Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 vloer bestuderen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

vloer bestuderen Empty
BerichtOnderwerp: vloer bestuderen   vloer bestuderen I_icon_minitimedo jul 15, 2010 10:50 am

Ik zat eens op een heerlijk warme dag samen met mijn vriend op een terras van een drankje te genieten.
Er kwamen oude bekenden langs. He hallo... ook hier, kom er even bijzitten, willen jullie wat drinken en zo.
Op een of andere manier kwam het onderwerp vloerbedekking ter sprake. Mijn vriend vertelde dat het zo geweldig was, dat bij een hardhouten vloer vlekken uiteindelijk vanzelf weggaan, omdat die in het hout trekken. Dat reinigt zichzelf. Een tijdje geleden zat er een behoorlijke wijnvlek in de buurt van de eettafel, die inmiddels geheel verdwenen is. Dus vroeg hij aan mij, in het bijzijn van mijn vrienden: die is geheel verdwenen he? Zie je daar nog iets van?
Ik antwoordde: Huh? alsof ik dagelijks jouw vloer bestudeer!
En terwijl ik dat zei.... keken we elkaar aan.... (het is evident, dat ik dagelijks met de billetjes omhoog de vloer bestudeer!!!).
Hij zei: nou........ en moest lachen. Ik voelde dat ik kleurde en wist niets te zeggen. Mijn vrienden keken vragend...... geen idee waar we t over hadden.
Nog vaak plezier over gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

vloer bestuderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: vloer bestuderen   vloer bestuderen I_icon_minitimedo jul 15, 2010 11:41 am

Goh ik was ooit ook in het bezit van zo'n hardhoutenvloer en bij mij trokken de vlekken er echt niet uit, die vloer was zelfs nodig aan een grondige schoonmaak en oliebeurt toe. Misschien nog iets beter bestuderen die vloer borstel
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

vloer bestuderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: vloer bestuderen   vloer bestuderen I_icon_minitimedo jul 15, 2010 1:28 pm

leentje schreef:
bij mij trokken de vlekken er echt niet uit. Misschien nog iets beter bestuderen die vloer

Van het bestuderen van de vloer wordt ie echt niet schoner! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vloer bestuderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: vloer bestuderen   vloer bestuderen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vloer bestuderen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: