag de naam nog! Het is "emma" in ieder geval niet, want die heeft donker haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimeza jul 17, 2010 12:14 am

Dan wil ik ook een plaatje van Emma zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimeza jul 17, 2010 12:34 am

Met een kleine letter, dawntje!

Het is de linker op http://pakvoordebillen.blogspot.com/2010/07/loges.html. Denk ik tenminste. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimema jul 19, 2010 10:32 pm

Voor mij Kiri Kelly de favoriet: goede actrice, flink incasseringsvermogen, rond achterwerk; ze speelde in Shadow Lane en NuWest; misschien moet je Kyrie schrijven.
Dawn Deacon speelde in o.a. RedStripe; over haar heb ik vergelijkbare loftuitingen.
Eveneens in de categorie niet al te magere dames boven de 30 jaar zijn te zien bij Moonglow; in “The wicked Kane Club” kijkt een vrouw heel beteuterd en jammert prachtig, de naam ken ik niet.
Bij Jennifer Brooks zien we bij film 82 dat een lerares zich laat ringeloren door krijtjesgooiende meiden; de hoofdmeester accepteert dat niet en ze krijgt er flink van langs. Haar bedrijf heette Hotspankingscom. de naam van de mevrouw ken ik niet.
Bij Pacific Force kan Francesca Lee heel guitig kijken; dan hebben we Valerie van Owen nog en enige behoorlijke plaaggeesten bij de triple-play’s.
Niki Flynn is onvergetelijk, ook in “the exchange student” en ze schreef bovendien een fantastisch boek.
Dan zijn er nog Debra [Nu-west], Christina [Spanking Christina] en Kailee.
Mrs Burns is leuk als een lerares die een opstand organiseert tegen de veelgeplaagde hoofdonderwijzer; ze doet dat echt op een gemene manier, ik durf het bijna niet te vertellen; “the conspracy”heet de film van Realspankings
Dan is er nog Natasha Louise van Girlforspanking; zij zou zo bij mijn in de straat kunnen wonen, een “girl next door”.
Eigenlijk zijn het er te veel aardige spankingvrouwen, maar de eerstgenoemde is mijn favoriet.
Groet
Rein


Laatst aangepast door Rein op ma aug 09, 2010 11:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ivonne
Watje
Watje
ivonne


Aantal berichten : 8

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimezo aug 01, 2010 11:19 pm

dawn schreef:
Ik heb - als vrouw - ook wel degelijk mijn voorkeuren voor bepaalde modellen. Dat heeft misschien ook wel te maken met hoe ze er uit zien, maar meer met hoe ze zich gedragen. Ik houd niet van geschreeuw of fake of al te veel verzet. Mijn favo model is ook van girls boarding school, een blonde, maar ik weet niet hoe ze heet. Maar die snift altijd zo schattig en kan best wat hebben. Ik heb nu even geen tijd een plaatje/filmpje erbij te zoeken, maar dat houden jullie nog te goed.

Je bedoelt zeker linda
Terug naar boven Ga naar beneden
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitimedi aug 03, 2010 11:15 pm

Ja, ik denk dat ze Linda bedoelt. Dat meisje ziet er zo lief en onschuldig uit, maar ik denk dat ze de meeste klappen van allemaal krijgt.
Verder vind ik Sophie met haar dikke billen van GBS wel leuk en dat gaat het bij mij vooral om haar schattige dikke bips.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spankingmodel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingmodel   Spankingmodel I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankingmodel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: